Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاروان دوچرخه‌سواران مشهدی حامل پرچم متبرک حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) مسیر مشهد تا حرم امام خمینی (ره) را رکاب می‌زنند.

رییس هیات دوچرخه سواری مشهد در این خصوص اظهار کرد: تقی نورالهی، رضا مهری، هادی خاوری، جلال فولادی، جواد ویژه، امیر رحیم زاده، سهیل تقوی و سعید حسین زاده اعضای این کاروان هستند که صبح فردا همزمان با سوم خرداد حرکت خود را آغاز می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ایرج فخارزاده افزود: اعضای این گروه سابقه چهار تا ۱۱ مرتبه رکابزنی مشهد تا تهران را در کارنامه خود دارند.

 

وی همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده برای این رشته ورزشی در مشهد ادامه داد: با تفاهمی که با شهرداری این شهر انجام شده قرار است ۲۸۰ کیلومتر مسیر دوچرخه سواری در مشهد ایجاد شود که تا کنون ۱۸۰ کیلومتر آن آماده شده است.

 

رییس هیات دوچرخه سواری مشهد با اشاره به هزینه زیاد ورزش دوچرخه سواری گفت: یک قهرمان ملی این رشته که دوره بین المللی را هم در کشور کره طی کرده بود به علت نداشتن توان مالی برای خرید دوچرخه از این رشته کنار رفت.

 

وی افزود: در حال حاضر با چند فروشگاه دوچرخه تفاهم شده که برای افرادی که از سوی این هیات به آنها معرفی می‌شوند با سود کمتر و به صورت اقساط دوچرخه واگذار کنند.

 

مدیرکل پست خراسان رضوی نیز گفت: کاروان دوچرخه سواران مشهدی شامل ۶ نفر از دوچرخه سواران این اداره کل و دو نفر از دوچرخه سواران هیات دوچرخه سواری استان هستند که فردا عازم حرم امام خمینی (ره) می‌شوند.

سید احمد موسوی با بیان اینکه این حرکت به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد از سال ۷۳ هر سال توسط ورزشکاران این اداره کل انجام می‌شود افزود: امسال هم دوچرخه سواران مسافت هزار و ۲۷۰ کیلومتر را طی ۱۰ روز در مسیر مشهد، بجنورد، گرگان، مازندران، چالوس، البرز و تهران رکاب خواهند زد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حرم امام رضا دوچرخه دوچرخه سواران دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۷۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود

مدیر این کاروان که اعضای آن از ساکنان استان البرز هستند در خصوص جزئیات این اقدام گفت: از سال 95آیین پیاده روی کاروان قافله عشق و انتظار در دهه مبارک کرامت آغاز شده و این حرکت مبارک هر سال باشکوه تر از سال های قبل برگزار می شود.

حمید پارسا افزود: تعداد شرکت‌کنندگان این کاروان در سال های ابتدای بین 550 تا 1000 نفر بود و اما امسال تعداد۱۴۰۰ زائر و مشتاق حضرت را در این مسیر خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: این کاروان حرکت خود را  ۲۶ اردیبهشت ماه مصادف با ششم ذی القعده از شهرکرج آغاز کرده و اعضا با قطار راهی نیشابور می شوند و پس از زیارت امامزاده های این شهر، به صورت پیاده راهی مشهد مقدس خواهند شد.

مدیر این کاروان در ادامه خاطرنشان کرد: همزمان با روز ولادت امام هشتم علیه السلام، کاروان به مشهد می رسد و اعضا با در دست داشتن شاخه های گل به حرم مطهر رضوی مشرف خواهند شد.

پارسا همچنین از پیش بینی اجرای برنامه های فرهنگی در طول مسیر پیاده روی از نیشابور به سمت مشهد خبر داد.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند
  • برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • سهم مشهدی‌ها از هوای پاک فقط ۲۶ روز در سال
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد