Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@20:50:43 GMT

نجات ۳۶ گمشده در ارتفاعات گیلان

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۱۴۴۲۳

یک گروه 36 نفره کوهنوردی که در ارتفاعات مشند در محور آستارا به اردبیل ناپدید شده بودند، با تلاش 2 ساعته امدادگران هلال احمر پیدا شدند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان، سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از گم شدن یک گروه ۳۶ نفره در ارتفاعات مشند خبر داد و گفت: این حادثه در محور آستارا به اردبیل در منطقه ییلاقی مشند رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه این حادثه به جمعیت هلال احمر در ساعت ۲۱:۱٠ روز جمعه ۳۱ اردیبهشت اطلاع‌رسانی شد و امدادگران در ساعت ۲۱:۴۴ در صحنه حضور یافتند، گفت: وقتی این حادثه به مرکز کنترل عملیات هلال احمر استان گزارش شد، امدادگران پایگاه آستارا- صیادلر به منطقه مذکور اعزام و طی یک عملیات جست‌وجو، گم شدگان را پیدا و به مسیر اصلی بازگردانند.

غلامی با اشاره به اینکه این عملیات در ساعت ۲۳:۲۰ جمعه پایان یافت، افزود: این حادثه هیچ مصدومی نداشت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 غزه قطعی برق فتح خرمشهر نجات گمشده ارتفاعات گیلان انتخابات 1400 غزه قطعی برق فتح خرمشهر جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۴۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرش یک ساختمان مسکونی در اهواز

به گزارش خبرگزاری مهر، شاپور باقری اظهار کرد: ساعت ۲۳ و ۱۰ دقیقه شامگاه جمعه، ۱۴ اردیبهشت‌ماه، یک ساختمان دو واحدی در کوی ملت اهواز به دلیل گودبرداری غیر اصولی در زمین مجاور و آب‌گرفتگی ناشی از ریزش باران، دچار تخریب شد.

وی افزود: نجاتگران جمعیت هلال احمر اهواز بلافاصله پس از اعلام خبر حادثه از سوی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات، به محل حادثه اعزام شدند.

باقری گفت: با انجام ارزیابی‌های اولیه و تثبیت صحنه حادثه، این حادثه تلفات جانی نداشت.

رئیس جمعیت هلال احمر اهواز خبر داد: پس از ایمن‌سازی صحنه حادثه، این عملیات در ساعت ۲۰ دقیقه بامداد امروز پایان یافت.

کد خبر 6096390

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار یک طبیعت‌گرد از ارتفاعات جنگل ابر
  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در ارتفاعات اکوزداغی هریس
  • جان باختن یک نفر در اثر سقوط از ارتفاعات جنگل ابر
  • کوهنوردان گمشده در ارتفاعات داورزن نجات یافتند
  • امدادگران، پیرمرد دچار ایست قلبی در کوه‌های اطراف اشنویه را نجات دادند
  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در کوه پس از ۵ ساعت جستجو
  • ریزش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • زیرش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • ریزش منزل مسکونی در اهواز
  • حادثه سقوط در جنگل ابر شاهرود/ مرد ۴۰ ساله جان باخت