Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهران شاهین‌طبع روز سه‌شنبه در حاشیه تمرین تیم ملی بسکتبال اظهار داشت: تمرینات با غیبت چند بازیکن مواجه شد و چند بازیکن از خارج از کشور به اردو آمدند. از روز شنبه تمرینات شکل کامل‌تری به خود گرفت.

وی در مورد مصدومیت حامد حدادی گفت: حدادی در حال مداوای زانوی خود است و شرایط بهتری نسبت به قبل دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی بسکتبال در خصوص برنامه تیم برای رویدادهای پیش رو بیان داشت: ۱۸ خرداد به اردن اعزام می‌شویم تا در پنجره سوم مقدماتی کاپ آسیا حضور پیدا کنیم. در این پنجره با تیم‌های قطر و عربستان دیدار خواهیم کرد. هنوز تصمیم نگرفتیم که بعد از این مسابقات به ژاپن برویم یا برگردیم. قرار است در ژاپن نیز سه بازی تدارکاتی انجام دهیم.

وی ادامه داد: هنوز نتوانستیم برنامه‌ریزی دقیقی برای حضور در المپیک داشته باشیم چرا که وضعیت تیم‌های دیگر برای بازی‌های تدارکاتی مشخص نیست. بعد از المپیک هم کاپ آسیا در اندونزی را در پیش داریم.

شاهین‌طبع درباره پویان جلال‌پور بازیکن دورگه جدید تیم ملی گفت: بازیکن خوبی است و باید ببینیم در آینده می‌تواند چه کمکی به ما کند.

وی اضافه کرد: ما یک گروه بازیکن داریم. تیم ملی باید همیشه یک گروه آماده در طول سال داشته باشد. بازی‌های لیگ بسیار خوب بود و بازیکنان خوبی از دل آن بیرون آمدند. همیشه تلاش بازیکنان را در نظر می‌گیریم. بازیکنانی که توانستند تیم ‌خود را در لیگ بالا بکشند جایگاه بهتری دارند. ملی‌پوشان در تمرینات زیر ذره‌بین ما هستند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال در پایان اظهار داشت: بازیکنان دعوت شده برای حضور در کاپ آسیا انتخاب شدند و ممکن است این نفرات برای المپیک تغییر کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حامد حدادی المپیک توکیو تیم ملی بسکتبال ایران حامد حدادی مهران شاهین طبع تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۸۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید

تیمی که موفق به حذف ایران از صعود به مرحله نهایی انتخابی المپیک شده بود، به فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا و پاریس ۲۰۲۴ رسید.

به گزارش فارس، در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا به میزبانی قطر امروز ۲ بازی برگزار شد.

در اولین مسابقه تیم ملی ازبکستان در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه به مصاف اندونزی، شگفتی‌ساز این دوره رقابت‌ها رفت و در نهایت با برتری ۲ بر صفر موفق به حضور در فینال و المپیک ۲۰۲۴ پاریس شد.

حسین نورچائف و پراتاما آرهان(بازیکن حریف) برای ازبک‌ها گلزنی کردند تا این تیم که سابقه قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۸ و نایب قهرمانی سال ۲۰۲۲ را دارد، برای اولین بار به المپیک صعود کند.

ازبکستان در مرحله مقدماتی موفق شد تیم ملی امید کشورمان را یک بر صفر شکست داده و مانع حضور شاگردان رضا عنایتی در جمع ۱۶ تیم مرحله نهایی انتخابي المپیک شود.

در دیگر بازی این مرحله تیم‌های ژاپن و عراق در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف هم رفته‌اند که نیمه اول این بازی با برتری ۲ بر صفر سامورایی‌ها تمام شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دلیل نمایش ضعیف بلینگام برابر بایرن مشخص شد
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • اشتباه وحشتناک به قیمت حذف والیبالیست هلندی از لیگ‌ملت‌ها
  • وضعیت نامشخص آزمون و ۵ بازیکن رم در پایان فصل
  • برگزاری بیش از ۵۰ برنامه در هفته معلم
  • وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود