Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان،  حال و هوای روستا‌های شمال ایران، با حال و هوای نمامی روستا‌های سایر نقاط کشور متفاوت است. در این روستا‌ها غرق در طبیعت زیبا و میهمان نوازی مردم می‌شویم؛ و هرگاه از کار‌های روزمره زندگی خسته می‌شویم دیدن مناطق گردشگری خالی از لطف نیست.

آبشار ویسادار در شهر رضوانشهر استان گیلان قرار دارد و به عنوان سومین آبشار مرتفع در این استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکل خاص دیواره صخره‌ای این آبشار یک مکان جذاب و دیدنی را برای خانواده‌ها فراهم کرده است.

شهروندخبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - گیلان

بیشتر بخوانید:

تصاویر تماشایی از گل های شیپوری در کاشان

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طبیعت گردی مناظر زیبا مناطق گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۶۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه تقریبی شیخ بهایی، وجه امتیاز او به شمار می‌رفت

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، «شیخ محب الله منعمی» اندیشمند و عالمی هندی در وبینار بین‌المللی «شیخ بهایی، معمار تمدن‌ساز» که از سوی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار شد، تصریح کرد: شیخ بھایی، یک شخصیت برجسته و معروف در مسلک شیعه به شمار می‌رود۔

وی در این باره اظهار داشت: معمولا انسان در یکی از شعبه‌ھا می‌تواند تبحر پیدا کند؛ اما وقتی زندگی شیخ را می‌بینم، متوجه می‌شویم که وی در علوم مختلفی مهارت داشت.

منعمی افزود: معمولا بین علوم، فرق قایل ھستیم، مثلا می‌گوییم این علم دینی و آن علم دنیایی است، مثلا اگر کسی علم حدیث بخواند یا علم فقه بخواند می‌گوییم او علوم دینی را خواندہ است؛ اما وقتی کسی مھندسی یا ریاضی یا علوم دیگری بخواند مردم می‌گویند که او علوم اکادمیک خواندہ است؛ اما اگر به قرآن و روایات رجوع کنیم متوجه می‌شویم که ھر علمی که ما را به خدا برساند، علم الہی تلقی می‌شود.

وی ادامه داد: وقتی در زندگی شیخ بھایی جست‌وجو می‌کنیم، متوجه می‌شویم که شیخ این تفکیک را از بین بردہ است و ھمراہ کسب علوم دینی، ھنر ساخت و ساز را ھم یاد گرفت.

این اندیشمند هندی با بیان این که شیخ بهایی در مسلک شیعه، شخصیت محترمی است و شیعیان به دیده احترام به وی می‌نگرند، گفت: شیخ بهایی در کارھای رفاہ مردم ھم دست داشت و کار ھای تبلیغی و ارشادی را ھم انجام داد و در تمام عمر در حال کار و تلاش بود و به دلیل این تبحر در علوم بود که وی را بر منصب «شیخ الاسلام» نشاندہ بودند.

وی با تاکید بر این که شیخ بھایی غیر از شیعیان با عالمان اھل سنت ھم مراودہ داشت و نه تنها با آنها ملاقات می‌کرد بلکه برای آموختن نکات جدید شرح صدر نشان می‌داد،  گفت: این روش شیخ، او را از دیگران ممتاز می‌کرد.
 

دیگر خبرها

  • طرح نهضت ملی مسکن رضوانشهر در مرحله صدور پروانه
  • نگاه تقریبی شیخ بهایی، وجه امتیاز او به شمار می‌رفت
  • هنر نمایی دانش آموزان در نمایشگاه آثار دستی و تجسمی
  • چگونه به فاسیولا مبتلا می شویم؟
  • قدرت‌نمایی هالند: این وایکینگ متوقف‌نشدنی است
  • پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم
  • اوزونیدیس: فرودگاه شهر را فقط برای رقیب باز کردند
  • محبی: با مسعود شجاعی می‌توانیم قهرمان حذفی شویم
  • نمایی از جاری‌شدن آبشارهای «مخملکوه» لرستان
  • روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو