Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه دبیر هیات بازرسی انتخابات استان کرمانشاه گفت: امیدواریم در انتخابات پیش رو فضای باز و رقابتی شکل گرفته و مردم در این فضا به یک دولت عقلایی رای بدهند.

حجت الاسلام عبداله عزیزی در جلسه امروز (چهارم خرداد) هیات بازرسی انتخابات استان کرمانشاه با بیان اینکه دشمنان و رسانه های معاند سعی در مایوس کردن مردم از شرکت در انتخابات پیش رو دارند، گفت: تمام تلاش دشمن ایجاد فضای سرد و ناامیدکننده است که البته این نوع عملکرد از دشمنان طبیعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در داخل کشور اما باید تمام تلاشمان افزایش مشارکت و پررنگ کردن حضور مردم پای صندوق های رای باشد.

عزیزی گفت: برای افزایش این مشارکت انتظار این است که نمایندگان تمام افکار سیاسی حضور داشته باشند، زیرا دراینصورت است که مشارکت افزایش خواهد یافت.

این مسئول خاطرنشان کرد: هریک از ما دارای اندیشه و فکر سیاسی هستیم و امیدواریم در این دوره هم نمایندگانی از تمام افکار سیاسی و احزاب در عرصه انتخابات حضور داشته باشند.

عزیزی ابراز امیدواری کرد، با شکل گیری یک فضای باز و رقابتی، در نهایت مردم به یک دولت عقلایی و جهادی رای بدهند تا بتواند سکاندار رفع مشکلات کشور باشد.

دبیر هیات بازرسی انتخابات استان کرمانشاه در ادامه از راه اندازی هیات بازرسی استان و شهرستان ها خبر داد و افزود: اعضای هیات بازرسی انتخابات شهرستان ها باید شهرستان را به سه قسمت تقسیم کرده و سربازرسان را بر حسب هر ۱۵ صندوق یک سربازرس تقسیم بندی کنند.

این مسئول تصریح کرد: هیات بازرسی شهرستان ها مسئول نظارت برتمام بازرسان و سربازرسان و حتی بازرسان ویژه ای است که وزارت کشور تعیین کرده است.

عزیزی افزود: هر هیات بازرسی باید نسبت به ثبت بازرسان و سربازرسان خود در سامانه جامع انتخابات اقدام کند.

وی از تعیین هفت بازرسی ویژه برای انتخابات پیش رو در شهرستان کرمانشاه خبر داد وافزود: در اسلام آبادغرب هم دو بازرس ویژه و برای هریک از شهرستان های دیگر استان هم یک بازرس ویژه از سوی وزارت کشور تعیین شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی كرمانشاه منطقه کرمانشاه انتخابات هیات بازرسی انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۱۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا با حضور اعضا در تایلند برگزار شد و در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند برای نمایندگان ایران کسب شد.

 پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند.

طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد.

رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

دیگر خبرها

  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است
  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • ارزیابی ایمنی بیش از هزار بوستان در تهران
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • استمرار روند کاهشی تورم و قیمت ارز نیازمند مراقبت جدی است
  • نمرهِ عملکرد شورای شهر را مردم باید بدهند
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد