Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس فوتبال تاکید دارد با توجه به توانایی و روحیه بازیکنان تیم ملی مطمئن هستم از دو بازی برابر بحرین و عراق 4 امتیاز بدست خواهیم آورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به آغاز رقابتهای جام جهانی 2022 قطر و حساسیت این مسابقات بیژن ذوالفقارنسب، درباره شرایط تیم ملی و بازیهای پیشرو گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  ذوالفقارنسب در ابتدا با اشاره شرایط خوب بازیکنان گفت: در درجه اول فکر میکنم هر مسابقه فوتبال در هر سطحی مهمترین رکن آن بازیکنان تیم است. سپس بحث کادر فنی و مدیریت آن است با توجه به مستنداتی که در حال حاضر وجود دارد به اعتقاد من تیم ملی فوتبال ما در هیچ دوره ای به این اندازه بازیکن شایسته و خوب برای تیم ملی چه در داخل و چه در خارج از کشور نداشته است.   وی در ادامه اضافه کرد: به جرات می توانم بگویم در گذشته بین 3 یا 4 فوروارد باید 2 نفر را برای تیم ملی انتخاب می کردیم. ما الان بیش از 15 فوروارد بسیار خوب و شایسته در تیم ملی را داریم. به عبارتی دیگر کیفیت فنی فوتبال ما در این چند سال اخیر رشد خوبی داشته و می شود گفت ما یک تیم بسیار خوب و آماده به لحاظ بدنی، فنی، روحی و روانی داریم. مانند گذشته نیست که در فکر این باشیم که روحیه بازیکنان را ارتقا دهیم. خود بازیکنان از انگیزه بسیار بالایی در حال حاضر برخوردار هستند و به این نکته کاملا تسلط دارند که با صعود به جام جهانی ارزش و اعتبارشان بیش از بیش خواهد شد.   ذوالفقار نسب در ادامه در خصوص بازیهای مقدماتی جام جهانی در منامه گفت: تیم ملی فوتبال 4 بازی مهم و سرنوشت ساز در بحرین باید انجام دهد. تنها چیزی که من را نگران می کند ساعت مسابقات و گرمای بالای 40 درجه منامه است که می تواند مسئله ساز باشد. البته برای همه تیم ها آب و هوای محیطی یکنواخت است.   کارشناس فوتبال افزود: دو بازی اول تیم ملی با هنگ کنگ و کامبوج است که خوشبختانه این دو تیم به اندازه کافی از ما گل خورده اند و برابر این دو تیم شرق آسیا نتایجی خوبی را کسب خواهیم کرد. با توجه به توانایی و روحیه بازیکنان تیم ملی مطمئن هستم از دو بازی برابر بحرین و عراق نیز  4 امتیاز  بدست خواهیم آورد.   وی در حمایت از دراگان اسکوچیچ این صحبت ها را بیان کرد: دراگان اسکوچیچ یک مربی باشخصیت و متین است. اهل حاشیه و مسائل غیرفوتبال نیست و این موارد برای تیم ملی در این برهه حساس خیلی مهم و حیاتی است. بنظرم اگر کادر فنی طی این مدت 3 هفته به لحاظ روحی و روانی محیط آرامی را برای بازیکنان فراهم نمایند و اینکه نکته برای ما در این 15 سال اخیر ثابت شدکه بازیکنان در شرایط سخت و بحرانی به لحاظ شخصیت و جایگاهی که دارند بهترین عملکرد خود را به نمایش می گذارند، این توانایی را دارند که مانند همیشه نماینده شایسته برای پرچم جمهوری اسلامی ایران باشند.   ذوالفقار نسبت در پایان اظهار داشت: فوتبال ایران در این چند سال گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته است. نزدیک به 30 بازیکن خوب در خارج از کشور داریم که در اروپا و آسیا بازی می کنند. با این شرایط ما نباید دغدغه این را داشته باشیم که از عراق و بحرین عبور کنیم. در این شرایط حساس همه باید به کمک تیم ملی بیایند تا به هدف اصلی مان که صعود به جام جهانی است، برسیم. انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جام جهانی دو بازی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۱۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور

تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

tags # استقلال ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • استقلال 1402 و معرفی اپلیکیشن فوتبال
  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • توقف دوباره لیورپول، تنش در اردوی آنفیلدی‌ها
  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • سپاهان نزدیک‌تر از همیشه به جام قهرمانی