Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@14:24:41 GMT

آزادسازی خرمشهر، قدرت ایران را به رخ استکبار کشاند

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۱۴۱۹۶

آزادسازی خرمشهر، قدرت ایران را به رخ استکبار کشاند

به گزارش ایرنا، «پرویز توسلی زاده» عصر دوشنبه در نشست با فرمانده سپاه نبی اکرم (ص)، فرماندهان، بسیجیان پایگاه و حوزه‌های مقاومت به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر،  این روز را تجلی همدلی ملت همیشه قهرمان ایران دانست.

 وی افزود: ملت بزرگ ایران با همدلی و اتکا به قدرت لایزال الهی و رهنمودهای معمار کبیر انقلاب اسلامی سوم خرداد را به یک روز تاریخی تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توسلی زاده اظهار داشت: آزاد سازی خرمشهر به یقین پیوند امت با ولایت بود که سبب سرافرازی ملت شد و همین پیوند یک ناممکن را ممکن ساخت.

فرمانده حوزه ۹ بسیج کارمندی امام علی (ع) دادگستری کرمانشاه گفت: وظیفه داریم برای انقلاب و اسلام در عرصه بین المللی تولید قدرت کنیم و این مهم با خدمت صادقانه و درست به مردم میسر می‌شود.

توسلی زاده تاکید کرد: دشمن تمام توان خود را به کار گرفته تا نظام را به کم کاری متهم کند. بنابراین وظیفه داریم با تمام وجود به مردم خدمت کرده و مشکلات آنها را حل کنیم.

دستگاه قضایی در دسترس مردم است

وی با اشاره به اینکه رویکرد دستگاه قضایی در دو سال گذشته مردم محور بوده است، افزود: در راستای تحقق سند تحول قضایی یکی از مهمترین شاخصه های خدمت در دادگستری استان کرمانشاه این بود که در دسترس مردم باشیم تا براحتی حرف خود را بزنند و ما نیز در چارچوب قانون گره از مشکلات آنان باز کنیم.

به گفته توسلی زاده، این شیوه و رویه اخلاق اسلامی در حکومت اسلامی است که قدرت را برای خدمت می‌خواهد.

ضرورت دخالت در سرنوشت خویش حضور در انتخابات است

وی با اشاره به انتخابات پیش رو تاکید کرد: به فرموده مقام معظم رهبری انتخابات، مهمترین شاخص دخالت مردم در سرنوشت خویش است، بنابراین ضرورت دخالت در سرنوشت خویش حضور در عرصه ست.

توسلی زاده ادامه داد: حضور حداکثری در روزی که دشمن کمر به کمرنگ جلوه دادن انتخابات بسته است یکی از مهمترین موضوعات است.

رییس کل دادگستری استان یادآور شد: انتخابات پرشور و با حضور حداکثری یقینا قدرت چانه زنی و قدرت ما را در عرصه بین‌المللی افزایش خواهد داد.

توسلی زاده معتقد است از دیگر موضوعات مهم در عرصه انتخابات تبیین معیارهای مقام معظم رهبری برای انتخاب اصلح است. این معیارها در مبارزه با فساد، جوانگرایی، دارای بصیرت انقلابی، ولایتمدار و...  مورد توجه است و رییس جمهور منتخب و مجهز به این خصوصیات شیوه حکومت داری مبتنی بر ارزش‌های انقلابی و دینی بر می گزیند و این جایگاه را برای خدمت به مردم می‌خواهد.

باید به دنبال مولفه های درست انتخابات در رابطه با موضوع انتخاب اصلح باشیم

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه نیز ضمن گرامیداشت سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: اکنون در شرایط حساسی در تاریخ سیاسی و اقتصادی کشور قرار داریم.

سردار «بهمن ریحانی» ادامه داد: وظیفه آحاد مردم و مسوولین، حضور پرشور و حداکثری در انتخابات پیش رو است و طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید به دنبال مولفه های درست انتخابات در رابطه با موضوع انتخاب اصلح باشیم.

وی اضافه کرد، در راستای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمام شئون به ویژه انتخابات پیش رو، باید نگاه امنیتی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی داشته باشیم.

در پایان مراسم از تعدادی از فرماندهان بسیج ادارات و تلاشگران موفق عرصه بسیج در استان با اهدای لوح تقدیر و هدیه، تجلیل شد.

برچسب‌ها دادگستری دفاع مقدس آزادسازی خرمشهر کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری دفاع مقدس آزادسازی خرمشهر دادگستری دفاع مقدس آزادسازی خرمشهر کرمانشاه اخبار کنکور توسلی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۴۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ایجاد درآمدهای پایدار برای استان همدان

فتح الله توسلی در جلسه شورای اداری شهرستان کبودراهنگ با اشاره به عملیات وعده صادق که پیروزی عزتمندانه‌ای برای جمهوری اسلامی داشت گفت: عملیات وعده صادق از ابعاد مختلف قابل بررسی است و لایه‌های امنیتی رژیم غاصب آسیب دید و وقتی موشک‌ها و پهباد‌های ما مسیری را از خاک کشور طی کردند و به مقصد و هدف خود رسیدند این پیام‌های متفاوتی را برای جهانیان داشت.

وی گفت:استفاده از موشک‌های با سوخت مایع و کروز به قابل توجه است و من اطلاع دارم دستگاه‌های امنیتی و مطالعاتی دنیا هنوز در پی این عملیات در شوک هستند و این پیروزی بزرگ را به همه نیرو‌های مسلح تبریک عرض می‌کنم و الحمدالله با اتحاد و یک صدا کار بزرگی انجام دادند.
 
توسلی با اشاره اینکه مجلس دوازدهم همانند مجلس یازدهم که به تعبیر مقام معظم رهبری مجلسی انقلابی است البته با قدرت بیشتر پیگیر مشکلات و مسائل مردم نیز خواهد بود گفت: همه ما منتخبین علی رغم حوزه انتخابیه، نماینده ۹۰ میلیون ایرانی هستیم و همین در چند روز گذشته وزیر صمت را بدلیل کاهش صادرات غیر نفتی خواستیم که باید برای این روند فکری صورت گیرد.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ ادامه داد: همه ما تکلیف داریم که مسائل شهرستان را پیگیری کنیم و باید دلسوزانه برای مردم و پیشرفت شهرستان قدم برداریم.

وی افزود: با مجموع وزارت نیرو، وزارت جهاد کشاورزی نیز صحبت شد و برای آبرسانی و قنوات اعتبار تعریف کردیم و اکنون اعتبارات شهرستان کبودراهنگ به رقم قابل توجه‌ای رسید.

توسلی با بیان اینکه حدود ۶۵ روستای شهرستان مشکل آب شرب دارد گفت: مشکل تعدادی از روستا‌ها حل گردید و پیگیری کردیم که انتقال آب از سد تالوار صورت گیرد و این کار حدود هزار میلیارد اعتبار می‌خواهد که بعد از اخذ ماده ۲۳ پیگیری خواهیم کرد.


 نماینده مردم بهار و کبودراهنگ با اشاره به اینکه در پیوست ۱ بودجه تا سال گذشته چیزی برای شهرستان نداشتیم گفت: از مدیران خواهش داریم برای خود پروژه تعریف کنند تا بتوانیم اعتبار جذب کنیم متاسفانه شاخص‌های مناسبی هم وجود ندارد.

 توسلی با تأکید بر توزیع عادلانه اعتبارات گفت: اجازه نخواهیم داد ظلمی به شهرستان در توزیع اعتبارات شود چرا که حق مردم است، و مدام پیگیری می‌کنیم که این روند تغییر کند و اگر شما کمک نکنید تغییری رخ نخواهد داد.

توسلی گفت: وضعیت استان همدان در موضوع درآمد‌ها ۹۸ درصد از طریق مالیات است و این فاجعه است برای استان و باید استان به سمت درآمد‌های پایدار برود نمی‌شود که با افزایش درصدی وصول به اقشار مختلف جامعه فشار وارد شود و باید دست به دست هم داد تا تولید را رونق بدهیم.

نماینده بهار و کبودراهنگ با اشاره به شعار سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردمی گفت: مقام معظم رهبری برای تحقق شعار سال همه ما را تکلیف کردند و باید در کار‌ها مردم را شریک بدانیم.

وی با تأکید بر حساسیت مدیران در اعتبارات ادارات گفت: متاسفانه سال گذشته حدود ۹۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات استانی در حال بازگشت به خزانه بود که با پیگیری‌های نمایندگان و استاندار از آن جلو گیری شد، و یکی از شاخص‌های تخصیص اعتبارات عملکرد آن دستگاه است و طبق عملکرد بررسی می‌کنند.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ ادامه داد:بیش از ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی مدارس اخذ کردیم و فقط حدود ۷ میلیارد برای تجهیز مدارس از تهران آوردیم.

وی همچنین با اشاره به نشست خود با رئیس بانک مرکزی گفت: در جلسه با رئیس بانک مرکزی پیگیر منابع بودیم و تأکید شد که مردم از عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات راضی نیستند و خواهش داریم برای منطقه دلسوزی شود.

وی در پایان گفت: اورژانس جزء اولویت‌های شهرستان است و باید تا پایان سال تحویل مردم شریف داده شود همچنان که درمانگاه تامین اجتماعی کبودراهنگ با سرعت در حال ساخت است و اعتبارات آن نیز وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • فردا میز خدمت در خرمشهر برگزار می شود
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • عملیات وعده صادق تکرار ناکامی استکبار در صحرای طبس بود
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • ضرورت ایجاد درآمدهای پایدار برای استان همدان
  • بزرگترین مزیت ما کامران نجف‌ زاده است
  • جریان فیلمسازی مشکوک در خدمت صهیونیست‌ها