Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان معاون توسعه مدیریت وزیر میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی از افتتاح و بهره برداری از فاز نخست پروژه مجتمع بزرگ گردشگری امید سرخه تا مردادماه خبر داد.

خیاطیان، معاون توسعه مدیریت وزیر میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی در نشست بررسی پروژه گردشگری امید سرخه با اشاره به موقعیت ویژه این پروژه بزرگ گردشگری اظهار کرد: هدف از اجرای پروژه گردشگری امید سرخه خدمات‌رسانی به زائران امام رضا(ع) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پروژه گردشگری امید سرخه یک پروژه بسیار مهم است افزود: وزارت میراث فرهنگی نگرشی ملی به این پروژه بزرگ داریم.

معاون توسعه مدیریت وزیر میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی با بیان اینکه این مجتمع بزرگ گردشگری تا ۱۵ خردادماه امسال به پیشرفت قابل‌توجهی می رسد تصریح کرد: در تلاش هستیم تا مردادماه سال‌ جاری بخشی از پروژه افتتاح و پیش از پایان کار دولت یک فاز از پروژه به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به برخی از مشکلات این پروژه در حال ساخت گفت: انتظار می رود که مساعدت و همت ویژه ای از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان در خصوص واگذاری زمین به میراث فرهنگی انجام شود.

معاون وزیر میراث فرهنگی با بیان اینکه این پروژه پس از بهره‌برداری کامل به سرمایه‌گذار بخش خصوصی واگذار می شود خاطرنشان کرد: خوشبختانه مسوولان استان، همکاری، پیگیری و همراهی بسیار مطلوبی به منظور تسریع در احداث پروژه و تکمیل آن وجود دارند.

 مویدی زاده، فرماندار شهرستان سرخه از تلاش همه مسوولان برای تکمیل پروژه خبر داد و گفت: زمین در حال ساخت پروژه به میزان ۴.۹ هکتار در اختیار راه و شهر سازی است و قسمت شرقی آن بالغ بر ۷ هکتار متعلق به شهرداری سرخه بوده که آماده واگذاری به پروژه است.

وی ادامه داد: بخشی از حریم های مجاور طرح در اختیار اشخاص حقیقی و مالک خصوصی است که جلساتی در این خصوص با صاحبان زمین ها انجام شده است.

مویدی زاده اضافه کرد: همچنین برخی از مغازه ها که در مجاورت پروژه قرار دارد نیز سر قفلی از شهرداری داشته و جابجایی آنها در دستور کار قرار دارد.

فرماندار سرخه خواستار افزایش اعتبارات تخصیصی به این پروژه بزرگ شد و افزود: درختکاری و جابجایی مغازه ها نیاز به بودجه ویژه دارد که نیاز است در خصوص تامین منابع مساعدت های لازم با مسوولان پروژه صورت گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری شهرستان سرخه میراث فرهنگی گردشگری امید سرخه بزرگ گردشگری بهره برداری وزیر میراث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۵۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، با حضور جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و جمعی از مسئولین استانی و شهری ارومیه، یک باب هتل در ارومیه افتتاح شد.

این هتل با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد تومان و با اشتغال‌زایی برای پنج نفر احداث شده و دارای ۳۲ اتاق با ۷۸ تخت اقامتی است.

بر طبق اخبار غیررسمی این هتل ۲ ستاره است

کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد

با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی پروژه احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه کلنگ‌زنی شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در این مراسم اظهار کرد: این پروژه در راستای توسعه مسیر گردشگری سبز سرو - اشنویه اجرا می‌شود و دارای یک خط تله‌کابین به طول یک هزار و ۳۰۰ متر و یک هتل با ۷۰ تخت اقامتی است که افتتاح این پروژه در توسعه گردشگری استان تاثیر مهمی خواهد داشت.

مرتضی صفری افزود: نزدیکی به مرز سرو و وجود جاذبه‌های تاریخی و گردشگری آبشارهای سوله‌دوکل و سلوک، پیست اسکی خوشاکو، آب گرم هفت‌آباد و ... از جمله ظرفیت‌های سیلوانا هستند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901566

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه توسعه زیرساختی پارکینگ باران در مجتمع گردشگری صفه
  • مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود
  • افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه
  • بهره‌برداری از فاز اول سایت مجتمع آموزش عالی سراوان
  • دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند
  • افتتاح هتل در ارومیه
  • بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه