Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علی فرخزاد، معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری قزوین گفت: آنچه که امروز شهر به آن نیاز دارد، روی کار آمدن نیروهایی خدوم و متخصص است.

او با بیان اینکه، مردم در انتخابات پیش رو، تجربه، تخصص و سابقه کار اجرایی افراد در حوزه های مختلف فرهنگی، ورزشی، آموزشی، بهداشتی و مدیریت شهری را ملاک انتخاب خود قرار دهند؛ تصریح کرد: انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، باید فارغ از هرگونه نگاه سیاسی، جناحی و رنگ بندی های تعریف شده؛ صورت گیرد و قطعا نگاه های سیاسی به شهر آسیب می زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرخزاد ادامه داد: تفکرات سیاسی و جناحی که در دوره پنجم شورای اسلامی شهر غالب بر انتخاب افرادی اصلح و کاردان شد به نوعی شهر را از نظر شهرسازی و مدیریت شهری دچار مشکلات متعددی کرد و عملکرد مثبتی از خود بر جای نگذاشت. چرا که بودجه های محدود شهرداری براساس اصول فنی مورد بهره گیری قرار نگرفت.

او ادامه داد: در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر استان قزوین ۹۵۲داوطلب در سطح ۲۸شهر استان به رقابت خواهند پرداخت که ۸۶درصد داوطلبان مرد و ۱۴درصد آنها زن هستند.

معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری قزوین گفت: استان قزوین دارای ۶۷۹روستای واجد شرایط برگزاری انتخابات شوراهای روستایی است که در این دوره چهار هزار و ۶۳۳نفر داوطلب ثبت نام کردند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره انتخابات شورای شهر اسلامی و روستا ۲۸خردادماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.

46

کد خبر 1518610

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۰۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس

این برنامه ها‌ی تلویزیونی شامل برنامه‌های ۲۰ دقیقه‌ای تبلیغی و پاسخ به ۱۶ سوال از برنامه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، سیاسی و حمایتی است.

روز یک شنبه هم برنامه مناظره این دو نامزد انتخابات در قالب پاسخ به ۸ رویکرد مختلف در قالب ۳ برنامه یک ساعتی تهیه می‌شود.

این برنامه‌های تولید شده قرار است از روز پانزدهم تا بیست و یکم اردیبهشت از شبکه استانی هر روز چند نوبت پخش شود.

انتخابات میان دوره‌ای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

در حوزه انتخابیه استان همدان و در شهرستان ملایر «حسین احمدی» و «احمد آریائی‌نژاد» با هم به رقابت خواهند پرداخت.

در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان ملایر، حجت الاسلام احد آزادیخواه به عنوان منتخب اول حوزه انتخابیه معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد، دغدغه شورای ششم است
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • تعیین تکلیف رینگ شهری یزد بعد از ۲۵ سال
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • باز شدن گره‌های چند دهه شهر یزد در شورای ششم
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور افتتاح شد
  • بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور در شیراز افتتاح شد