Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، متن بنر مذکور بدین شرح است: هرگونه استقرار دست‌فروشان و بساط‌گران در حریم قانونی راه‌ها و همچنین هرگونه عملیات که موجب اخلال در امر تردد وسایل نقلیه و موجب به مخاطره افتادن جان کاربران جاده‌ای و ایمنی راه‌ها گردد

مطلقاً ممنوع است.

.
تبصره ۱ ماده ۷: مرتکبان جرائم مربوطه علاوه بر جبران خسارات وارده به تحمل حبس از یک ماه تا ۲ سال و پرداخت جرائم نقدی مطابق قانون محکوم خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



"یاسر بداغی"، رئیس راهداری و حمل و نقل شمیرانات در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: این اقدام و عملیات پاکسازی و جمع‌آوری بساط‌گران غیرمجاز منطقه با مشارکت حوزه قضائی، نیروی انتظامی و این اداره ادامه خواهد داشت.

لواسانات به مرکزیت شهر لواسان، دارای ۲۰ روستا با جمعیتی بالغ بر ۳۰ هزار نفر از توابع شهرستان شمیرانات در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

برچسب‌ها بساط گستری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای شمیرانات لواسان پلیس تهران بزرگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بساط گستری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای شمیرانات بساط گستری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای شمیرانات لواسان پلیس تهران بزرگ اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۳۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید

کهربایی مدیرکل زندانهای استان سمنان در دیدار اعضای هیئت امنای ستاد دیه استان با رئیس کل دادگستری، گفت: به همت خوب خیرین استان سمنان از ابتدای سال تا کنون ۷ زندانی جرائم غیر عمد با بدهی ۳۰ میلیارد ریالی از زندان آزاد شده اند. 

مدیر کل زندان های استان سمنان و نائب رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان با اشاره به اقدامات سال گذشته ستاد دیه استان سمنان، عنوان کرد: در سال گذشته ۱۱۶ نفر زندانی با بدهی بیش از ۵۰۰میلیارد ریالی و تنها با پرداخت ۵۳ میلیارد ریال کمک از سوی ستاد دیه و پیگیری جهت گذشت شکات و اعطای تسهیلات بانکی از زندان آزاد شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری رئیس کل دادگستری استان سمنان و رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان در این نشست، افزود: اقدامات ستاد دیه استان سمنان در جهت آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد بسیار قابل تقدیر است و امید است در آینده نیز این اقدامات پیشرفت داشته باشد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه برخی استان ها موفقیت های چشمگیری در آزادی زندانیان داشته اند، تصریح کرد: باید با استفاده از تجارب این استان ها و همچنین بهره گرفتن از ظرفیت بیشتر صنعتگران و خیران استان در راستای کمک به آزادسازی زندانیان و کمک به خانواده های تحت پوشش انجمن حمایت از خانواده زندانیان نیز اقدامات شایسته ای صورت پذیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • درباره کلاهبرداری به روش اسکیمر چه می‌دانید؟
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • بساط ویژه‌خواری برچیده شود/ جایگاه شغلی کارگران ارتقا یابد
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند
  • حذف حق‌الزحمه‌های نجومی مشاوران املاک با سامانه خودنویس