Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@07:14:23 GMT

رزمایش جنگ الکترونیک ارتش آغاز شد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۱۸۱۶۷

رزمایش جنگ الکترونیک ارتش آغاز شد

رزمایش مشترک سپر آسمان ۱۴۰۰ ارتش در اصفهان آغاز شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، رزمایش مشترک «سپر آسمان 1400» با حضور یگان‌های راهبردی جنگ الکترونیک نیرو‌های چهارگانه ارتش، با محوریت منطقه عمومی اصفهان و در گستره وسیعی از کشور، بامداد امروز (سه‌شنبه) آغاز شد.

در رزمایش «سپر آسمان 1400» که کاربردی‌ترین تمرین مشترک حوزه جنگ الکترونیک ارتش در سال‌های اخیر است، یگان‌های واکنش سریع و سامانه‌های جنگال نیرو‌های زمینی، هوایی، پدافند و دریایی ارتش با محوریت منطقه عمومی اصفهان در گستره وسیعی از کشور با اجرای تاکتیک‌های آفندی و پدافندی در حوزه جنگ الکترونیک، دستاورد‌ها و توانمندی‌های خود در این حوزه حساس و راهبردی را مورد استفاده قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رزمایش یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف اطلاعات سیگنالی در قالب یک رزم الکترونیک دوسویه کنترل شده، ماموریت‌های محوله را اجرا می‌کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار نظامی رزمایش های ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران اخبار نظامی رزمایش های ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران جنگ الکترونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۸۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ حفار غیر مجاز در شهرستان نیشابور دستگیر شدند

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی خراسان رضوی، علی باقری اظهار کرد: ۵ حفار غیر مجاز در حوزه استحفاظی پاسگاه انتظامی روستای خواجه آباد سرولایت نیشابور دستگیر شده‌اند.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان خراسان رضوی ادامه داد: حفاران غیرمجاز با یک دستگاه خودرو بودند که طی بازرسی از داخل خودرو دو دستگاه فلزیاب، بیل و کلنگ کشف شده است.

وی تصریح کرد: با حضور مأموران یگان حفاظت شهرستان نیشابور و طبق دستور مقام قضائی، محتویات گوشی نامبردگان مورد بررسی قرار گرفت که تصاویری مرتبط با برخی جرایم در حوزه میراث فرهنگی کشف شد.

باقری گفت: برابر دستور مقام قضائی سه نفر از متهمان تا بررسی کامل روند پرونده به زندان قوچان روانه شدند.

دیگر خبرها

  • پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است
  • ۵ حفار غیر مجاز در شهرستان نیشابور دستگیر شدند
  • آغاز زندگی مشترک دو زوج ناشنوا در سلامت شهر
  • دومینوی استعفاها در اسرائیل
  • دومینوی استعفاها در رژیم صهیونیستی/ نوبت به روسای شاباک و ستاد مشترک ارتش رسید
  • پشت‌پرده تغییرات گسترده در ارتش چین
  • شهید شیرودی خلبان تیزپرواز آسمان ایران
  • دولت آمریکا قصد اعمال تحریم‌هایی علیه یگان‌های نظامی اشغالگران را ندارد
  • عقب نشینی آمریکا از تحریم یگان نظامی رژیم صهیونیستی
  • پشت‌ پرده استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل