Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد شریف عضو جبهه اصلاح طلبان ایران  در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات انتخابات ۱۴۰۰ گفت: برآورد ما این است که اصلاح طلبان حتما دو نامزد در میان افراد تایید صلاحیت شده خواهند داشت و از نامزد خودشان حمایت خواهند کرد، زیرا هیچ منطقی وجود ندارد که بخواهند نامزد خود را رها و از یک نامزد نیابتی حمایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در پاسخ به این سوال که بین علی لاریجانی و اسحاق جهانگیری از چه کسی حمایت خواهند کرد؟ گفت: قطعا اصلاح طلبان از جهانگیری حمایت خواهند کرد؛ امیدوارم که با تایید صلاحیت جهانگیری و پزشکیان رقابت اصلاح طلبان بین این دو فرد باشد و اگر یک نفر وارد میدان شود که اصلا نیازی به نظر سنجی هم نیست و تا آخرین لحظه ما از همان فرد حمایت خواهیم کرد. اینگونه نیست که ما صرفا از یک فرد برنده حمایت کنیم زیرا در این صورت ممکن است فکر کنیم که از جریان مقابل هم فردی برنده است پس باید به سمت او برویم.

شریف همچنین در باره اینکه رقابت نهایی در بین چه افرادی خواهد بود؟ گفت: در حال حاضر پیش بینی سخت است و باید در ابتدا دید که چه افرادی تایید صلاحیت خواهند شد، اما به نظرم یک رقابت سه قطبی بین کاندیدای اصلاح طلبان، آقای رئیسی و علی لاریجانی شکل خواهد گرفت.

او درباره اینکه آیا رئیس دولت اصلاحات در این دوره هم از فردی حمایت خواهد کرد؟ بیان کرد: تا به حال که از تصمیمات جبهه اصلاحات ایران حمایت کرده و حتی گزینش اشخاص حقیقی که عضو مجمع عمومی جبهه اصلاحات ایران هستند با حمایت آقای خاتمی صورت گرفته و تصمیماتی که گرفته شده مورد حمایت او خواهد بود و علامتی که نشان دهد او مایل به عدم حمایت از نامزد اصلاح طلبان باشد مشاهده نشده است و حتما از نامزد اصلاح طلبان حمایت خواهد کرد.

فعال اصلاح طلب درباره نامزد پوششی هم افزود: جریان های سیاسی برای اینکه نامزدهایشان در مناظرات تنها نباشند از نامزد پوششی استفاده می کنند و این روشی است برای اینکه همه مباحث را بتوانند پوشش دهند و یک نفر تخصصش در همه حوزه ها جوابگو نیست و این هم خیلی اقدام غیر متعارفی نیست؛ اما اگر هریک از نامزدها بتواند به تنهایی از عهده همه مسائل بربیاید فرد شایسته تری است ؛ اما به نظرم در این دوره نامزد پوششی را در جریان اصولگرا شاهد خواهیم بود که در زمان ثبت نام ها مشخص شد که جلیلی در آخرین لحظه وارد شد و احتمالا برای پوشش مباحث سیاست خارجی رئیسی وارد انتخابات شدند.

دبیرکل حزب همبستگی دانش آموختگان ایران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه یعنی اسحاق جهانگیری نامزد پوششی علی لاریجانی نخواهد بود؟ افزود: مطلقا چنین امری صحت ندارد، زیرا لاریجانی اصلا جز اصلاح طلبان نیست که جهانگیری قرار باشد نامزد پوششی او باشد و لاریجانی نه از نظر توانمندی و نه از نظر تجربه به پای جهانگیری نمی رسد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری انتخابات 1400 علی لاریجانی نامزد پوششی اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۴۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از راهکارهای استخراج شده در میزهای هم‌اندیشی ایرانیان با تجربه زیست بین‌الملل

بنیاد ملی نخبگان از راهکارهای استخراج شده در میزهای هم‌اندیشی ایرانیان با تجربه زیست بین‌الملل حمایت ویژه کرده و افراد در جایگاه مجری، مشاور یا ناظر در هسته‌های حل مسئله ادامه مسیر می‌دهند.

به گزارش ایسنا، میز هم‌اندیشی و تبادل دانش و فناوری با موضوع امنیت غذایی (کشاورزی) جهت به‌کارگیری ظرفیت ایرانیان با تجربه زیست بین‌الملل به همت بنیاد ملی نخبگان تشکیل می‌شود.

احصای نظام مسائل کشور حول چالش‌های امنیت غذایی (کشاورزی) و بررسی گلوگاه‌های آن، تبدیل مسئله کلان به مسائل خرد و ارائه راه حل‌های متناسب با شرایط کشور برای ایفای نقش در لایه‌های حکمرانی، ساختاری و لایه‌های علمی و فناوری از اهداف تشکیل این میز است که جهت بهره‌مندی گسترده از ظرفیت ایرانیان با تجربه زیست بین‌الملل در بستر فضای مجازی شکل خواهد گرفت.

در ادامه، تعمیق موضوع، جمع‌بندی و تشخیص اولویت‌ها و ارائه راه حل‌های متناسب با شرایط کشور در قالب هیئت‌های اندیشه‌ورز و با حضور اعضای میز هم‌اندیشی دنبال می‌شود.

همچنین بنیاد ملی نخبگان در راستای تشکیل هسته‌های حل مساله و اجرایی‌سازی، از راهکارهای استخراج شده حمایت ویژه کرده و افراد در جایگاه مجری، مشاور یا ناظر در هسته‌ها ادامه مسیر می‌دهند.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، فراخوان عمومی برای تشکیل میزهای تخصصی حول موضوعات آب، ناترازی انرژی، بانک، اصلاحات ارزی، قیمت‌گذاری کالا با هدف تحقق پیشرانی نخبگان در پیشرفت کشور از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان به آدرس bmn.ir و دفتر امور بین‌الملل به آدرس international.bmn.ir به اطلاع مخاطبان خواهد رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!
  • انتقاد تند جهره شاخص اصلاح‌طلبان از سوپر افراطی حزب‌اللهی دیروز!
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • واکنش همتی به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران/ دنبال اصلاح شیوه حکمرانی باشید
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • حمایت از راهکارهای استخراج شده در میزهای هم‌اندیشی ایرانیان با تجربه زیست بین‌الملل
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!