Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@02:52:08 GMT

گردان‌های قسام: دست‌های‌مان روی ماشه است

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۱۳۲۲۸

گردان‌های قسام: دست‌های‌مان روی ماشه است

گردان‌های قسام، شاخه نظامی جنبش حماس با تأکید بر اینکه معادله بمباران در مقابل بمباران، در جریان نبرد اخیر با اسرائیل تثبیت شد، خطاب به دشمن صهیونیستی افزود که مقاومت دست‌هایش روی ماشه است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از العالم، گردان‌های قسام در بیانیه‌ای اعلام کرد که از موشک‌های جدید مقاومت در جریان نبرد "شمشیر قدس" رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گردان‌ها افزود: شراره‌ای که در نبرد "شمشیر قدس" شعله‌ور شد از فریادهای فلسطینیان در قدس و محله "شیخ جراح" نشات گرفت و مقاومت از این نبرد سربلند بیرون آمد.

گردان‌های قسام گفت: "معادله بمباران در مقابل بمباران، و ویران کردن در مقابل ویران کردن را تثبیت کردیم و کردارمان بر گفتارمان پیشی می‌گیرد و موشک‌های‌مان آماده است و ما منتظر تصمیمات هستیم."

این گردان‌ها با اشاره به شهادت شماری از رهبرانش، خاطرنشان کرد که هزینه تصمیم برای حمله به تل‌آویو و فرودگاه "بن‌ گوریون" شهادت شماری از فرزندان این ملت بوده است.

گردان‌های القسام در ادامه بیانیه افزود: "تأکید می‌کنیم که این پیروزی ثمره خون شهیدان‌مان و نتیجه مبارک عملکرد مبارزان‌مان در اتاق مشترک گروه‌های مقاومت است."

گردان‌های قسام گفت: "ما به دشمن قاطعانه می‌گوییم که اگر بازگردید ما نیز بازمی‌گردیم و دست‌های‌مان روی ماشه است و قطعا نبرد ما مراحل دارد که هنوز مکتوب نشده است."

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گردان های قسام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۳۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات بامدادی به جنوب لبنان/ اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع خبری از حملات بامدادی صهیونیست‌ها به مناطقی در جنوب لبنان خبر داد.

شبکه خبری المیادین بامداد یکشنبه گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی با توپخانه سنگین منطقه اللبونه در اطراف شهرک ناقوره واقع در جنوب لبنان را بمباران کرد.

پیشتر نیز مقاومت اسلامی لبنان بعد از ظهر دیروز (شنبه) مرکز نظامی صهیونیست‌ها در الراهب و سایت جاسوسی و نظامی المطله را با موشک هدایت شونده هدف قرار داد.

خبرنگار الجزیره نیز از شلیک ۴ موشک به سمت مرکز نظامی الرادار در مزارع اشغالی شبعا خبر داد.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6096726

دیگر خبرها

  • نبرد مسلحانه نیروهای مقاومت فلسطین با متجاوزان در «طولکرم»
  • جلوگیری تشکیلات خودگردان برای آزادی اسیر فلسطینی
  • اعلام شهادت ۴ تَن از مبارزان قسام و گردان‌های قدس در کرانه باختری
  • از سامانه راکتی «رجوم» چه می‌دانیم؟ +عکس
  • لحظه اصابت راکت‌ها به پایگاه کرم ابوسالم/ واکنش تصویری قسام
  • حمله راکتی به مواضع اشغالگران در کرم ابوسالم و نتساریم
  • قسام مواضع اشغالگران در کرم ابوسالم و نتساریم را هدف قرار داد
  • عملیات ترکیبی رزمندگان فلسطینی در نبرد ۱۵ ساعته با اشغالگران
  • اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • حملات بامدادی به جنوب لبنان/ اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد