Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@21:55:40 GMT

تجمع معترضان لندنی در اعتراض به مرگ یک سیاه پوست

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۱۲۸۱۳

تجمع معترضان لندنی در اعتراض به مرگ یک سیاه پوست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، معترضین به مرگ «ساشا جانسون» جوان سیاهپوست ۲۷ ساله ای که روز گذشته بر اثر شلیک گلوله پلیس در لندن جان خود را از دست داد، در مقابل «بیمارستان دانشکده پادشاهی» این شهر یعنی جایی که «جانسون» جان خود را از دست داد، دست به تظاهرات زدند.

گفته می‌شود «جانسون» از جمله فعالانی شناخته شده در اعتراضات سال گذشته جنبش «جان سیاه پوستان مهم است» حضور داشت و در اعتراض به کشته شدن «جورج فلوید» سیاه پوست کشته شده به دست ماموران پلیس آمریکا در سال گذشته میلادی به خیابان‌های لندن آمده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گفته شاهدان عینی، بدن زخمی وی روز گذشته درست پس از شنیده شدن صدای شلیک گلوله، توسط شهروندان لندن در جنوب شرقی این شهر پیدا شد. این درحالیست که علیرغم گزارش این موضوع از سوی شهروندان به پلیس، مامورین ساعت ۳ بامداد و پس از ساعت‌ها تاخیر خود را به محل حادثه رساندند.

لازم به ذکر است، جانسون بارها توسط گروه‌های مخالف جنبش «جان سیاه پوستان مهم است»، تهدید به مرگ شده بود.

کد خبر 5219744

منبع: مهر

کلیدواژه: قتل سیاه پوستان لندن تجمع اعتراضی انتفاضه رمضان 2021 نبرد شمشیر قدس فلسطین رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا نوار غزه آتش بس ایران روسیه عراق جنگ 12 روزه غزه مذاکرات وین سوریه جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۲۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان دانشگاه‌های استان از جنبش دانشگاهیان اروپا و آمریکا

دانشجویان دانشگاه‌های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان همزمان با سراسر کشور با تجمع در محوطه دانشگاه، ضمن حمایت از جنبش دانشگاهیان اروپایی و آمریکایی، جنایت‌های رژیم صهیونیستی و عملکرد آمریکا در برخورد با استادان و دانشجویان آزادی خواه حامی فلسطین را محکوم کردند.


ده‌ها دانشگاه در آمریکا و اروپا در هفته گذشته تاکنون، شاهد تظاهرات سراسری دانشجویان و استادان در اعتراض به سیاست‌های حمایتی دولتشان از رژیم صهیونیستی در جنگ با غزه است که در این اعتراض‌ها بسیاری از دانشگاهیان بازداشت شدند.


طبق گزارش رسانه‌های خارجی تاکنون، بیش از صد‌ها دانشجو و استاد، در جریان اعتراض‌های حمایت از فلسطین در ده‌ها دانشگاه آمریکا و اروپا دستگیر شده اند.


دانشگاهیان در این تجمع، ضمن حمایت از جریان دانشجویی آزادی خواه سراسر جهان در حمایت از مردم غزه، اقدام سرکوبگرانه حکومت‌های مستبد و آزادی ستیز آمریکا و کشور‌های غربی را محکوم و اعلام کردند تا براندازی نظام سلطه و آزادی بشر از یوغ استکبار و استبداد جهانی در کنار آزادی خواهان جهان هستیم.


این تجمع همزمان با سراسر کشور پس از اقامه نماز و ظهر برگزار شد.


تظاهرات نسل کشی در غزه به بیش از ده‌ها دانشگاه، موسسه و دانشکده آمریکایی و اروپایی و استرالیا کشیده شده است.


دانشجویان دانشگاه کلمبیا در آمریکا که آغازگر اعتراضات حمایت از فلسطین در سراسر آمریکا هستند، اعلام کردند که با مسئولان دانشگاه به توافق نرسیده‌اند و مایلند به اعتراض‌ها خود تا زمان رسیدن به خواسته‌هایشان ادامه دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • بازداشت و سرکوب گسترده دانشجویان در دانشگاه های بزرگ آمریکا+ فیلم/ جنگ غزه را متوقف کنید
  • حمایت دانشجویان دانشگاه‌های استان از جنبش دانشگاهیان اروپا و آمریکا
  • اعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ
  • دانشجویان آمریکایی چگونه پرچم اعتراض علیه اسرائیل را جهانی کردند؟
  • ببینید | مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اوهایو
  • ببینید | یورش پلیس آلمان به تجمع حامیان فلسطین در برلین
  • مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اُوهایو
  • «نمی‌توانم نفس بکشم» ٢ در خیابان‌های آمریکا
  •  مرگ یک سیاه‌پوست آمریکایی توسط پلیس اوهایو
  • «نمی‌توانم نفس بکشم»٢ در خیابان‌های آمریکا + فیلم | وقتی تکنیک مرگبار گذاشتن زانو پشت گردن جان تایسون را گرفت