Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-27@23:17:25 GMT

روحانی سالروز آزادسازی جنوب لبنان را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۱۹۰۶۹

روحانی سالروز آزادسازی جنوب لبنان را تبریک گفت

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در پیامی به دولت و مردم لبنان با تبریک فرارسیدن عید مقاومت و سالروز آزادسازی جنوب این کشور از وجود نیروهای متجاوز رژیم صهیونیستی، تاکید کرد: ماهیت رژیم صهیونیستی که منبعث از خوی تجاوزگری است نشان داد که تنها راه مقابله با متجاوزین ایستادگی و مقاومت ملت است.

به گزارش تسنیم، متن پیام روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای میشل عون
رئیس جمهوری لبنان

فرا رسیدن سالروز عید پیروزمندانه و پرافتخار مقاومت و آزادی که با فداکاری و از خودگذشتگی مردم مقاوم لبنان منجر به آزادسازی جنوب آن کشور از وجود نیروهای متجاوز رژیم صهیونیستی گردید را به جناب‌عالی، دولت و مردم شریف لبنان تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماهیت رژیم صهیونیستی که منبعث از خوی تجاوزگری است، نشان داد که تنها راه مقابله با متجاوزین، ایستادگی و مقاومت ملت است. امیدوارم این مسیر تحت رهبری حضرتعالی تا آزادسازی کامل اراضی لبنان ادامه یابد.

در راستای اراده ملت لبنان، ارتش و مقاومت برای حفظ وحدت و دفاع از اراضی کشورشان، جمهوری اسلامی ایران نیز همچون گذشته در کنار دولت و ملت لبنان قرار داشته و خواهد داشت.

از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت آن جناب و عزت و سربلندی مردم شریف لبنان را مسألت دارم.

حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: الف

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۹۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آژیر خطر در کریات شمونا به صدا درآمد/ حمله جدید به المالکیه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رسانه های رژیم صهیونیستی از شنیده شدن صدای آژیر خطر در کریات شمونا و شهرک های اطراف آن در اصبع الجلیل در شمال فلسطین اشغالی از بیم حمله پهپادی و متعاقبت آن شنیده صدای چند انفجار خبر دادند.

منابع وابسته به رژیم صهیونیستی اعلام کردند که مرکز نظامی المالکیه در شمال فلسطین اشغالی با موشک ضدزره هدف قرار گرفته است.

همزمان منابع خبری از حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به کفرشوبا در جنوب لبنان خبر دادند.

همچنین جنگنده های رژیم صهیونیستی یک منطقه را در حدفاصل میان عیتاالشعب و القوزح در جنوب لبنان هدف قرار دادند.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6090253

دیگر خبرها

  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ۳۰موشک به پایگاه میرون صهیونیستی
  • پرتاب ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقرهای نظامی صهیونیستی
  • آژیر خطر در کریات شمونا به صدا درآمد/ حمله جدید به المالکیه
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان | عکس
  • شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس
  • کمین ترکیبی حزب الله لبنان برای کاروان نظامی صهیونیست‌ها در کفرشوبا
  • حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان
  • حمله پهپادی حزب الله به یک پایگاه توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی