Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@18:20:50 GMT

متخصص چشم چه عمل هایی را انجام می دهد؟

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۲۰۴۸۶

متخصص چشم چه عمل هایی را انجام می دهد؟

در این متن قصد داریم تا اطلاعاتی در مورد خدماتی که متخصص چشم به شما ارائه می دهد را در اختیارتان قرار دهیم. شما می توانید برای درمان انواع آسیب ها و مشکلات چشم، به متخصص چشم پزشک مراجعه کنید. اگر به دنبال یافتن بهترین متخصص چشم پزشکی در شهرتان هستید، بهتر است تا خواندن این متن را از دست ندهید.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام سایت پی جو، تجربه و تخصص پزشک یکی از عواملی است که می تواند در رضایت از نتیجه عمل، به شدت تاثیرگذار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین اگر شما به مشکلاتی دچار شدید که لازم بود عمل لیزیک انجام دهید، بهتر است تا با مراجعه به متخصص چشم پزشک با تجربه، اقدام به انجام این کار کنید.عمل لیزیک چیست؟

لیزیک یکی از عمل های بسیار شایع چشم است که در کشور ما توسط جراح و متخصص چشم انجام می شود. به دنبال مشکلاتی که برای چشم به وجود می آید از جمله دور بینی، نزدیک بینی، تاری دید و... پزشک با تشخیص بیماری و پیشنهاد بهترین راه درمان، عمل لیزیک را انجام می دهد. لیزیک شیوه نوینی از عمل های جراحی چشم است که برخلاف جراحی های سنتی که در گذشته انجام میشد، با لیزر انجام می شود. طی این عمل جراحی بیمار از کمترین عوارض ممکن برخوردار خواهد شد.

متخصص چشم چه بیماری هایی را درمان می کند؟

افرادی که به بیماری های چشمی مبتلا می شوند، می توانند برای درمان به متخصص چشم مراجعه کنند. اکثر متخصصین چشم پزشکی، جراح نیز هستند و در صورت لزوم عمل های جراحی چشم را انجام می دهند. حال ممکن است این موضوع برای شما مطرح شود که برای چه مشکلاتی می توان به چشم پزشک مراجعه کرد؟ به موارد زیر توجه کنید:

· گلوکوم چشم

· اختلال در بینایی یا از دست دادن آن

· درد و التهابات چشم و آسیب های چشمی

· ضعیف شدن و تار شدن دید

· داشتن دیابت یا فشار خون که می تواند بینایی را تحت تاثیر قرار دهد

اگر شما هر کدام از مشکلاتی که در بالا به آن اشاره شد را داشتید، می توانید به چشم پزشک مراجعه کنید و مراحل درمان خود را آغاز کنید. به این موضوع مهم توجه داشته باشید که اگر در مراحل ابتدایی بیماری به چشم پزشک مراجعه کنید، شانس سهولت در درمان شما بیشتر است. اما اگر مراجعه به چشم پزشک را به تعویق بیندازید، ممکن است علاوه بر خطرات و آسیب های جدی، پروسه درمان شما طولانی تر شود و یا درمان ممکن نباشد. بنابراین بهتر است تا به این موضوع اهمیت دهید و به موقع برای انجام معاینات پزشکی به متخصص چشم پزشک مراجعه کنید.سایت پی جو لیست کاملی از پزشکان متخصص چشم در شهرهای مختلف مانند پزشک متخصص چشم در شیراز ، پزشک متخصص چشم در اهواز ، پزشک متخصص چشم در کرمان و... برای شما فراهم آورده است.

در چه مواردی جراحی چشم لازم است؟

در صورتی که عیوب و مشکلات پیش آمده برای چشم ها با دارو و عینک برطرف نشود، پزشک انجام عمل جراحی را به بیمار پیشنهاد می کند. در موارد زیر انجام عمل جراحی برای برطرف کردن مشکلات چشم ضروری است:

· ناهماهنگی چشم یا استرابیسم

· ترمیم آسیب های ناشی از مشکلات چشم

· سرطان چشم مثل ملانوم

· جراحی چشم برای از بین بردن آب مروارید و جایگزینی قرنیه مصنوعی برای ترمیم چشم

· اختلالات انکساری بینایی به واسطه لیزر که این اختلالات شامل دوربینی، نزدیک بینی و دو بینی است

تمامی موارد بالا نیازمند عمل جراحی چشم هستند. این عمل باید توسط جراح و متخصص چشم انجام شود. هرگز تجربه پزشک را برای عمل جراحی دست کم نگیرید. علم و تخصص پزشک می تواند شما را از نابینایی نجات دهد. سعی کنید برای انجام معاینات چشم پزشکی به بهترین متخصصان شهرتان مراجعه کنید و در صورتی که مشکلات شما حاد است می توانید به شهرهای بزرگ مانند تهران مراجعه کنید و درمان خود را آغاز کنید.

شاید این موضوع برای شما مطرح شود که چگونه یک متخصص چشم پزشک خوب و با تجربه پیدا کنیم؟ در ادامه با ما همراه باشید تا پاسخ این سوال را به شما بدهیم.

سایت پی جو بزرگترین مرجع معرفی بهترین متخصصان چشم پزشکی در سراسر ایران

این حق مسلم شماست که بخواهید برای بازیافتن سلامتی تان به بهترین پزشکان مراجعه کنید. اما شاید بسیاری از شما ندانید بهترین متخصصان کشور در کدام نقطه از شهر یا کشور، مطب دارند و یا در کدام مراکز درمانی هستند؟

برای اینکه بتوانید بهترین متخصص چشم پزشک در شهر خودتان یا سایر شهرهای ایران را بشناسید، می توانید به سایت پی جو مراجعه کنید. پی جو تمامی اطلاعات مربوط به چشم پزشکان معروف و متخصص سراسر کشور را در اختیار شما قرار می دهد تا شما بتوانید به راحتی آدرس آنها را پیدا کنید و برای درمان به آنها مراجعه کنید.

آدرس سایت پی جو است. شما می توانید به راحتی و فقط در عرض چند دقیقه لیست بهترین و متخصص ترین چشم پزشکان ایران را در سایت پی جو مشاهده کنید.

درمان عیوب انکساری چشم

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: متخصص چشم سایت پی جو آب مرواريد متخصص چشم پزشک چشم پزشک مراجعه کنید متخصص چشم پزشک بهترین متخصص متخصص چشم متخصص چشم چشم پزشک سایت پی جو عمل جراحی جراحی چشم چشم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۰۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیماری هزار چهره‌ای که همه را گرفتار می‌کند

یک متخصص باکتری‌شناس از بروسلوز به عنوان بیماری نام برد که همه افراد را در هر سن و هر جنسی تحت تأثیر قرار می‌دهد.

به گزارش ایسنا، سجاد یعقوبی در گفتگو با خبرنگاران افزود: بروسلوز یک نوع بیماری باکتریایی است که توسط گونه‌های مختلف بروسلا ایجاد می‌شود و عمدتاً گاو، خوک، بز، گوسفند و سگ را مبتلا می‌کند.

وی اظهار کرد: انسان‌ها از طریق تماس مستقیم با حیوانات آلوده، خوردن یا نوشیدن محصولات حیوانی آلوده یا استنشاق عوامل موجود در هوا به این بیماری مبتلا می‌شوند.

این متخصص باکتری‌شناس بیان کرد: بیماری بروسلوز معمولاً علائمی شبیه آنفلوآنزا از جمله تب، ضعف و کاهش وزن ایجاد می‌کند، اما ممکن است در اشکال غیر معمول و با علائم خفیف ظاهر شود که منجر به عدم تشخیص این بیماری شود.

وی با بیان اینکه بیشتر موارد ابتلا، ناشی از مصرف شیر یا پنیر غیر پاستوریزه از بز یا گوسفند آلوده است، در خصوص اینکه چه کسانی در معرض خطر هستند؟ گفت: تحقیقات نشان داده این بیماری افراد در هر سن و هر جنسی را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

یعقوبی بیان کرد: بیماری بروسلوز یک خطر شغلی برای افرادی که در بخش دامداری کار می‌کنند یا افرادی که با خون، جفت، جنین و ترشحات رحمی حیوانات در تماس هستند، محسوب می‌شود.

وی خطر ابتلا به این بیماری را در این افراد افزایشی دانست و تصریح کرد: در جمعیت عمومی، بیشتر موارد ناشی از مصرف شیر خام یا مشتقات آن مانند پنیر تازه است. بیشتر این موارد از محصولات گوسفند و بز است.

این متخصص باکتری‌شناس با اشاره به اینکه این روش انتقال در درجه اول کشاورزان، قصابان، شکارچیان، دامپزشکان و پرسنل آزمایشگاهی را تحت تأثیر قرار می‌دهد، در خصوص راه‌های پیشگیری و کنترل گفت: پیشگیری از بیماری بروسلوز بر اساس مراقبت و پیشگیری از عوامل خطر است.

وی با بیان اینکه مؤثرترین راهبرد پیشگیری از بین بردن عفونت در حیوانات است، به واکسیناسیون گاو، بز و گوسفند در مناطقی با میزان شیوع بالا توصیه کرد و گفت: در مناطقی که ریشه‌کنی در حیوانات از طریق واکسیناسیون یا حذف حیوانات آلوده امکان‌پذیر نباشد، پیشگیری از عفونت انسان، اساساً مبتنی بر افزایش آگاهی، اقدامات ایمنی غذایی، بهداشت شغلی و ایمنی آزمایشگاهی است.

دیگر خبرها

  • بهت پزشکان داوطلب غزه از شدت جراحات در بیمارستان‌ها
  • اختلال در سامانه بیمه سلامت بیماران را کلافه کرد
  • تربیت نیرو‌های متخصص برای کشور بزرگترین خدمت محسوب می‌شود
  • مصرف برخی خوراکی‌ها احتمال ابتلا به سرطان را افزایش می‌دهد
  • بیماری هزار چهره‌ای که همه را گرفتار می‌کند
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • امسال و سال آینده رزن ورودی بهورز خوبی خواهد داشت
  • ببینید | حرف‌های این متخصص را بشنوید تا دیگر ته‌دیگ نخورید!
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • لیست بهترین جراح فک و صورت تهران