Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@10:04:14 GMT

مهمترین مزایای استفاده از تراکت تبلیغاتی چیست؟

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۱۸۹۳۳

مهمترین مزایای استفاده از تراکت تبلیغاتی چیست؟

در دنیای رقابتی امروز، صاحبان کسب‌وکار برای معرفی محصولات یا خدمات، افزایش فروش و برندینگ از انواع روش‌های تبلیغاتی استفاده می‌کنند. تبلیغات به دو صورت آنلاین و آفلاین انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام چاپ آقا، بدین ترتیب می‌توان، استفاده از شبکه‌های اجتماعی (تلگرام، اینستاگرام و ...)، تبلیغات بنری، تبلیغات گوگل، رپرتاژ آگهی و … را به عنوان انواع روش‌های تبلیغات آنلاین و همچنین تبلیغات در روزنامه‌ها یا مجلات عمومی و تخصصی، تبلیغات محیطی (بیلبوردهای داخل و خارج از شهر)، تبلیغات در تلویزیون و … را به عنوان انواع روش‌های تبلیغات آفلاین ذکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان یکی از پرکاربردترین روش‌هایی که در تبلیغات آفلاین استفاده می‌شود طراحی و چاپ تراکت ها است. در ادامه این متن به طور کامل به بررسی این محصول پر طرفدار می‌پردازیم.

تراکت چیست؟

تراکت به برگه چاپی و قابل لمسی گفته می‌شود که صاحبان کسب‌وکارها برای معرفی محصولات یا خدمات خود، یا اعلام رویداد یا نمایشگاهی که در آن شرکت کرده‌اند از آن استفاده می‌کنند. فرقی نمی‌کند که شما صاحب یک کسب‌وکار کوچک باشید یا بزرگ، در هر دو صورت می‌توانید با استفاده از چاپ تراکت، پیام تبلیغاتی خود را مستقیماً به دست مخاطبان اصلی برسانید.

مزایای مهم استفاده از تراکت

ما در این متن می‌خواهیم به 6 مزیت مهم استفاده از تراکت اشاره کنیم:

1- هدف قرار دادن مخاطبان اصلی

استفاده از تراکت یکی از بهترین روش‌های تبلیغات چاپی برای رساندن پیام شما به مخاطبان است. مخاطبان علاقه دارند تا محتوایی که نیازشان را برطرف می‌کند را مطالعه کنند. در تراکت، شما می‌توانید با استفاده از یک جمله کوتاه تبلیغاتی، پیام خود را به مخاطبان اصلی خود برسانید.

2- اطلاع‌رسانی سریع و آسان

شما می‌توانید با نوشتن یک پیام کوتاه تبلیغاتی بر روی تراکت، محصولات یا خدمات خود را معرفی کنید. همچنین با قراردادن شماره تماس، آدرس شرکت، آدرس سایت و حتی آدرس شبکه‌های اجتماعی از مخاطبان خود بخواهید جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شما در ارتباط باشند.

3- ملموس و قابل مشاهده بودن

ملموس و قابل مشاهده بودن، یکی دیگر از مزایای مورد استفاده تراکت است. چرا که از این طریق شما می‌توانید مطمئن شوید که پیامتان مستقیماَ به دست مخاطبان می‌رسد. به همین دلیل استفاده از خلاقیت، نوع و جنس کاغذ تراکت از اهمیت بسیاری برخوردار است. اگر تراکت شما از جنس مناسب، کاغذ مناسب و خلاقیت خوبی برخوردار باشد، تاثیر فوق العاده‌ای در ذهن مخاطبان خواهد گذاشت.

4- مقرون به صرفه بودن

همان‌طور که اشاره شد، روش‌های پرهزینه تبلیغاتی دیگری وجود دارند که مخاطب اصلی را مورد هدف قرار نمی‌دهند. چاپ تراکت هزینه‌های تبلیغاتی را به شدت کاهش می‌دهد و جزء تاثیرگذارترین روش‌های تبلیغاتی است که با پرداخت هزینه‌های کمتر، پیام شما را به مخاطبان اصلی می‌رساند.

5- بازاریابی سریع

زمانی که در نمایشگاه یا رویدادی شرکت کرده باشید با ارائه تراکت به مخاطبان در همان لحظه می‌توانید، پیغام تبلیغاتی خود را مستقیماً به دست آنها برسانید. از طرفی می‌توان با قراردادن QR Code یا کد تخفیف بر روی تراکت، مخاطبان را ترغیب کرد تا از تخفیف محصولات یا خدمات استفاده کنند.

6- تبلیغات برای کسب‌وکارهای محلی

کسب‌وکارهای کوچک محلی مانند آرایشگاه‌ها، رستوران‌ها، سوپرمارکت‌ها و … که بر پایه ارائه مستقیم کالا یا خدمات استوار هستند و مخاطبان اصلی آنها ساکنین محل می‌باشند، ازطریق تراکت‌های تبلیغاتی می‌توانند محصولات یا خدمات خود را در سطح آن محل معرفی کنند.

