Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@18:11:35 GMT

نفرات برتر مسابقه ماه رحمت در جلفا معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۲۱۸۹۲

نفرات برتر مسابقه ماه رحمت در جلفا معرفی شدند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جلفا گفت: برگزیدگان مسابقه «ماه رحمت» که در دو بخش ادبی و هنری برگزار شده بود، انتخاب و معرفی شدند.

«پروین قبادی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، با بیان این‌که مسابقه ادبی و هنری "ماه رحمت" با استقبال قابل توجهی جوانان و نوجوانان و کودکان این شهرستان روبه رو شد، اظهار داشت: این مسابقه که در ایام ماه مبارک رمضان و به صورت مجازی برگزار شده بود شامل  دو بخش نقاشی و دل نوشته می شد و در هر بخش 3 نفر به عنوان افراد برتر انتخاب شدند 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جلفا با بیان این‌که در بخش دل نوسته شرکت برای عموم آزاد بود، خاطرنشان کرد: بعد از وصول آثار و بررسی و داوری آن توسط کارشناسان و داوران این مسابقه، در بخش دل نوشته  با موضوع مولود کعبه حضرت علی بن ابیطالب (ع)؛ علی قربانزاده، سجاد ابراهیمیان و سارینا صمد پور به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبادی افزود: در بخش نقاشی با موضوع ماه مبارک رمضان نیز که استقبال پرشورکودکان و نوجوانان شهرستان جلفا را در پی داشت، مهدی جعفرزاده، آرزو گل آلی  و احسان کنگری به عنوان نفرات برتر این مسابقه انتخاب شدند. 

به گفته وی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جلفا با همکاری اداره کتابخانه های عمومی این شهرستان، مسابقه ماه رحمت را در دو بخش ادبی و هنری برگزار کرد که پس از داوری و اعلام نفرات برتر، در روزهای آینده با اهدای لوح تقدیر و جایزه ی نقدی از نفرات برتر تجلیل به عمل خواهد آمد.

گفتنی است، جلفا شهر گمرکی و مرزی کشور عزیزمان، در جنوب ساحل رود مرزی ارس و در ۱۳۵ کیلومتری شمال تبریز و ۶۵ کیلومتری شمال مرند و ۱۳۵ کیلومتری شمال غرب ورزقان در استان آذربایجان شرقی واقع شده‌است.

پایان پیام/60

منبع: شبستان

کلیدواژه: جلفا شهرستان جلفا نفرات برتر ماه رحمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۱۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر

تین نیوز

آیین تجلیل از دستگاه های اجرایی در حوزه خدمات سفر در نوروز با حضور مدیران اجرایی شهر تهران برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، در این مراسم که با حضور مسئولین استانداری و شورای شهر تهران برگزار شد اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر در زمینه ارائه خدمات مناسب به مسافران در شهر تهران معرفی و تقدیر شد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • پایان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر
  • پایان کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر
  • کشتی فرنگی جام تختی| معرفی نفرات برتر در اهواز
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر
  • معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور