Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقبال عباسی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: در نشست با وجیه‌الله جعفری رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) که به همراه رییس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط انحام شد، با پیگیری‌های صورت گرفته مقرر شد این سازمان برای اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری جدید در شهرستان بروجن اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: همچنین سود فروش تولیدات شرکت فولاد سفیددشت امسال برای تجهیز و آغاز طرح‌های سرمایه‌گذاری صرف شود.
عباسی تصریح کرد: تعدادی از سرمایه‌گذاران برای خرید سهام ایمیدرو و اجرای طرح گندله ‌سازی آمادگی خود را اعلام کرده‌اند.
وی یادآور شد: بر اساس پیگیری‌های انجام شده، قرار شد تا اجرای طرح تولید بیلت و نورد سرد در جوار تولید آهن اسفنجی سفیددشت در دستور کار قرار گیرد.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مدیرعامل ایمیدرو شرط تامین مواد اولیه را به‌ عنوان اولویت اصلی صدور جواز تاسیس در سرمایه‌گذاری‌ها دانسته است.
وی گفت: مسوولان چهارمحال و بختیاری از تکمیل زنجیره تولید در فولاد سفیددشت به‌ عنوان یکی از الزام‌های سرمایه‌گذاری حمایت می‌کنند و مقرر شد کارشناسان ایمیدرو تا ۲ هفته آینده میزان سرمایه‌گذاری در طرح‌های مورد نظر را برآورد و نتیجه را به استانداری چهارمحال و بختیاری اعلام کنند.

به گزارش  ایرنا، در نخستین ماه سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها تولید ماهیانه آهن اسفنجی در واحد احیاء مستقیم این شرکت با رقم ۸۰ هزار و۲۱۱ تن و با ارتقای چهار هزار تنی در مقایسه با آخرین رکورد ماهیانه که در آذر ماه ۱۳۹۹ به ثبت رسیده بود،ثبت شد.
هدف عبور رکورد تولید از رقم ۸۰ هزار تن در تولید آهن اسفنجی، برای نخستین بار از آغاز راه‌اندازی واحد احیاء مستقیم در فروردین ماه سال جاری به وقوع پیوست.
 

برچسب‌ها بروجن ایمیدرو استانداری چهارمحال و بختیاری اقبال عباسی رونق اقتصادی چهارمحال وبختیاری اقتصادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجن ایمیدرو استانداری چهارمحال و بختیاری بروجن ایمیدرو استانداری چهارمحال و بختیاری اقبال عباسی رونق اقتصادی چهارمحال وبختیاری اقتصادی اخبار کنکور چهارمحال و بختیاری سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۶۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد

به نقل از روابط عمومی اداره کل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری؛ آیین کلنگ زنی مجتمع پرورش اسب با حضور احمد راستینه نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی، عبدالغنی فرماندار شهرکرد و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید

رو نمایی از پیش نویس سند توسعه اسب در کشور

این مجتمع در زمینی به وسعت ۳۰ هکتار ساخته می شود و زمینه اشتغال ۴۰۰ نفر را فراهم می‌کند.

ظرفیت این مجتمع پرورش اسب به تعداد دو هزار راس می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • موافقت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با ۹۵ درصد درخواست انشعاب خاص
  • فعالیت سامانه بارشی جدید امروز در چهارمحال و بختیاری
  • وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری
  • راه اندازی کارخانه فرآوری و بسته‌بندی آبزیان در شهرکرد
  • کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • خسارت بارندگی به عشایر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت