Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان در رابطه با سیل افرادی که بعد از طی شدن روند ثبت نام ها و پیش از احراز صلاحیت ها از حضور در انتخابات انصراف دادند، گفت: افرادی که انصراف دادند رئیسی را اصلح می دانند و تعداد این افراد تا پایان زمان انتخابات بیشتر هم خواهد شد.

«نیره قوی»، سخنگوی شورای وحدت، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در رابطه با سیل افرادی که بعد از طی شدن روند ثبت نام ها و پیش از احراز صلاحیت ها از حضور در انتخابات انصراف دادند، اظهار کرد: افرادی که انصراف دادند از شخصیت های عالی و سیاسی بودند و نسبت به شرایط کشور احساس تکلیف کردند که وارد این عرصه شدند و در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: افرادی که انصراف دادند رئیسی را اصلح می دانند و تعداد این افراد تا پایان زمان انتخابات بیشتر هم خواهد شد البته  هنوز هم برای این موضوع دیر نیست.

قوی تاکید کرد: در شرایط فعلی به نظرم انصراف ها تصمیمی عقلانی و منطقی است.

او خاطرنشان کرد: البته هر کس که ثبت نام او صورت گرفت و برای انتخابات احراز صلاحیت می شود، می تواند تا پایان این فرصت باقی بماند و نمی توانیم این حق را از کسی سلب کنیم. 

سخنگوی شورای وحدت یادآور شد: خرد شدن آراء تا پایان زمان نهایی رای دهی مردم برای کاندیداها مطرح نیست و احتمالا از هر طیف دو نفر باقی بماند و مجموعا کاندیداهای نهایی به چهار نفر برسند البته که احتمال دارد از هر طیف سه نفر کاندیدای انتخابات شوند. 6

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا سیل حضور در انتخابات انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شورای وحدت اصولگرایان انصراف دادند تا پایان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۵۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سید حسن خمینی: موظفیم زندگی را بر اساس روش‌های «عقلانی» پیش ببریم

 به همراه نقل روایتی از خوابی که امام خمینی از آیت الله العظمی بروجردی دیده بود

 

حجم ویدیو: 21.11M | مدت زمان ویدیو: 00:04:25 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • سید حسن خمینی: موظفیم زندگی را بر اساس روش‌های «عقلانی» پیش ببریم
  • پایان حفاری خطوط مترو مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • سپاه پاسداران جان می‌دهد تا عزت ایران و ایرانی باقی بماند
  • پاشنه آشیل مجلس دوازدهم از نگاه سخنگوی حزب اعتدال و توسعه /جریان رائفی پور به دنبال هدایت و مدیریت مجلس است
  • رییسی مطرح کرد؛کاهش نرخ بیکاری در کشور/ بر عهد خود با شما مردم باقی هستم
  • وعده لاپورتا به هواداران بعد از ماندنی شدن ژاوی
  • پیام محمدعلی اسلامی ندوشن به خاتمی چه بود؟ / شاهنامه نمی گذارد ایران در خواب غفلت باقی بماند / ادیبان و فیلسوفان بزرگی که عامل تهاجم فرهنگی اعلام شدند
  • لیورپول برابر اورتون هم ناکام ماند / بازگشت منچستر به جاده برد