Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@20:44:35 GMT

بروزرسانی 14.6 سیستم عامل iOS عرضه شد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۱۹۵۶۹

بروزرسانی 14.6 سیستم عامل iOS عرضه شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اپل شب گذشته به روزرسانی iOS ۱۴.۶ خود را عرضه کرد و این شرکت برای بروزرسانی جدید خود، بیشتر روی پیشرفت‌های صوتی متمرکز شده است. این به روزرسانی سیستم عامل جدید به کاربران گوشی‌های هوشمند اپل موزیک امکان می‌دهد موسیقی را با دو قابلیت بدون ضرر یا Dolby Atmos گوش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین اشتراک‌های Apple Podcasts را برای اولین بار قرار است شرکت اپل ارائه دهد و کاربران در حال حاضر می‌توانند برای دریافت امتیازات اضافی مانند محتوای بدون آگهی، جایزه و همچنین دسترسی زودهنگام، در محتوای برنامه مشترک شوند.

آخرین نسخه iOS ۱۴.۶ اپل چه ویژگی‌هایی دارد؟

شرکت اپل همچنین در حال بهبود برنامه Podcasts با قابلیت علامت گذاری تمام قسمت‌ها به صورت پخش شده، بازیابی قسمت‌های قدیمی و حذف بارگیری‌ها است. نسخه iOS ۱۴.۶ اپل شامل تعدادی از پیشرفت‌های دیگر در کیفیت زندگی خواهد بود.

شما کاربران اگر مالک AirTag هستید، iOS ۱۴.۶ شامل گزینه افزودن آدرس ایمیل به عنوان روش تماس برای زمان ردیاب مورد در حالت گمشده است. همچنین اشتراک کارت خانواده Apple Card وجود دارد که با پشتیبانی حداکثر پنج نفر برای اشتراک کارت Apple، خرید‌ها پشتیبانی می‌شود.

بیشتر بخوانید

تشکیل یک کمپین اینترنتی به دلیل سانسورهای فیس بوک علیه مردم فلسطین

همانند گذشته، آخرین نسخه از iOS همچنین شامل برخی از اصلاحات و بهبود‌های امنیتی است. اپل با رفع مشکل قفل صحیح آیفون توسط Apple Watch، مشکلات یادآوری به عنوان خط‌های خالی، عدم نمایش برنامه‌های افزودنی مسدود کردن تماس در تنظیمات، کاهش عملکرد آیفون هنگام راه اندازی و مشکلات بلوتوث هنگام تماس برطرف شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت اپل تلفن همراه iOS ۱۴ ۶

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۹۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی عمر باتری گوشی گلکسیS۲۵ را بیشتر می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، گزارشی جدید حاکی از آن است که احتمالا شرکت سامسونگ در سری اس ۲۵، بدون نیاز به افزایش ظرفیت فیزیکی باتری از هوش مصنوعی برای ارتقای عمر آن استفاده می کند. تکنیک بهبود باتری با هوش مصنوعی ایده جدیدی نیست. حالت AI Power Saving سامسونگ در دستگاه های این شرکت فعالیت های پس زمینه را براساس الگوهای کاربر بهبود می دهد. با این وجود جدیدا شایعات حاکی از ارائه روش جدیدی برای ذخیره شارژ باتری است.

این روش به جای محدود کردن عملکرد سی پی یو و جی پی یو یا دستکاری فعالیت های پس زمینه گوشی، فرایندهای غیر ملزوم پس زمینه که شارژ مصرف می کنند را حذف می کند تا عمر طولانی تر آن تضمین شود.

هرچند به نظر نمی رسد چنین فرایندی نیازمند سیستم هوش مصنوعی پیچیده ای باشد اما احتمالا این فرایند پیچیده تر از چیزی است که به نظر می رسد. طبق گزارش ها سیستم هوش مصنوعی جدید عمر باتری گلکسی اس ۲۵ اولترا را ۵تا۱۰ درصد افزایش می دهد.

سامسونگ در محصولات جدید خود از هوش مصنوعی استفاده می کند.

در سری گلکسی اس ۲۴ از Galaxy AIرونمایی شد که پیش بینی می شود این سیستم در موبایل های تاشو آینده مانند Z۶ نیز ارتقا یابد. پر واضح است که این شرکت کره ای هوش مصنوعی را به عنوان یک گزینه متمایز کننده کلیدی موبایل هایش در مقابل رقبا می داند و احتمالا در سری اس ۲۵ این فناوری را بیش از پیش در دستگاه به کار گیرد.

کد خبر 6099147 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • عرضه کتاب حاشیه‌نگاری‌ از دیدارهای رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • هوش مصنوعی عمر باتری گوشی گلکسیS۲۵ را بیشتر می‌کند
  • راه‌اندازی سیستم پرداخت بدون تماس در حمل‌ونقل عمومی آتن
  • پاسخگویی به ۳۵۷ هزار تماس مشترکین آب و فاضلاب قم
  • نسل جدید تلفن‌های ثابت ویژه کسب و کارها
  • جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان
  • کتاب‌های تازه رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • ال۹۰ ایرانی چه مشخصات و ویژگی هایی دارد؟ + تصویر
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب
  • اندروید یا iOS ؟ کدام سیستم عامل امن‌ترین قلمرو را دارد؟