تراکت تبلیغاتی چیست و نحوه توزیع آن

تراکت تبلیغاتی همان تراکتی است که سبب معرفی کسب‌وکارها، خدمات و محصولات، افزایش فروش و برندینگ آن‌ها می‌شود. چگونگی توزیع و رساندن تراکت به دست مخاطبان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. تراکت‌های تبلیغاتی با چندین روش متفاوت به دست مخاطبان می‌رسند، که می‌توان به انواع روش‌های توزیع آن به شرح ذیل اشاره کرد:

· پخش تراکت بین عموم مردم در معابر و نمایشگاه‌‎ها

· چسباندن تراکت در معابر، درب منازل و مغازه‌ها

· پخش تراکت به صورت خودرو به خودرو

· پخش تراکت در سازمان‌های تجاری و شرکت‌ها

شما می‌توانید متناسب با کسب‌و کار و هدفی که دارید یکی از روش‌های فوق را انتخاب کنید.

چاپ و طراحی تراکت در چاپخانه مجهز

همان‌طور که بیان شد تراکت یکی از روش‌های موثر تبلیغات مقرون به صرفه‌ای است که باعث می‌شود تا شما بتوانید محصولات یا خدمات خود را به بهترین شیوه در معرض دید همگان قرار دهید. استفاده از تراکت علاوه بر انتقال پیام شما به مخاطبان اصلی می‌تواند با طراحی جذاب تاثیرگذاری پیام شما را چند برابرکند. بنابراین بهتر است که چاپ و طراحی تراکت خود را به یک چاپخانه مجهز و حرفه‌ای بسپارید.

در این میان مجموعه چاپ آقا به عنوان یک مجموعه پیشرو در عرصه چاپ و طراحی آنلاین محصولات چاپی، با برخورداری از دستگاه‌های چاپ افست و دیجیتال به‌روز، با حضور افراد متخصص و استفاده از سیستم هوشمند ثبت سفارش آنلاین، محصولات چاپی مختلفی همچون تراکت، کارت ویزیت، سربرگ، بروشور، لیبل و ... را در بالاترین کیفیت به مشتریان خود در سراسر ایران عرضه می‌کند.

همچنین این مجموعه در وب‌سایت خود بستری را تحت عنوان ابزار طراحی آنلاین چاپ آقا قرار داده است که در آن شما به راحتی می‌توانید تراکت و یا دیگر محصولات چاپی مد نظرتان را خودتان حرفه‌ای طراحی کرده و پس از ثبت سفارش چاپ آن، بدون نیاز به حضور فیزیکی محصول دلخواهتان را درب منزل تحویل بگیرید.

ما پیشنهاد می‌کنیم از محصولات چاپی این مجموعه به خصوص تراکت و همچنین خدمات طراحی آن در وب‌سایت www.chapagha.com دیدن فرمایید. همچنین اگر برای طراحی و چاپ تراکت خود نیاز به مشاوره دارید می‌توانید با کارشناسان چاپ آقا به شماره 41915-021 تماس حاصل فرمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: چاپ تراکت تبلیغاتی طراحی تراکت تبلیغاتی تراکت تبلیغاتی محصولات یا خدمات خود روش های تبلیغات دست مخاطبان شما می توانید انواع روش مخاطبان اصلی محصولات چاپی چاپ تراکت پیام شما چاپ آقا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۸۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر رضایی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران، با اعلام اینکه از اواخر هفته گذشته ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه در صدا و سیمای آذربایجان شرقی کلید خورده است، پیش بینی کرد: حدود یکهزار دقیقه برنامه از نامزدها در این مرحله تولید و در شبکه استانی سهند پخش شود.

وی با اشاره به اینکه در دور دوم انتخابات به هر نامزد یک فرصت ۲۰ دقیقه‌ای برای ارائه برنامه و دیدگاه‌ها داده خواهد شد، گفت: علاوه بر تولید سه مناظره ۱۲۰ دقیقه‌ای برای حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو، سه برنامه ۶۰ دقیقه‌ای برای حوزه انتخابیه میانه و سه برنامه ۶۰ دقیقه‌ای برای حوزه انتخابیه شبستر بین نامزدها تولید و پخش می‌شود.

وی اظهار کرد: در دور اول انتخابات از ۲۰۰ کانال انتخاباتی کشور، ۱۳ کانال سهم آذربایجان شرقی بود که در ۱۳ حوزه انتخابیه در مجموع ۶۵۸ برنامه در هفت محور با حضور تعداد ۹۴ نامزد از مجموع ۱۶۸ کاندیدای ثبت نام شده، برنامه ضبط شد.

رضایی با اشاره به موفقیت صدا و سیمای مرکز در تولید و پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها در دور نخست انتخابات مجلس، یادآور شد: در حالی که آذربایجان شرقی از نظر کثرت نامزدها در دور اول انتخابات، بعد از اصفهان رتبه دوم را داشت، اما با ضبط و پخش ۹۸ مناظره تلویزیونی رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص داد.

کد خبر 6090977

دیگر خبرها

  • حرف‌های سلمان نون خ با مردم در ساختمان صدا و سیما |‌ ویدئو
  • بانک شماره موبایل تفکیکی و هدفمند، راز موفقیت بازاریابی پیامکی
  • بازیگران «نون خ 5» با مخاطبان گفتگو کردند
  • سه پیشنهاد جنجالی برای هدایای تبلیغاتی
  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • مزایای راه‌اندازی مسیر ریلی افغانستان- قزاقستان و امکان اتصال آن به ایران
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • مزایای بیمارستان سیار در موقعیت های بحرانی و اضطراری