Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سلامی گفت: متاسفانه در برخی از برنامه ریزی های دهه کرامت، نام مبارک حضرت امام رضا (ع) و نام مبارک حضرت معصومه (ع) عنوان می شود و از نام بردن نام مبارک حضرت احمد بن موسی (ع) غفلت می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «احمد سلامی»، امروز (سه شنبه 4 خرداد) در مراسم جلسه ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان فارس که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: هشت کمیته به صورت تخصصی در برنامه ریزی ایجاد شد و از هفته گذشته برنامه ها آغاز و تمام برنامه ها در کمیته ها در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) با یادآوری این مطلب که تاکنون جلسات سه کمیته برگزار شده است و تمام ابلاغیه ها این مصوبات از طریق استانداری به دستگاه های اجرایی ارائه خواهیم کرد، اظهار کرد: در برنامه ها توجه ویژه به ساحت مقدس حضرت شاهچراغ (ع) در نظر گرفته شده است چرا که زنده نگهداشتن سومین حرم اهل بیت (ع) با توجه به ساحت حضرت شاهچراغ (ع) عملیاتی می شود.

وی با یادآوری این مطلب حضرت شاهچراغ (ع) به عنوان برادر عزیز حضرت امام رضا (ع) هستند و ما باید حق ایشان را ادا کنیم، تاکید کرد: برنامه ها با محوریت این سه بزرگوار در دهه کرامت برگزار می شود.

حجت الاسلام سلامی از ستاد دهه کرامت خواست تا مطالبه گری کند تا نام مبارک حضرت شاهچراغ (ع) در رسانه و فضای صدا و سیما بیشتر عنوان و نام مبارک حضرت سراسری شود، اضافه کرد: متاسفانه در برخی از برنامه ریزی ها نام مبارک حضرت امام رضا (ع) و نام مبارک حضرت معصومه (ع) عنوان می شود و از نام بردن نام مبارک حضرت احمد بن موسی (ع) غفلت می شود.

وی با اشاره به اینکه در روز میلاد حضرت معصومه (ع) اجتماع «بانوان احمدی» را در حرم خواهیم داشت، تاکید کرد: اگر ستاد کرونا اجازه دهد پیاده روی از حرم مطهر حضرت «ام احمد (س)» تا حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار خواهیم کرد.

حجت الاسلام سلامی با یادآوری این مطلب که انجمن خوشنویسی «کاتبان وحی» در دهه کرامت راه اندازی می شود، اضافه کرد: حجت الاسلام «رفیعی» و «احمد واعظی» در شب ششم ذیقعده مهمان آستان خواهند بود و به سخنرانی و مدیحه سرایی می پردازند.

وی از برگزاری جشنواره «چلچراغ» خبر داد و گفت: یک هزار و 120 اثر از این جشنواره به دبیرخانه رسیده است و در روز بزرگداشت حضرت شاهجراغ (ع) مراسم خطبه خوانی حضرت شاهچراغ (ع) توسط خادمین برگزار می شود.

حجت الاسلام سلامی، ویزیت رایگان پزشکی، اجرای برنامه سرود «امین ولایت» صورت ملی و رونمایی از کتاب «مدفونین حرم» که شامل معرفی 90 نفر از مدفونین حرم مطهر می شود را از دیگر برنامه های این ایام خواند.

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت ۱۴۰۰ شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت روز حضرت شاهچراغ ع حرم مطهر حضرت شاهچراغ ع دهه کرامت در فارس کانون های مساجد فارس جشن های دهه کرامت دهه کرامت شیراز حجت الاسلام سلامی نام مبارک حضرت حضرت شاهچراغ برنامه ها دهه کرامت حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۰۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه (س) مشرف شد

به نقل از روابط عمومی حرم مطهر حضرت معصومه (س)، رهبر شیعیان و عضو ارشد مجلس اعلای اسلامی کشور مالی ضمن زیارت مضجع شریف بانوی کرامت، از بخش‌های مختلف حرم حضرت معصومه (س) نیز بازدید کرد.

رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه (س) مشرف شد

بر اساس این گزارش، وی در این بازدید با شخصیت و جایگاه این بانوی با کرامت از خاندان اهل بیت (س) آشنا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه (س) مشرف شد
  • اعلام ویژه برنامه‌های شهادت امام صادق (ع) در حرم مطهر شاهچراغ
  • مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود
  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • ویژه‌ برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق (ع) در شاهچراغ اعلام شد
  • 900 برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • 9۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع) در حرم شاهچراغ
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت آذربایجان غربی 
  • پاسخ آیت‌الله فیاضی به سؤالی پیرامون رفع اضطراب