Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@07:57:06 GMT

ساخت 40 کلاس درس توسط خیرین مدرسه‌ساز در سقز

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۱۷۷۵۵

ساخت 40 کلاس درس توسط خیرین مدرسه‌ساز در سقز

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، محمد رحیمی در مراسم بهره‌برداری از دو مدرسه خیرساز در روستاهای سقز اظهار کرد: خیرین مدرسه‌ساز نقش مهمی در توسعه و بهسازی زیرساخت‌های آموزشی دارند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۴۰ کلاس درس در قالب ۸ مدرسه توسط خیران در دست ساخت است.

وی افزود: دبستان یک کلاسه مرحوم عبدالقادر زکی در روستای نوبهار به همت خانواده‌های زکی و زندی در زمینی به متراژ ۶۰ متر مربع (اعیانی) و ۱۱۰ متر ( عرصه) و هزینه ۱۵۰ میلیون تومان که زمین آن توسط خانواده یزدان پناه اهدا شده بود، احداث و امروز با حضور جمعی از مسئولان و مردم به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی محمدیان، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری سقز هم ساخت مدارس توسط خیران را کاری ارزشمند برشمرد و با تقدیر از این دو خانواده فرهنگی و خیر، افزود: این اقدام، مصداق عینی، ایثار و فداکاری است و باعث ترویج امور معروف می شود.

افتتاح دبستان دوکلاسه خیرساز در روستای تموته سقز

دبستان زنده یاد حاجیه رابعه گل‌محمدی در روستای تموته سقز در زمینی به مساحت ۱۱۰ مترمربع ( اعیان) و ۲۲۰ متر عرصه با هزینه ۵۲۰ میلیون تومان با حضور محمدیان، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری سقز و مسئول دفتر نماینده مردم سقز و بانه در مجلس، افتتاح شد.

گفتنی است این مدرسه به همت و هزینه خانواده خیران زکی و زندی، اداره کل نوسازی، آموزش و پرورش و مجمع خیران مدرسه ساز، احداث و تکمیل شده است.

انتهای پیام/2330/74

منبع: فارس

کلیدواژه: مدرسه آموزش سقز افتتاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۷۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، صبح دوشنبه طی مراسمی مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان به همت خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران ظهر امروز در این شهرستان برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان‌های تهران و خراسان‌جنوبی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی، فرماندار درمیان و مسؤولان شهرستان و تعدادی از خیرین و حامیان جمعیت هلال احمر استان تهران میهمانان این مراسم بودند.

حامیان و خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران در بدو ورود به شهرستان درمیان، از پایگاه امداد و نجات شهرستان بازدید کردند.

میهمانان مراسم سپس برای کلنگ زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان درمیان به روستای قیک سفر کردند.

گفتنی است؛ خیرین در طرح نذر ملی خدمت، با همکاری جمعیت هلال احمر استان تهران ۲۹۷ انشعاب لوله آب را برای ۶ روستای محروم شهرستان درمیان تهیه و تحویل داده‌اند.

کد خبر 6092073

دیگر خبرها

  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • گرگان ۹۰ هزار دانش آموز دارد /هزینه پروانه ساخت و ساز مانع مولدسازی
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد