Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور وزیر بهداشت در آبادان 14 پروژه بهداشت و درمان شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر، روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی، ظهر امروز با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت در قالب"بیست و ششمین آیین پویش ملی ره سلامت"، طی مراسمی در سالن همایش های سازمان منطقه آزد اروند، 14 پروژه بهداشت و درمان جنوب غرب خوزستان با اعتباری بالغ بر 173 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا پروژه های به بهره برداری رسیده در آبادان شامل ساختمان ستاد مرکز بهداشت آبادان، خانه بهداشت نهر ابتر، خانه بهداشت تنگه یک، پایگاه فوریت های پزشکی شلهه و بهسازی مرکز خدمات جامع سلامت امام خمینی(ره) می شوند.

در خرمشهر نیز مرکز خدمات جامع سلامت روستایی جدیده، خانه بهداشت شنه(2)، خانه بهداشت معمره صنگور، بهسازی مرکز خدمات جامع سلامت شهید موسوی، پایگاه فوریت های پزشکی منیخ و  بخش NICU بیمارستان ولیعصر(عج) به بهره برداری رسیدند.

همچنین سه پروژه مرکز خدمات جامع سلامت عبودی، مرکز خدمات جامع سلامت سالمی(2) و منازل 6 واحدی پزشکان نیز در شهرستان شادگان افتتاح شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت بهداشت بهره برداری شادگان آبادان و خرمشهر جنوب غرب خوزستان 14 پروژه بهداشت و درمان مرکز خدمات جامع سلامت بهره برداری خانه بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۱۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان

  ایوب کرد مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران گفت: پس از بارندگی‌های اخیر یکی از برنامه‌های کاهش ابتلا و همچنین کنترل پشه آنوفل و آئدس (ناقلین بیماری‌های مالاریا و تب دانگ) انجام عملیات سم پاشی منازل در مناطق دارای تبادل جمعیتی بالا با سایر مناطق آلوده و بالا بودن تعداد زیستگاه لاروی پشه است.

وی افزود: در شهرستان سیب و سوران عملیات سم پاشی توسط ۳ تیم در مناطق پرخطر تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برنامه ریزی و اجرا شده است.

  کرد گفت: همچنین در کنار این عملیات زیستگاه لاروی هر روستا بررسی و در صورت مشاهده لارو عملیات لاروکشی انجام می‌پذیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان
  • تجهیز آزمایشگاه خدمات جامع سلامت روستایی لادیز میرجاوه به دستگاه سل کانتر
  • بهره‌برداری ۱۰۰۰ پروژه مسوولیت اجتماعی در خوزستان
  • شبکه‌های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان تشکیل می شود
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال