Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در خصوص وضعیت تیمش اظهار داشت: به لطف خدا در نیم فصل دوم عملکرد بهتری داشتیم و در فاز دفاعی خیلی پیشرفت کردیم؛ به طوری که گل زدن به ذوب آهن خیلی سخت شده است. ما در لیگ برتر استقلال را شکست دادیم و امروز برای بُرد به مصاف پرسپولیس خواهیم رفت.

به گزارش تابناک ورزشی، مجتبی فریدونی در خصوص لغو قانون منع به کارگیری خارجی‌ها در فوتبال ایران گفت: این طرح از همان روز اول که تصویب شد محکوم به شکست بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به خاطر اشتباهات برخی از باشگاه‌ها در ثبت قرارداد، عدم توان مالی و یا ناتوانی در انتقال ارز و... بقیه باشگاه‌ها هم پاسوز این قضیه می‌شدند. این اتفاق مصداق بارز ضرب المثل "گُنه کرد در بلخ آهنگری، به شوشتر زدند گردن مسگری" است.

فریدونی تصریح کرد: نبود بازیکنان باکیفیت خارجی از کیفیت لیگ برتر می‌کاهد و حرفه‌ای بودن لیگ را زیر سوال می‌برد. البته بازیکن خارجی ۲۰۰ هزار دلاری سودی برای این فوتبال نخواهد داشت و سطح او بالاتر از فوتبالیست داخلی نیست و البته از توان باشگاه‌های ما خارج است که بازیکن ۲ میلیون دلاری جذب کنند.

مدیرعامل ذوب آهن در خصوص آینده قاسم حدادی‌فر (که فصل را به خاطر پارگی رباط صلیبی از دست داده است) و دارکو بیدوف (مهاجم صربستانی) در این تیم گفت: حدادی‌فر کاپیتان ماست و تمایل داریم فصل بعد هم با او کار کنیم. البته باید دید تصمیم خود قاسم چیست. بیدوف مهاجم خوبی است و یک فصل دیگر با ما قرارداد دارد.

او در خصوص پرونده شکایت باشگاه ذوب‌آهن از مهدی مهدی‌پور (هافبک فعلی استقلال) به خبرگزاری قوه قضاییه گفت: ماه‌هاست که درگیر این پرونده و پیگیری شکایت هستیم؛ عجیب است که چرا حکم نهایی صادر نمی‌شود! مهدی‌پور یک فصل دیگر با ما قرارداد داشته و به صورت غیرقانونی فسخ کرده است. اطمینان داریم می‌توانیم در این پرونده پیروز باشیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در خصوص دیدار پرحرف و حدیث سایپا و پیکان که تاثیر مهمی بر سرنوشت ذوب آهن دارد، گفت: تعویض پیکان هیچ تاثیری بر روند بازی نداشته و بازیکن تعویضی در ۳۰ ثانیه کار خاصی انجام نداده است. این جوانمردانه نیست که بازی ۳ بر صفر شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 غزه قطعی برق فتح خرمشهر ذوب آهن مجتبی فریدونی سایپا و پیکان تغییر نتیجه انتخابات 1400 غزه قطعی برق فتح خرمشهر باشگاه ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۱۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از تغییر نام تیم استقلال به استقلال خلیج فارس خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، عبدالعلی علی عسکری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت: بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید، تیم محبوب استقلال، به استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.

وی ادامه داد: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختارهای اقتصادی، سودده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و ان‌شاءالله کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال
  • مدیرعامل استقلال: از خبر برکناری خودم شوکه شدم
  • مدیرعامل استقلال برکنار شد
  • تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور (احتمالی)
  • تغییر نام استقلال به وزارت ورزش ربطی ندارد
  • ترکیب احتمالی استقلال برای فتح تبریز
  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • پتروشیمی، نام باشگاه استقلال را تغییر داد
  • تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس