Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@16:33:49 GMT

گردان‌های قسام: به وعده خود علیه دشمن وفا کردیم

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۱۳۶۴۳

گردان‌های قسام: به وعده خود علیه دشمن وفا کردیم

به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، یکی از فرماندهان گردان‌های عزالدین قسام در مراسم یادبود شهدای تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه گفت: این حق ماست که از پیروزی در نوار غزه خوشحال باشیم. ما به ندای قدس لبیک گفتیم و دشمن را در قدس و تل آویو با موشک‌های خود هدف قرار دادیم و آنچه پنهان مانده بزرگ‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سلام و درود به برادران ما در داخل اراضی اشغالی ۴۸ که در نبرد سیف القدس مشارکت کردند و محاسبات دشمن را به هم ریختند. شراره آتشی که نبرد سیف القدس را شعله ور کرد، فریادها و ندای کمک خواهی ملت مان در قدس و شیخ جراح بود.

این فرمانده ارشد گردان‌های قسام تصریح کرد: به وعده خود که به دشمن هشدار دادیم که اگر به حملات خود بازگردد ما نیز بازخواهیم گشت، عمل کردیم و حمله را با حمله، خون را با خون و ویرانی را با ویرانی پاسخ گفتیم.

این پیروزی نتیجه خون شهدا و اقدام اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت است.

این فرمانده گردان های قسام گفت : بار دیگر تأکید می کنیم قدس و مسجد الاقصی خط قرمز ما است و هرگز به دشمن اجازه نمی دهیم از این خط قرمز عبور کرده و به مقدسات و قبله نخست ما تعرض کند و ما در این راه همه چیز خود را فدا می کنیم. منطق عربده کشی دشمن جز با مقاومت, ثبات و چالش طلبی ما مواجه نخواهد شد.

وی افزود: ما از نبرد سیف القدس با روی سفید و درخشان خارج شدیم و شماری از فرماندهان خود را در این نبرد تقدیم کردیم و می دانستیم تصمیم حمله به تل آویو و فرودگاه بن گوریون چنین هزینه ای در پی دارد. تأکید می کنیم این پیروزی, ثمره خون شهدا و نتیجه مبارک اقدام مجاهدان ما در اتاق عملیات مشترک گروه های مقاومت است. با صراحت و استقامت کامل به دشمن می گوییم اگر به حملات خود بازگردید ما نیز بازخواهیم گشت و دستان ما بر روی ماشه قرار دارد و نبرد ما علیه شما فصل های نانوشته زیادی دارد. ما بار دیگر ندای خود را برای پیوستن فرزندان غیور امت به کاروان مجاهدان در سرزمین غزه تکرار می کنیم.

311311

کد خبر 1518405

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حماس فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۳۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش بلینکن برای احیای یک طرح شکست خورده علیه ایران

«آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه ایالات متحده از اعراب حاشیه خلیج فارس خواسته که در حمایت از رژیم اسرائیل در تقابل با ایران، دفاع هوایی یکپارچه تشکیل دهند.

به گزارش فارس، بلینکن غروب دوشنبه در نشست وزرای شورای همکاری خلیج فارس در ریاض گفت: «این حمله تهدید شدید و فزاینده ایران و ضرورت همکاری ما در زمینه دفاع هوایی یکپارچه را نشان می‌دهد».

این در حالی است که طرح تشکیل پدافند هوایی پکپارچه از چندین سال پیش مطرح شده، اما تا کنون موفقیتی در پیشبرد آن حاصل نشده است.

چند روز پیش از این معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا اجرای موفق عملیات «وعده صادق» علیه اسرائیل را نشان‌دهنده شکست طرح پدافند یکپارچه آمریکا در غرب آسیا توصیف کرده بود.

ایشان روز دوشنبه گفت: «اجرای موفق عملیات "وعده صادق" نشانه شکست طرح پدافند یکپارچه آمریکا در غرب آسیاست.

سردار سنایی راد گفت: «در شرایطی بودیم که، چون رژیم صهیونیستی با مانعی برای ادامه اقدامات خود را مواجه نمی‌دید و احتمال تکرار این جنایت وجود داشت لذا برای متوقف کردن این روند جنایت و ترور از یک سو و تنبیه متجاوز از سوی دیگر، عملیات وعده صادق طراحی شد.»

او در خاتمه گفت: «در طراحی این عملیات همه ابعاد ماجرا در نظر گرفته شد که ضمن ارسال پیام قدرت و ترمیم یا تثبیت بازدارندگی ما، هیچ زمینه‌ای برای بهانه جویی علیه ما وجود نداشته باشد، اگر صهیونیست‌ها می‌توانستند ۵ جنازه زن و کودک در این ماجرا در اختیار داشته باشند حتماً دنبال مظلوم نمایی و فضاسازی علیه جمهوری اسلامی ایران بودند.»

دیگر خبرها

  • فیلم/ حمله موشکی سرایا القدس به نیروها و ادوات جنگی اشغالگران در نتساریم
  • انتشار تصاویری از عملیات منفجر کردن یک تونل توسط نیروهای القسام
  • عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست
  • رونمایی قسام از بمب جدید «القفازه»
  • تلاش بلینکن برای احیای یک طرح شکست خورده علیه ایران
  • دشمن می‌داند دست ما پُر است/ وعده صادق به ملت ایران ابهت داد
  • تحلیلگر صهیونیست: جنگ علیه غزه باید متوقف شود/ حماس شکست نمی‌خورد
  • بیانیه جدید گردان‌های قسام درباره دلیل عدم آزادی اسیر آمریکایی
  • حمله مشترک سرایا القدس و کتائب الانصار به اسراییل
  • دشمن از اقتصادوحجاب در حوزه امنیتی علیه کشورمان سواستفاده می کند