Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم‌های فولاد خوزستان و تراکتور تبریز از ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه دوشنبه شب در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفتند و در پایان به تساوی یک بر یک رضایت دادند.
تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه سه به گل رسید. ساسان انصاری، بازیکن سابق تراکتور روی پای لوسیانو پریرا، برای فولاد گلزنی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود چند دقیقه بعد تیم میزبان عقب نشست و تراکتورِ سفیدپوش برای جبران گل خورده جلو آمد. شاگردان رسول خطیبی در حالی که پیمان بابایی را به دلیل مصدومیت از زمین بیرون آورده بودند موفق شدند در دقیقه ۳۴ به وسیله ابوالفضل رزاق‌پور به گل تساوی دست پیدا کنند. این گل روی سماجت محمد قادری زده شد.

در ۴۵ دقیقه دوم هر ۲ سرمربی جانب احتیاط را رعایت کردند و به گل نرسیدند تا امتیازات در این دیدار عقب افتاده تقسیم شود. با این نتیجه فولاد از ۲۱ بازی با ۳۱ امتیاز در رده ششم باقی ماند و تراکتور از ۲۲ مسابقه با  ۳۰ امتیاز در رده هفتم جای گرفت.

ترکیب فولاد
محسن فروزان، موسی کولیبالی، سعادت حردانی، عارف  آقاسی، مجتبی نجاریان، محمد آبشک، محمد میری، محمد قاسمی نژاد، ساسان انصاری، محمدرضا عباسی و لوسیانو پریرا.

ترکیب تراکتور
محمدرضا اخباری، سید ابوالفضل رزاق پور، اکبر ایمانی، مهدی تیکدری نژاد، میثم تیموری، علی فتحی، عرفان سیدی، حمید بوحمدان، سامان نریمان‌جهان، پیمان بابایی  و محمد قادری
 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فولاد خوزستان لیگ برتر رسول خطیبی پیمان بابایی پیمان بابایی تراکتورسازی جواد نکونام رسول خطیبی ساسان انصاری فولاد خوزستان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۴۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل دوم تراکتور به فولاد + فیلم

پاس آشوری به ریکاردو آلوز موجب به ثمر رسیدن گل دوم تراکتور شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال تراکتور و فولاد در چارچوب دیدار هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه فولادآرنا مقابل هم صف‌آرایی کردند.

پاس در عرض آشوری به آلوز از روی ضد حمله تراکتور، گل دوم این تیم را رقم زد.

گل دوم تراکتور به فولاد کد خبر 751240

دیگر خبرها

  • ملوان از شکست خانگی گریخت
  • تراکتور به سهمیه آسیا و فولاد به سقوط نزدیک‌تر شدند
  • جملات وایرال شده پیمان یوسفی در وصف نکونام!
  • خلاصه بازی تراکتور و فولاد + فیلم
  • گل دوم تراکتور به فولاد + فیلم
  • چشمک تراکتور به سهمیه آسیا با سوپرگل شجاع
  • فولاد 0-2 تراکتور؛ سقوط آزاد!
  • ترکیب تیم های فولاد و تراکتور
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • تساوی و شکست حاصل کار مازنی‌ها در لیگ دسته دوم فوتسال