Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@22:24:12 GMT

انسداد ۱۵ حلقه چاه غیرمجاز در استان اردبیل

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۱۶۰۵۴

انسداد ۱۵ حلقه چاه غیرمجاز در استان اردبیل

داور بستام روز سه‌شنبه  با بیان اینکه با انسداد این ۱۵ حلقه چاه غیرمجاز ۲۵۰هزارمتر مکعب در مصرف آب صرفه جویی شده است افزود: به منظور مدیریت و نظارت دقیق بر منابع آب زیرزمینی و حفظ و صیانت از این منابع ۳۰ دستگاه کنتور هوشمند نیز در ماههای آتی بر روی چاههای مجاز سطح استان نصب خواهد شد.

وی با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی گروههای گشت و بازرسی و همکاری مسئولین قضایی و انتظامی در سطح استان اظهار کرد: شرکت آب منطقه ای اردبیل با توجه به وظیفه ذاتی خود بر اساس قانون و وقوع خشکسالی با هر گونه تخلف در زمینه آب‌های سطحی و زیرزمینی با اهتمام جدی برخورد قانونی خواهد نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بستام با تاکید برتداوم عملیات انسداد چاه‌های غیرمجاز در سطح استان تا مسدود کردن بقیه چاههای غیرمجاز ازمسلوب المنفعه شدن تمامی چاه‌های غیرمجاز با همکاری مراجع قضایی خبر داد.

نماینده مجری طرح احیا و تعادل بخشی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل همچنین با اشاره به فعالیت‌های نیروهای گشت و بازرسی در سطح استان یادآور شد: به همت این نیروها در اردیبهشت ماه سال جاری ۱۰ حلقه چاه غیرمجاز در سطح استان مسدود شد و ۳۰ دستگاه کنتور هوشمند و حجمی بر روی چاههای مجاز در سطح استان نصب گردید.

وی پلمپ پنج حلقه چاه دارای اضافه برداشت در سطح استان، ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب با ارتقا سواد آبی بهره برداران و اجرای طرح داناب را از دیگر اقدامات طرح احیا و تعادل بخشی شرکت آب منطقه ای اردبیل در استان ذکر کرد.

.

برچسب‌ها آبیاری شرکت آب منطقه ای اراضی کشاورزی اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آبیاری شرکت آب منطقه ای اراضی کشاورزی آبیاری شرکت آب منطقه ای اراضی کشاورزی اردبیل اخبار کنکور شرکت آب منطقه ای سطح استان حلقه چاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۶۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در این جشنواره گفت: ایجاد شور و نشاط اجتماعی با استفاده از ظرفیت‌های هر منطقه از اهداف برگزاری جشنواره‌ها در سراسر استان است که جشنواره غذاهای سنتی در همین راستا در روستای مهره شهرستان گرمی برگزار می‌شود.
حسن محمدی ادیب افزود: از دیگر اهداف برگزاری جشنواره‌ها معرفی ظرفیت‌های گردشگری بومی هرمنطقه است و با توجه به طبیعت بکر این منطقه از شهرستان گرمی برگزاری جشنواره غذاهای سنتی در روستای مهره می‌تواند گام مهمی در معرفی گردشگری منطقه باشد.
او تاکید کرد: اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان با همکاری فرمانداری‌ها و سایر نهادها جشنواره‌ها و رویدادهای متعددی را برای طول سال در تمامی شهرستان‌ها و متناسب با ظرفیت آنها در نظر گرفته است.
در انتهای این جشنواره از افراد برتر در تهیه غذاهای سنتی و بازی‌های بومی و محلی با اهدای جوایزی قدردانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی

 

دیگر خبرها

  • جوابیه آب منطقه‌ای آذربایجان غربی در خصوص برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه
  • بالگردها در آسمان، پلیس روی زمین؛ حلقه فشار بر دانشگاه‌های آمریکا سخت‌تر می‌شود
  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمز ارز
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد
  • تعیین تکلیف هزار حلقه چاه کشاورزی جهت صدور پروانه بهره‌ برداری
  • تعیین تکلیف هزار حلقه چاه در بزرگ‌ترین دشت برنج کشور
  • جزئیات طرح انسداد مرزهای شرقی/ تمام منطقه دیوارکشی می شود؟
  • دستگیری متخلفان چرای غیرمجاز دام در منطقه شیدا
  • برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه/آب منطقه‌ای آذربایجان غربی جوابیه داد
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده هلن