Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رمضانعلی سبحانی فر مدیرعامل شرکت ملی پست در آیین افتتاح اولین خانه موزه تمبر ایران اظهار کرد: تبریز از زمان‌های قدیمی به شهر تاریخی- فرهنگی مشهور بوده و میراث کهنی را در دل خود جای داده است. اینک اولین خانه - موزه تمبر نیز بر مجموعه گنجینه‌های آن افزوده شد‌ه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست افزود: تبریز، شهر اولین‌ها نامگذاری شده و با افتتاح خانه - موزه تمبر، امروز یکی دیگر از «اولین ها» نصیب این شهر تاریخی شده است.

وی با اشاره به اینکه تمبر یکی از بزرگ‌ترین ابداعات بشر تا قرن نوزدهم و سنگ بنایی اساسی در تاریخ پست و مکاتبات به شمار می‌آید، افزود: تمبر به عنوان سفیر فرهنگی، تاریخ و میراث ما را از گذشته به آیندگان انتقال می‌دهد و هویت تاریخی و فرهنگی جوامع را حفظ می‌کند.

بیشتر بخوانید

ارسال مرسولات پستی هموطنان، بدون توقف/ نیروهایی که از دفاع مقدس تا کرونا پای کار بوده‌اند

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به ارزش جهانی تمبر گفت: در همین خانه - موزه تمبر تبریز، کارت پستال‌هایی از فلسطین قبل از اشغال توسط صهیونیست‌ها وجود دارد که دارای ارزش فراوانی است.

سبحانی فر ادامه داد: تمبرها، سفیران فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی ملت‌ها در میان همدیگر و گویای پیشینه تاریخی آن‌ها بوده و به همین دلیل دارای اهمیت فراوان اقتصادی و فرهنگی هستند.

وی با اشاره به برتر شدن موزه ارتباطات از طرف «کمیته ملی موزه‌های ایران _ایکوم» بیان کرد: پست از دیرباز در زمینه خدمت رسانی در ایران جایگاه ویژه‌ای داشته است و موزه ارتباطات در جهت احیای این جایگاه تلاش‌های زیادی کرده است. تلاش‌هایی که منجر به برتری این موزه شد.

مدیرعامل شرکت ملی پست درپایان گفت: امروز پست به عنوان سکوی تجارت الکترونیک در جهان شناخته می‌شود و در کشور ما هم می‌تواند نقش مهمی در جهش تولید و حمایت از آن ایفا کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت ملی پست شرکت پست وزارت ارتباطات تمبر پستی موزه تمبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۵۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با حضور یعقوب هوشیار شهردار تبریز به همراه امیردریادار عباسی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، تیزپاز معاون برنامه‌ریزی شهردار، موضوعات فرهنگی و ورزشی باغ‌موزه دفاع مقدس مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

در روند این جلسه همچنین در مورد تجهیز محتوایی و محوطه‌سازی موزه دفاع مقدس هم بحث و تبادل نظر شد.

با توجه به وجود آرامگاه شهدای گمنام در این باغ موزه، اجرای پاره‌ای از فعالیت‌های عمرانی تکمیلی باغ موزه دفاع مقدس هم از دیگر موارد مورد بحث در این جلسه بود.

همچنین شهردار تبریز در برنامه‌ای دیگر با همراهی شهردار منطقه ۲ از مراحل پایانی پروژه پردیس و رسانه رجایی شهر بازدید کرد.

بر اساس توضیحات شهردار منطقه ۲، این پروژه فرهنگی با تجهیز امکانات داخلی و محوطه سازی اطراف آن آماده افتتاح شده است.

در روند این بازدید شهردار تبریز به سرعت بخشی هرچه بیشتر احداث این پروژه فرهنگی تاکید کرد.

پردیس فرهنگ و رسانه در ۲۴ هزار مترمربع مساحت عرصه و در شش طبقه هر طبقه در یک هزار و ۳۰۰ مترمربع احداث شده و به همراه یک پارک بزرگ به عنوان یک مجموعه فرهنگی کم نظیر مورد استفاده اصحاب رسانه قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6090266

دیگر خبرها

  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • تیمارگاه حیات وحش خراسان رضوی راه‌اندازی می‌شود
  • تخفیف موزه‌ها و اماکن تاریخی یزد به مناسبت روز معلم
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود
  • «ابر دولت» در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه
  • تولد اولین نوزاد طرح نفس در کوهدشت