Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدراشد مدرس‌گرجی  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، طول شبکه‌ راه‌های کردستان را 8 هزار و 80 کیلومتر عنوان کرد و اظهار داشت: یک‌هزار و 900 کیلومتر از این میزان راه‌های بین‌شهری و مابقی روستایی است.

وی خاطرنشان کرد: 320کیلومتر بزرگراه، 308 کیلومتر راه اصلی و یک‌هزار و 300کیلومتر راه فرعی در استان کردستان وجود دارد که نگهداری و حفظ این راه‌ها رسالت‌ اصلی این اداره کل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان با بیان اینکه استان کردستان آزاد راه ندارد، خاطرنشان کرد: 2 هزار و 900 کیلومتر از راه‌های روستایی استان آسفالته و 2 هزار و 655 کیلومتر آن کاملا خاکی است.

مدرس‌گرجی تصریح کرد: برخلاف آنچه گاها مطرح می‌شود جاده‌های استان غیراستاندارد نیست، مشکل نوع استفاده از استاندارد جاده است.

وی افزود: ما در استان جاده‌هایی داریم که استاندارد راه فرعی دارند، ولی عملکرد و استفاده‌ای که از آن می‌شود ترانزیتی است.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین رسالت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای حفظ و نگهداری از ظرفیت‌های موجود است که در همین راستا برنامه‌ریزی‌ها و پروژه‌های مختلفی اجرا می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان تصریح کرد: ارتقای سطح ایمنی در جاده‌ها به پنج عامل،نگهداری، نصب علائم ترافیکی، مهم بستگی دارد، شناسایی نقاط حادثه‌خیز و اصلاح آن از نکات مهم در این راستا است.

مدرس‌گرجی با بیان اینکه در کل استان 28 نقطه حادثه‌خیز در استان داریم، گفت: بیشترین نقاط حادثه‌خیز استان در مسیر سنندج ـ مریوان شناسایی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان افزود: در طول دو سال اخیر 14 نقطه حادثه‌خیز استان اصلاح و یا در دست اقدام است.

وی خاطرنشان کرد: عوامل اجرایی به ویژه عامل انسانی بیشترین تاثیر را در کاهش تصادفات در جاده‌های استان دارد.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان بزرگراه نقطه حادثه خیز کردستان راهداری و حمل و نقل جاده ای حادثه خیز جاده ها راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۸۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح ۱۳ کیلومتر از خط انتقال آب شهرستان گناباد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا نصیری عصر چهارشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات زیرساخت‌های آبرسانی گناباد که با حضور مدیر عامل آب و فاضلاب استان خراسان رضوی در سالن اجتماعات فرمانداری گناباد برگزار شد، اظهار کرد: اصلاح خط انتقال آب این شهرستان به طول ۱۳ کیلومتر و با صرف اعتبار بیش از یک هزار میلیارد ریال از محل مصوبه‌های سفر ریاست جمهوری در دست اجرا است که در دور دوم سفر استانی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

فرماندار گناباد از اختصاص افزون بر یک هزار میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های آبرسانی در شهرستان گناباد خبر داد و افزود: این مبلغ معادل کل بودجه تملک دارایی‌های سرمایه‌ای گناباد است که تنها برای رفع مسائل و مشکلات و اجرای طرح‌های آبرسانی این شهرستان در یک سال گذشته تخصیص یافته است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به رویکرد دولت در رفع معضلات تأمین آب شرب، علاوه بر طرح نهضت ملی مسکن، کاهش مشکلات تأمین پایدار آب شرب نیز از اولویت‌های اصلی مسؤولان این شهرستان است.

نصیری یادآور شد: آب مورد نیاز مناطق شهری گناباد از ۲۲ حلقه چاه عمیق و آب شرب مورد نیاز ۷۵ روستای تحت پوشش نیز از ۴۲ حلقه چاه عمیق، ۱۱ مجتمع آبرسانی و ۹۹ دستگاه منبع آب زمینی و هوایی تأمین می‌شود.

کد خبر 6088145

دیگر خبرها

  • رفع خطر از ۲۱۲ محل حادثه خیز تهران | ساخت پهلوگاه‌های اضطراری در بزرگراه‌های تهران
  • رفع ۲۱۲ نقطه حادثه خیز در تهران
  • بیش از ۲۶۰ کیلومتر پروژه آزادراهی و بزرگراهی در آذربایجان شرقی در حال احداث است
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستایی جوزستان به معدن
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای بزرگراهی آذربایجان غربی ​
  • ۸۰۰۰ میلیارد ریال صرف اصلاح و توسعه آبرسانی مازندران شد
  • اصلاح ۱۳ کیلومتر از خط انتقال آب شهرستان گناباد
  • شمارش معکوس برای اصلاح نرخ تورم سالانه
  • ۷۰ نقطه حادثه در مسیرهای اربعینی ایمن سازی شدند
  • محور‌های بزرگراهی برای متخلفان نا امن می‌شود