Web Analytics Made Easy - Statcounter

عربستان به درخواست رژیم اسرائیل محدودیت‌هایی را برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به ملت فلسطین اعمال کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از سعودی لیکس، رژیم آل سعود با هدف ممانعت از رسیدن کمک مالی به فلسطین به ویژه نوار غزه عامدانه محدودیت‌هایی را اعمال کرده است.

یک منبع به وب سایت سعودی لیکس گزارش داد که تصمیمی مبنی بر محدود کردن جمع آوری کمک‌های مالی خارج از عربستان از خلال مرکز کمک‌های بشردوستانه ملک سلمان صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مرکز مذکور یک بازوی دولتی است که ارتباط مستقیمی با دربار سلطنتی دارد.

این منبع فاش کرد که تصمیمی برای محدود کردن کمک‌های مالی به فلسطین به دستور «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی در پاسخ به درخواست مکرر اسرائیل گرفته شده و هدف از این اقدام بی سابقه در عربستان جلوگیری از هرگونه کمک مالی به مردم فلسطین، به ویژه در نوار غزه است.

اخیراً، مقامات رژیم سعودی به شهروندان و ساکنان سعودی در مورد اهدای کار خیرخواهانه توسط طرف‌های ناشناخته خارج از عربستان هشدار دادند.

فعالان به اتفاق آرا اعلام کردند که این هشدار برای جلوگیری از کمک‌های مالی به سوریه و فلسطین است.

سخنگوی ریاست امنیت عربستان سعودی در بیانیه‌ای تهدید کرد که در صورت پاسخ به کمپین‌های کمک‌های مالی به فلسطین با مجازات روبرو خواهند شد.

در این بیانیه تأکید شد که تنها نهادی که مجاز به کمک مالی در خارج از عربستان است، مرکز امداد و اقدامات بشردوستانه ملک سلمان است.

بر اساس گزارش این بیانیه پیام‌ها و تماس‌ها از طرف اشخاص ناشناس خارجی در شبکه‌های اجتماعی افزایش یافته که این افراد ناشناس وب سایت‌هایی را در اینترنت ایجاد می‌کنند و به منظور کمک به کار‌های خیرخواهانه در خارج از عربستان درخواست کمک مالی می‌کنند.

سخنگوی ریاست امنیت عربستان سعودی گفت: «کسانی که مایل به کمک در داخل عربستان هستند، باید به کانال‌های مجاز بروند. تنها نهادی که مجاز به کمک مالی در خارج از عربستان است، مرکز کمک‌های بشردوستانه ملک سلمان است».

کمپین‌هایی در عربستان سعودی برای حمایت از ملت سوریه و فلسطین، با جمع‌آوری کمک‌های مالی، از جمله از طریق انجمن‌های خیریه، که مقامات محدودیت‌های شدیدی بر آن‌ها اعمال کرده‌اند، فعال هستند.

محمد بن سلمان از زمان آغاز ولیعهدی خود، محدودیت‌های شدیدی در جمع آوری کمک‌های مالی به نفع ملت فلسطین اعمال کرده است.

صد‌ها فلسطینی و سعودی نیز به اتهام جمع‌آوری کمک‌های مالی برای ملت فلسطین بازداشت شده‌اند.

عربستان در زمینه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی طی سال‌های گذشته یعنی از زمان آغاز ولیعهدی محمد بن سلمان اقداماتی را انجام داده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سنگ اندازی عربستان کمک های مالی به فلسطینیان رژیم آل سعود جمع آوری کمک های مالی خارج از عربستان کمک های مالی مالی به فلسطین اعمال کرده کمک مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۰۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود؛ غزه محور اصلی گفت‌وگو با مقامات سعودی

وزیر خارجه آمریکا دوشنبه و سه‌شنبه آینده به عربستان سعودی سفر و در مورد تلاش‌های جاری برای دستیابی به آتش بس در غزه رایزنی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت امور خارجه آمریکا شنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد آنتونی بلینکن دوشنبه و سه شنبه آینده به عربستان سفر خواهد کرد تا در مورد تلاش های جاری برای دستیابی به آتش بس در غزه با مقامات سعودی گفت‌وگو کند.

در ادامه بیانیه آمده است: وزیر خارجه آمریکا در سفر خود به عربستان بر اهمیت جلوگیری از گسترش درگیری و تلاش برای دستیابی به صلح و امنیت در منطقه تأکید خواهد کرد.

وزارت خارجه آمریکا در ادامه اعلام کرد بلینکن در سفر خود به عربستان سعودی در نشست وزیران شورای همکاری خلیج فارس با هدف تقویت هماهنگی امنیت منطقه ای شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!
  • جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود؛ غزه محور اصلی گفت‌وگو با مقامات سعودی
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان