Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر عزیر نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش، با اشاره به برگزاری رزمایش مشترک جنگ الکترونیک «سپر آسمان ۱۴۰۰» ارتش، گفت: همانطور که می‌دانید جنگ‌های آینده بیشتر جنگ‌های الکترونیک خواهد بود و با توجه به این موضوع ما از تجهیزات متنوعی در حوزه جنگال در نیروی هوایی ارتش بهره مند هستیم و تجهیزات متنوع جنگ الکترونیک را بر روی انواع هواپیماها نصب می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جنگ الکترونیک نیاز به اشراف اطلاعاتی از سامانه‌های دشمن داشته و ما در طول سال به طور مرتب رصد اطلاعاتی را انجام داده و پس از دریافت اطلاعات لازم برمبنای آنها طرح ریزی‌های مناسب را انجام می‌دهیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه با اشاره به تولید و ارتقای سامانه‌های پیشرفته جنگ الکترونیک نیروی هوایی ارتش توسط جوانان متخصص این حوزه در صنایع دفاع و نیروی هوایی ارتش، گفت: ما در رزمایش‌ها، این سامانه‌ها را مورد تست و ارزیابی قرار داده و عملکرد آنها را برای شرایط جنگ برنامه ریزی می‌کنیم.

امیرنصیرزاده اعلام کرد: در رزمایش جنگ الکترونیک سپر آسمان ۱۴۰۰، چهار پایگاه نیروی هوایی ارتش شرکت فعال داشته و تعداد متنوعی از هواپیماهای جنگی و سبک و طیف وسیعی از پهپاد ها و هواپیماهای بدن سرنشین نهاجا نیز که سامانه‌های جنگال بر روی آنها نصب شده بود در مراحل مختلف این رزمایش حضور پیدا کردند.

کد خبر 5220295 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: امیر نصیرزاده ارتش نیروی هوایی ارتش رزمایش سپر آسمان 1400 انتخابات 1400 مجلس شورای اسلامی فلسطین محمد باقر قالیباف شورای نگهبان نبرد شمشیر قدس انتفاضه رمضان 2021 اسحاق جهانگیری صحن مجلس برجام رژیم صهیونیستی جنگ 12 روزه غزه عباسعلی کدخدایی مقاومت فلسطین نیروی هوایی ارتش جنگ الکترونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۱۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | ویدیویی از بمباران چاسیو یار توسط نیروی هوایی روسیه

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903076

دیگر خبرها

  • ساخت پیشرفته‌ترین سلاح‌ و سامانه‌های کشف و شناسایی در پدافند
  • حرکت بر لبه فناوری، راهبرد ارتش برای مقابله با تهدیدات مدرن است
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • حمله پهپادهای کامیکازه اوکراین به روسیه/۴۱نفر کشته شدند
  • حمله پهپادهای کامیکازه اوکراین به «بلگورود» روسیه/۴۱نفر کشته شدند
  • ببینید | ویدیویی از بمباران چاسیو یار توسط نیروی هوایی روسیه
  • ادامه پیشروی های گسترده ارتش روسیه با تصرف یک شهر دیگر/ پیش بینی روزهای سخت در انتظار ارتش اوکراین
  • افشای اشتباهات بزرگ ارتش اسرائیل | گنبد آهنین خودزنی می کند
  • ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا حین برگزاری یک رزمایش زخمی شدند
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی