Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - افتتاح ۳۱۳ طرح عمرانی و توزیع ۱۵۳ سری جهیزیه میان زوج‌های جوان سیستان و بلوچستان با حضور فرمانده کل سپاه انجام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زابل، در مراسمی که با حضور سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 153 سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری به زوج‌های جوان استان سیستان و بلوچستان اهدا و 313 پروژه عمرانی سپاه در استان سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سلامی در این مراسم با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات بیت‌المقدس و پیروزی‌های اخیر مردم مظلوم فلسطین در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی، اظهار داشت: کنار تلاش‌ها و مجاهدت‌های فوق‌العاده سنگینی که نیروی زمینی سپاه در برقراری امنیت در منطقه جنوب شرق کشور انجام می‌دهد و مرز ها را در برابر نفوذ اشرار مصونیت می‌بخشد، امنیتی را فراهم می‌کند که با آن امنیت، آبادانی، پیشرفت و رفاه مردم شکل گیرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: نیروی زمینی سپاه از کمک به اقشار نیازمند این منطقه غافل نیست و یکی از سیاست‌های مهم و اصولی سپاه پاسداران در مناطقی که ماموریت‌های امنیتی دارد این است که به موازات برقراری امنیت، خدمات‌رسانی و رفع دغدغه معیشت مردم را در کانون توجهات خود قرار دهد.

همایش «مردم، امنیت پایدار و پیشرفت» به روایت تصویرورود قرارگاه قدس سپاه برای حل علمی نظام مسائل سیستان و بلوچستان / همه ظرفیت‌ها را پای کار می‌آوریمسیستان‌ و بلوچستان ‌‌از مشکلات متعددی رنج می‌‌برد

وی تصریح کرد: رفع محرومیت از مناطقی که کم‌برخوردار هستند و ارائه کمک‌های معیشتی به مردمی که چه در اثر کرونا یا غیر کرونا آسیب دیده‌اند و همچنین ایجاد سهولت برای ازدواج جوانان راهی را باز می‌کنند که مردم بتوانند راحت‌تر زندگی کنند و این مسیر توقف‌ناپذیری است که به شکل یک فرهنگ عمومی و به خصوص در سپاه یک حرکت  ثابت تبدیل شده و اختصاص به این منطقه ندارد. نیروی زمینی ما در شمال غرب و در شمال شرق کشور نیز این خدمات را ارائه می‌دهد و مردم ما شایسته ارائه بهترین خدمات هم در ابعاد امنیتی، اشتغال‌زایی، رفع بیکاری و سهولت برای آغاز زندگی هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه ما از ظرفیت‌هایمان برای کمک به مردم استفاده کنیم، گفت: خدمت به مردم شریف ایران اسلامی افتخار بزرگی برای ما است و این جریان مستمری است که ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/392/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مناطق محروم سیستان و بلوچستان مناطق محروم سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان فرمانده کل سپاه سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۸۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)

 محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان به همراه منصور بیجار معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، علیرضا شهرکی فرماندار شهرستان زاهدان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان و ناحیه لخشک (شهرک شهریار) بازدید کرد.

 بنیاد مسکن انقلاب اسلامی وظیفه ساماندهی ۹۲ هکتار از اراضی حاشیه شهر زاهدان را به عهده دارد و تاکنون با اجرای طرح‌های عمرانی گوناگون، نسبت به بهسازی بافت مسکونی در این مناطق (اعم از لایروبی، خاکبرداری، زیرسازی، آسفالت، پیاده رو سازی، جدول گذاری، احداث کانال هدایت آب‌های سطحی و کانال فاضلاب) اقدامات موثری داشته است.

 همچنین ۳۵۰۰ هکتار از اراضی ناحیه لخشک را در تملک دارد که با همکاری پژوهشکده سوانح طبیعی کشور، مطالعات ساخت مسکن و اسکان جمعیت با اولویت اجرای طرح نهضت ملی مسکن را در آن آغاز شده است.

 اراضی ده هکتاری و ناحیه لخشک به دلیل مجاورت با شهر زاهدان، پتانسیل هدایت جمعیت سرریز شهر زاهدان را داراست.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • احداث سیل بند و بندسار برای جمع‌آوری روان‌آب
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)
  • حمایت یک هزار و ۱۲۷ میلیارد تومانی از سبد امنیت غذایی مردم سیستان و بلوچستان
  • تلاش برای مهار وکنترل آب‌ها در سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم