Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری تاس، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه اعلام کرد مسکو علاقمند به همکاری اقتصادی نزدیکتر با شرکای خارجی است. 

رئیس جمهور روسیه در بیست و چهارمین نشست بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ خاطرنشان کرد: مسکو علاقه‌مند به همکاری اقتصادی، علمی و فنی نزدیکتر و به اشتراک گذاشتن تجربه خود با شرکای خارجی‌اش در زمینه‌های مختلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: ما آماده هستیم تا تجربه خود را در زمینه‌هایی مانند مراقبت‌های بهداشتی و دیجیتالی سازی به اشتراک بگذاریم.

رئیس جمهور روسیه همچنین گفت: روسیه خواستار تلاش برای ایجاد مشارکتی برابر و سازنده بین اعضای جامعه جهانی و گسترش روابط تجاری در چندین سطح برای مقابله موثر با چالش‌های مهم جهانی امروز و دستیابی به توسعه پایدار است.

پوتین افزود: ما مدت هاست که از طریق اتحادیه اقتصادی اوراسیا برای ترویج اصول تجارت آزاد و تسهیل سرمایه گذاری‌های سودمند متقابل و توسعه مشترک فن آوری در تلاش هستیم.

رئیس جمهور روسیه درباره مشارکت مقامات دولتی و روسای بزرگترین شرکت‌ها و بانک‌ها در این مجمع بر لزوم گفتگوی سازنده باز برای غلبه بر پیامد‌های شیوع ویروس کرونا که روابط بین المللی را بشدت محدود کرده است، تأکید کرد و گفت: سایر مسائل اقتصادی مانند رفع فقر در بهبود فرصت‌های آموزشی، گسترش اشتغال و چشم انداز بازار‌های کار و همچنین رسیدگی به نقض اصول رقابت عادلانه نیز نیاز به توجه دقیق دارد.

پوتین تاکید کرد: من قاطعانه اعتقاد دارم که توافقات صورت گرفته در این مجمع به توسعه روابط بین المللی کمک می‌کند و اجرای پروژه‌های جدید اقتصادی به نفع همه کشور‌هاست.

نشست اقتصادی سن پترزبورگ "SPIEF" از سال ۱۹۹۷ شروع شده و از سال ۲۰۰۶ تحت نظارت رئیس جمهور روسیه برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ولادیمیر پوتین نشست سن پترزبورگ روابط اقتصادی روابط بین الملل رئیس جمهور روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۲۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم

به گزارش جماران؛ معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری بسیار خوبی با دولت داشته باشند و با اقداماتی که دولت طی نزدیک این سه سال انجام داده مشکلی پیش نخواهد آمد.

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور روز چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت ماه - در حاشیه جلسه هیات دولت و در مجمع خبرنگاران اظهار داشت: در برخی کمیسیون های تخصصی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی بحث‌هایی مطرح بود که با همکاری دو قوه نوسانات ارزی کنترل شود.

وی افزود: همچنین مطرح شد که اگر دولت در این خصوص اعلام نظر نکرده و برنامه خود را اعلام نکند مجلس اقداماتی انجام خواهد داد که بر همان مبنا هم پاسخی تهیه شد و مجموعه کارهایی که در حال انجام است و یا در آینده مدنظر است ، تبیین شد و فکر می‌کنم در حال حاضر مساله خاصی وجود نداشته باشد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره چگونگی تعامل دولت و مجلس جدید با ابراز امیدواری از اینکه مجلس دوازدهم بهتر از مجلس فعلی خواهد بود، تصریح کرد: البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم.

حسینی یادآورشد: البته از مجلس آینده هم انتظار داریم همکاری بسیار خوبی با دولت داشته باشند و با اقداماتی که دولت طی نزدیک این سه سال انجام داده مشکلی پیش نخواهد آمد.

دیگر خبرها

  • تماس تلفنی پوتین و امامعلی رحمان
  • مقام امنیتی اوکراین در فهرست افراد تحت تعقیب روسیه
  • پایان پوتین؟!
  • کرملین: فشار آمریکا به متحدان روسیه بی‌نتیجه است
  • معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم
  • پایان پوتین؟!/ او گورباچف نیست/ بعید است صاعقه دوبار به یکجا اصابت کند!
  • سرنگونی پوتین؟!/ او گورباچف نیست/ بعید است صاعقه دوبار به یکجا اصابت کند!
  • تفاهم‌نامه همکاری کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و ۷ کشور خارجی
  • سقوط پوتین؟ شاید آرزو بر جوانان عیب نیست / گورباچف مایه عبرت ولادیمیر پوتین شده است / چرا روسیه پوتین با شوروی در آستانه سقوط متفاوت است
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و چهار کشور خارجی