Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@00:09:40 GMT

بهره برداری از شعبه بانک سینا در یاسوج

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۱۶۳۵۴

بهره برداری از شعبه بانک سینا در یاسوج

به گزارش اقتصادآنلاین، ایمانی، مدیرعامل بانک سینا  با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویر احمد از نظر اقتصادی به عنوان ناحیه کشاورزی و دامپروری به‌شمار می‌ رود، گفت: با وجود صنایع، استخراج نفت گچساران و کارخانه قند یاسوج، فعالیت های صنعتی و معدنی در این استان، ظرفیت های مناسبی موجود است که تاسیس شعبه در این گونه مناطق با برخورداری از چنین منابعی علاوه بر افزایش توان تسهیلات دهی، شرایط ایجاد کسب و کارهای تولیدی را نیز برای هموطنان غیور این استان فراهم می آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رویکرد و سیاست بانک سینا، حمایت از کسب و کارهای کوچک و متوسط است، اظهار داشت: با افتتاح این شعبه و برنامه های حمایتی که بانک در این خصوص دارد، امیدواریم علاوه بر رونق صنایع کوچک و متوسط، زمینه اشتغالزایی جوانان جویای کار را در این خطه سردسیری از سرزمین ایران اسلامی فراهم آوریم.

مدیرعامل بانک سینا همچنین با اشاره به ایفای نقش مسئولیت اجتماعی بانک، افزود: اعطای تسهیلات اشتغالزایی مناطق روستایی که چند سالی است در بانک سینا اجرایی شده در راستای کمک به توسعه پایدار و تحقق اجرای عدالت اجتماعی شکل گرفته که قطعا نقش همکاران پر تلاش در شعب بویژه در شعبه جدید یاسوج برای تداوم این حرکت انسانی و اخلاقی بسیار حائز اهمیت است.

در جریان این سفر ایمانی از شعبه "دوگنبدان" و "باجه لنده" نیز بازدید نمود و ضمن گفت وگو با روسا و همکاران این شعب و باجه رهنمودهای لازم را در خصوص بهبود فعالیتها در این مناطق ارائه داد.

گفتنی است در این سفر، معاونین امور شعب و مناطق، مهندسی و پشتیبانی، سرمایه های انسانی و مدیر منطقه فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل بانک سینا را همراهی کردند.

پربیننده ترین نرخ و قیمت بیمه شخص ثالث۱۴۰۰ (+استعلام و محاسبه) درگاه های فروش رمزارزها مسدود نشود رکورد تراکنش های بانکی شکست خلق پول توسط بانک‌ ها، عامل اصلی رشد نقدینگی / بانک‌ مرکزی مستقل و مقتدر می‌ تواند جلوی رشد بی‌رویه نقدینگی را بگیرد ثبت افزایش سرمایه بانک دی در مرحله نهایی است

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک سینا انتخابات ۱۴۰۰ بانک سینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۶۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در آستانه روز شورا‌ها گفت: امسال ۱۱۷۰ طرح عمرانی وخدماتی در این کلانشهر با بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان تصویب شده که تا پایان سال ۸۵۰ طرح آن به بهره برداری می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمد نورصالحی افزود: خط دو قطار شهری اصفهان، تکمیل بخش شرقی رینگ چهار ترافیکی از پل راهداران در اتوبان دستجردی تا پل آفتاب در جاده فرودگاه، ساخت پارکینگ طبقاتی از مهمترین این طرح هاست.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • بانک آمریکایی «ریپابلیک فرست» اعلام ورشکستگی کرد
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند