Web Analytics Made Easy - Statcounter

پپ گواردیولا معتقد است که گاهی تیم ها برای کسب اولین قهرمانی خود به بازی کردن در فینال های بیشتری نیاز دارند.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در کنفرانس خبری پیش از فینال حساس لیگ قهرمانان مقابل چلسی حاضر شد و در مورد تجارب خود در فینال لیگ قهرمانان اروپا و ناکامی اش در کسب قهرمانی اروپا از زمان جدایی از بارسلونا صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، پپ گواردیولا در مورد خاطرات فینال 2008 با بارسلونا و ناکامی اش از زمان جدایی از بارسلونا، گفت:

من خوش شانسم که در دوران حرفه ای خود در کنار افراد زیادی بوده ام. رسیدن به فینال در اولین سال و قهرمانی فوق العاده است، اما به این معنا نیست که باید هر فصل قهرمان شوید. در دوران حرفه ای خود بیشتر وقت ها حتی به فینال نمی رسید. من چیز دیگری از دوران حرفه ای خودم نمی خواهم و مطمئن هستم که خواهان چیز بیشتری نخواهم بود. فقط کار می کنم و سعی می کنم به مرحله های پایانی برسم. امسال ما تورنمنت خوبی را سپری کردیم، سعی داریم بازی خوبی در فینال انجام دهیم. هرگز فکر نمی کردم که چیزی که در کنار تمام این آدم ها به عنوان مربی گذرانده ام را تجربه کنم. چه چیز بیشتری می توانم بخواهم؟ من این کار را نمی کنم.

تصمیمت را در مورد ترکیب مد نظرت گرفته ای؟ ممکن است بازیکنان تصمیمت را تغییر دهند؟

آن ها آماده هستند. من می دانم که آن ها چقدر خوب هستند و چیزی را به خاطر یک یا دو جلسه تمرینی تغییر نمی دهم. من اکثر بازیکنانم را برای سالیان زیادی است که می شناسم. من ایده ای دارم اما هنوز در مورد ترکیب اصلی تصمیم نگرفته ام. هنوز نه.

حس خاصی نسبت به این فصل داری؟

هرگز فکر نمی کردم این فصل، فصلی باشد که در آن به فینال برسیم. من هرگز چنین شروعی در این رقابت نداشتم. ما مشابه همان تیمی هستیم که حذف شد. حاشیه ها، جزئیات اندکی هستند. چیز زیادی تغییر نکرده است. حال ما از رسیدن به این فینال کاملاً راضی هستیم. اگر اشتیاق زیادی برای پیروزی در این فینال نداشته باشید و ندانید که چه کاری باید انجام دهید، پیروزی و قهرمانی ممکن نخواهد بود.

رابطه ات با توخل؟

در بایرن مونیخ جلسه ای ترتیب داده شد، در مورد فوتبال و فوتبال و فوتبال صحبت کردیم. در مورد این، آن، احساساتمان، بازیکنان خوب و بد صحبت کردیم. خاطرات خوبی است. از آن زمان من رشد کردم، ما رابطه خوبی داریم و من به او احترام می گذارم. او می داند، من می دانم، ما می خواهیم ببریم.

پیشرفت فیل فودن؟

ما نمی توانیم انتظار داشته باشیم که یک بازیکن در 20 سالگی نیز همانند 17 سالگی اش باشد. اگر او این گونه بود، در این فصل فرصت بازی پیدا نمی کرد. او رشد کرده و آماده است. او این فصل خوب بازی می کند و خواهیم دید که شانس بازی در فینال را به دست می آورد یا خیر.

شکست اخیر مقابل چلسی؟

چلسی برای تمام تیم ها مشکل ساز است و متوقف کردن آن ها سخت است. آن ها منظم هستند و به بازی عمق می دهند. خطوط آن ها بسیار نزدیک به هم هستند. آن ها واقعاً در فضاهای بسته خوب بازی می کنند. چلسی برای تمام تیم ها مشکل ساز است، نه فقط ما. بابت دو بازی ای که ما را شکست دادند به آن ها تبریک می گویم. حال رقابتی دیگر، فینالی دیگر. خواهیم دید چه می شود.

قهرمانی لیگ قهرمانان با بارسلونا به عنوان مربی و بازیکن؟ حس و حال فینال لیگ قهرمانان با سیتی چه تفاوتی با تجربه ات با بارسلونا دارد؟

وقتی در سال 1992 با بارسلونا قهرمان شدیم، آن بارسلونا دو یا سه بار شکست خورده بود. بعضی از شکست ها بدشانسی محض بود. گاهی به زمان نیاز دارید. مهم ترین چیز نحوه رسیدن ما به فینال است و کاری که باید برای پیروزی در فینال انجام دهیم. ما بازی می کنیم تا پیروز شویم. پس از مشخص شدن نتیجه، روز یکشنبه یا دوشنبه آن را تحلیل می کنیم.

گاهی باشگاه ها به فینال های بیشتری نیاز دارند تا اولین جام خود را ببرند و گاهی یک تیم فقط به یک شوت نیاز دارد. امیدوارم که برای ما این گونه باشد. در این دوره ای که زندگی می کنیم، ما برای اولین بار پشت سر هم بسیار از رکوردها را می شکنیم. نیمه نهایی برای دومین بار و فینال برای اولین بار. به عنوان یک باشگاه ما در این مورد پیر نیستیم. از نظر میزان هیجان زدگی، خوشحالی و رضایت، کسی نمی تواند ما را شکست دهد.

داستانی هست که در جوانی یک بار دستت شکست و با دست شکسته به بازی ادامه دادی. این چگونه روحیه رقابت طلب تو را نشان می دهد؟

این داستان را به یاد نمی آورم، شاید کسی که آن را گفته یک دروغگو بوده است! وقتی جوان هستی فقط بازی می کنی. ما خوش شانس بودیم، همیشه در خیابان بازی می کردیم. فوتبال بازی می کردیم، بسکتبال بازی می کردیم. شاید این اتفاق افتاده اما من آن را به یاد نمی آورم!

انتخاب داور بازی؟

حتی یک ثانیه هم به آن فکر نکرده ام. به آن اهمیتی نمی دهم. من به تیمم بسیار مطمئن هستم. نمی توانید تصور کنید که چقدر به تیمم و کاری که باید انجام دهیم، اطمینان دارم.

سیستم چرخشی در هفته های اخیر؟

اگر ببریم یک مزیت است و اگر ببازیم به ضررمان است. نمی دانم، ما خوش شانس بودیم که 3 یا 4 هفته قبل از پایان فصل، قهرمان لیگ شدیم. آماده سازی اصلی برای دیدار فینال در روز چهارشنبه و پنجشنبه خواهد بود. دو روز اخیر ما در حال مرور و جشن گرفتن قهرمانی مان در لیگ برتر بوده ایم. حس خوبی داریم و استرسی نداریم. چهارنشبه و پنجشنبه به طور به خصوصی برای فینال آماده می شویم.

دفاع مقابل چلسی؟

شاید خیلی خوب توضیح ندهم. وقتی آن ها توپ را در اختیار دارند، کنترل کردن آن ها سخت است چون بازیکنانشان نزدیک به هم بازی می کنند. آن ها در کناره ها با وینگ بک های خود بازی را باز می کنند و با ورنر به بازی عمق می دهند. آن ها با پولیشیچ و مانت بسیار خوب در فضاهای بسته حرکت می کنند. من امروز صبح بازی چلسی مقابل استون ویلا را دیدم، آن ها خوب بازی کردند و بازی را کنترل کردند. پروسه ای که انجام می دهند را خیلی خوب انجام می دهند.

این فینال لیگ قهرمانان است. من نمی توانستم انتظار حریف راحت تری را داشته باشم. ما این را می دانستیم و همه چیز خوب است و ما با علم به این که برای شکست دادن آن ها چه کاری باید انجام دهیم، با آن ها رو به رو خواهیم شد. من بیشتر نگران این هستم که ما در بازی با توپ چه کاری باید انجام دهیم.

همچنین بخوانید:

ایلکای گوندوعان: توخل و گواردیولا سرمربیان بزرگی هستند؛ جزئیات نتیجه فینال را مشخص می کند

 

اخبار داغ 

فیلم سانسور فوق حرفه ای پوشش ساره بیات در سریال گیسو برترین های قرن با کرمانی مقدم و شاه محمدی؛ دهه ۶۰ پولی نبود، شادی هوادار می‌دیدیم، کیف می‌کردیم! کریم باقری: اگر بگویند از پرسپولیس برو ناراحت نمی‌ شوم / مگر می‌ شود با فیلم یا عکس بازیکنی را محروم کرد؟ رکورد ابدی ناصر حجازی؛ 6 گانه ای که فقط اسطوره آبی در کارنامه اش دارد کریستیانو رونالدو منتقدان را به سکوت دعوت کرد / عکس پپ گواردیولا: آگوئرو قرار است کنار مسی در باشگاه قلب من، بارسلونا بازی کند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان پپ گواردیولا باید انجام انجام دهیم حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۲۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت داور دربی در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام AFC، موعود بنیادی‌فرد به عنوان داور به همراه سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم، دیدار ژاپن و ازبکستان فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را قضاوت خواهند کرد.

این دیدار ساعت ۱۹ روز جمعه ۱۴ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901791

دیگر خبرها

  • تبریک معاون شمس‌آذر به داوران فینال زیر ۲۳ سال آسیا
  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی
  • ده روسی: رم می‌تواند اولین تیمی باشد که بایرلورکوزن را شکست می‌دهد
  • قضاوت داور دربی در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال
  • تیم داوری ایران، قاضی فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • موعود داور فینال آسیا شد
  • اولین نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • اولین اظهار نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم
  • نویر: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین بازی‌‌هایی هستند که می‌توانید ببینید