Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@13:18:38 GMT

حمله با نارنجک به اتوبوس پرسپولیس در اصفهان

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۱۲۰۵۹

حمله با نارنجک به اتوبوس پرسپولیس در اصفهان

رییس کمیته بین‌المللی المپیک گفت: المپیک در تاریخ اعلام شده برگزار می‌شود، حتی اگر پایتخت ژاپن تحت شرایط اضطراری باقی بماند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی ساعت ۱۹:۳۰ امروز میهمان ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه فولاد شهر است که حضور سرپوشان پایتخت در این شهر بار دیگر حاشیه ساز شد.

* اتوبوس کاروان پرسپولیس پس از خروج از هتل با اسکورت پلیس راهی فولاد شهر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنگام حرکت این تیم در اتوبان منتهی به فولاد شهر، تعدادی افراد مجهول الهویه از بالای یک پل هوایی عابر پیاده نارنجک‌های دستی سمت اتوبوس پرسپولیسی‌ها پرتاب کردند که باعث شکستن سه عدد از شیشه‌ها شد.

این موضوع باعث شد تا راننده اتوبوس که شیشه جلویی اش شکسته شد ترمز شدیدی داشته باشد تا چند نفر از بازیکنان پرسپولیس از صندلی‌های خود جدا شده و جلو بیایند اما مشکلی برای هیچ یک از اعضا به وجود نیامد.

* همچنین تعدادی موتور سیکلت سوار که در کنار اتوبوس تیم بودند سنگ پرتاب کردند.

* بازیکنان پرسپولیس در حالی وارد ورزشگاه فولاد شهر اصفهان شدند که خواستار صورتجلسه فوری اتفاقات از سوی ناظر بازی شدند. همچنین بازیکنان این تیم نزدیک به ۳۰ دقیقه در رختکن ماندند تا امنیت ورزشگاه تأیید شود.

* سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ نیز به عنوان ناظر ویژه در ورزشگاه بود که درباره این موضوع گزارش نوشت.

*بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان کروات پرسپولیس در واکنش به این موضوع گفت: خیلی ترسیدم. نمی دانم با پرسپولیس چه مشکلی دارند. فوتبال است و بس. مگر جنگ است؟

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انفجار افغانستان فلسطین لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال پرسپولیس نارنجک فولاد شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۲۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!

بازیکن سابق فولاد بعد از درخشش در بازی‌های اخیر در مورد چینش ترکیب بازیکنان این تیم خوزستانی ادعای عجیبی مطرح کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در روز هشتم اسفند ماه سال جاری و در ‌آخرین ساعت نقل‌وانتقالات باشگاه فولاد خوزستان نام سه بازیکن خروجی خود را منتشر کرد. گادوین منشا، سعید واسعی و محمد آبشک. واسعی که پیش از این سابقه بازی در تراکتور و پیکان را هم دارد، با مارتینس سرمربی اسپانیایی رابطه خوبی نداشت و  بهرام رضاییان مدیرعامل فولاد خوزستان در مورد جدایی این بازیکن اخیراً اظهار داشت: «از روزی که من مدیرعامل باشگاه شدم تا روز پایان همکاری، واسعی فقط در پشت دروازه تمرین می‌کرد و کادر فنی روی او نظری نداشت».

واسعی: شادی گلم مقابل استقلال 2 دلیل داشت

این بازیکن 29 ساله بعد جدایی از جمع فولادی‌ها، راهی مس رفسنجان شد و در این تیم عملکرد خیلی خوبی از خود نشان داد. به نظر می‌رسد سبک بازی مورد علاقه محرم نویدکیا و روابط توأم با احترامی که وی نسبت به بازیکنان تیم رفسنجانی داشته؛ بازدهی بازیکنان این تیم را به حداکثر خودش رسانده است. این مسئله روی واسعی هم تأثیرگذار شد و حتی توانست مقابل تیم سابقش گلزنی کند.

در همین راستا وقتی دیروز (پنجشنبه) مس رفسنجان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی  مقابل پیکان صف‌آرایی کرد و برنده از میدان خارج شد. هافبک نارنجی‌پوشان در روزی که پاس گل داد و در ضیافت پنالتی‌ها، زننده یکی از توپ‌های تیمش بود در جمع خبرنگاران اشاره‌ای به مسائل باشگاه فولاد داشت. این بازیکن ادعا کرد در زمان هدایت سرمربی اسپانیایی، یکی دو بازیکن در چینش ترکیب فولاد دخیل بودند و همین موضوع باعث آزارش شده است.

با توجه به اینکه باشگاه خوزستانی در فصل بیست‌وسوم فولاد نتایج خوبی کسب نکرده و به‌عنوان قعرنشین یکی از کاندیدای سقوط به شمار می‌رود، نیازمند است به این ادعا رسیدگی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!
  • پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند
  • اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • ورزشگاه شهدای فولاد میزبان سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی