Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@01:58:37 GMT

درب اتوماتیک شیشه ای تلفیق ظرافت و کیفیت

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۲۲۰۰۰

درب اتوماتیک شیشه ای تلفیق ظرافت و کیفیت

به گزارش خبرنگار نبض بازارگروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،درب اتوماتیک شیشه ای که در مدل‌های بسیار ومختلفی در بازار موجود هستند هر کدام کارایی و ساختار متفاوتی دارند که می‌توانند بهترین کیفیت را با قیمتی مناسب در اختیار مشتری قرار دهند، در این بین بسیاری از درب‌‌های اتوماتیک شیشه ای اصولاً از موتور دانکر برای قطعه‌ی اصلی خود یعنی موتور در اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای  استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 چرا که این موتور کیفیت فوق‌العاده و قیمت مناسبی نیز دارد و یکی از موتورهای بسیار پرآوازه و معروف در جهان می‌باشد، موتور دانکر از جمله موتورهای با کیفیت است که توانسته سازگاری خود را با انواع اپراتورهای موجود در ایران به ثبت برساند.

 سیم‌کشی خاص و دقیقی که در موتور دانکر در درب اتوماتیک شیشه ای لحاظ شده است؛ بدون‌شک به‌گونه‌ای است که شما می‌توانید عمر طولانی را از آن انتظار داشته باشید، چراکه نحوه‌ی سیم‌کشی همراه با استاندارد می‌تواند به کیفیت موتور مورد نظر اشاره‌ی واضحی داشته باشد.

توجه به نوع کاربرد

 انواع درب شیشه ای اتوماتیک به‌گونه‌ای موجود هستند که در بسیاری از مکان‌ها کاربرد خاص خود را می‌تواند به خوبی نشان داده و انتخاب آن به نحوی است که شما باید ابتدا نیاز خود را بسنجید و بدانید که برای چه مکانی قصد خرید درب اتوماتیک شیشه ای را دارید، چرا که اگر شما یک فضای محدود و کم عرض را مدنظر داشته باشید، بدون‌شک درب اتوماتیک شیشه ای مدل تلسکوپی می‌تواند گزینه‌ی بسیار به‌صرفه و البته مناسبی برای شما باشد.

 بدین سبب در ابتدا ذکر شد باید به نوع کاربرد خود و محل توجه داشته باشید که در مدل تلسکوپی یک مزیت ویژه وجود دارد که شما می‌توانید از هرگونه سروصدا خود را دور نگه دارید، چرا که این درب با ساختار جالبی که دارد باعث جلوگیری از ورود هر گونه صدا به محل می‌شود که این یک ویژگی مهم محسوب می‌شود.

اما عمدتاً باید این گزینه را به‌خاطر داشته باشید که برای استفاده از مدل تلسکوپی در درب اتوماتیک شیشه ای شما باید به نحوه‌ی عبور و مرور نیز دقت بفرمایید، چرا که اگر مکان مورد نظر شما شلوغ و تردد بسیاری را شامل می‌شود خرید این درب را بهتر است هر چه سریع‌تر انجام دهید.

 

 

اهمیت نوع طراحی درب

بسیاری از افراد به این مسئله واقف هستند که نمی‌توان زیبایی و طراحی خاص و منحصربه‌فردی که در مدل نیم‌گرد درب اتوماتیک شیشه ای نهفته است را منکر شد، چراکه این مدل در بسیاری از مجتمع‌های تجاری و هم‌چنین بسیاری از هتل‌ها خودنمایی می‌کند، به این‌دلیل‌که نمای خاصی از ساختمان را نشان داده و این‌گونه  با ویژگی خاص خود که به شکل نیم دایره و بیضی است می‌تواند کاربرد خود را نشان دهد و البته مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 شما  برای بسیاری از مکان‌هایی که عرض کمتری دارند و هم‌چنین به زیبایی محل بسیار اهمیت می‌دهند می‌توانید استفاده و کاربرد درب نیم‌گرد شیشه ای اتوماتیک را از یاد نبرید، هم‌چنین این مدل درب یک نوع سیستم ضد برخورد دارد که به صورت هوشمند می‌تواند کارایی خاص خود را به افراد نشان دهند.

 درب اتوماتیک گرد با توجه به ساختار خوبی که دارد و کیفیت بالایی که در درون خود جای داده است اما قیمت بسیار مناسبی دارد که این یکی از دلایل فروش خوب آن در بازار بدون‌شک می‌باشد  و هم‌چنین نوع سنسور و مصرف برق استاندارد آن توانسته یکی از دلایل دیگر کاربرد فراوان آن محسوب شود.

قطعات

از جمله قطعات مهم به‌کاررفته در درب اتوماتیک شیشه ای بدون‌شک ریل درب می‌باشد چراکه اگر به هر دلیلی ریل با اشکال و نقص روبه‌رو باشد، بدون شک نمی‌تواند نحوه‌ی باز و بسته شدن درب را به نحوی درست انجام دهد, چرا که حرکت‌های خاص درب به واسطه وجود استاندارد خاص موجود داخل غلطک بر روی ریل انجام می‌پذیرد و این‌گونه است که شما باید استفاده‌ی غلتک را نیز در این درب مهم بدانید.

 اصولاً درب اتوماتیک شیشه ای ۶ غلطک دارد که در بین این 6 نوع غلتک چهار غلطک بزرگ را باید به نحوی برای تعادل نگه دارد؛ چنان‌چه غلطک‌ها با عیب و نقصی همراه باشند شما نخواهید توانست ساختار درست درب اتوماتیک شیشه ای را مشاهده کنید، چرا که حتی جنس غلتک به دوام و استقامت آن بسیار مربوط است و هرگونه باز و بسته شدن درست درب به جنس غلطک ارتباط دارد.

سنسور که یکی‌دیگر از قطعات اصلی و بسیار مهم درب اتوماتیک شیشه ای به‌شمار می‌رود و باعث می‌شود که تشخیص درستی از چهره افراد داشته باشد تا بتواند باز و بسته شدن در را به نحوی درست به انجام برساند که عمدتاً سنسورهای درب اتوماتیک شیشه ای با عملکرد و ساختار متفاوتی همراه با تنظیمات خاص وجود دارند.

 سنسورها می‌توانند به شکلی کاملاً دقیق و وابسته به تنظیمات خاص محدوده‌ی مورد نظر را به خوبی تشخیص دهند؛ دراین‌میان شما نباید عملکرد الکترو مغناطیسی موجود در سنسور را بی‌اهمیت بدانید چرا که برای انواع درب‌های اتوماتیک شیشه ای سنسور نقش پررنگی را ایفا می‌کند.

 

اهمیت سنسور درب اتوماتیک شیشه ای

شما نباید از فریم درب اتوماتیک شیشه ای به سادگی بگذرید چرا که جنس فریم با انواع مختلف این‌گونه درب‌ها عموماً از آلومینیوم بوده که استقامت و دوام خود را سالیان سال است به خوبی به تثبیت رسانده است، فریم‌ها اصولاً با تنوع در طراحی و رنگ‌بندی‌های خاصی که دارند توانسته‌اند نظر مشتریان را به خوبی جلب نمایند، شما با توجه به نوع شیشه به‌کار رفته در درب اتوماتیک شیشه ای می‌توانید برای مکان مورد نظر خود آن را انتخاب کنید تا هارمونی زیبایی را به این نوع ساختار متفاوت تقدیم کنید.

توصیه‌ی من به شما این است که کاربرد و کیفیت انواع درب اتوماتیک شیشه ای را از یاد نبرید، چرا که یک زندگی با کیفیت و راحت حق هر انسانی است و شما با استفاده از مدل‌های مختلف درب اتوماتیک شیشه ای این حق را برای خود قائل شده‌اید، چرا که تمام تجهیزات و قطعات موجود در این درب با ساختاری منحصر به فرد و کاملا با کیفیت به‌کار رفته است.

 ضمن پشتیبانی خاصی که دارد شما در هر ساعتی می‌توانید نسبت به رفع هر گونه مشکل آن به افراد متخصص مراجعه فرمایید، درب اتوماتیک شیشه ای نشان دهنده‌ی پیشرفت صنعت و تکنولوژی در حوزه‌ی انواع درب‌ها برای عبور و مرور افراد می‌باشد که توانسته راحتی و کیفیت را در کنار یک‌دیگر به بهترین شکل ممکن به وجود آورده و نشان دهد.

 

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار درب اتوماتیک درب اتوماتیک شیشه ای داشته باشید انواع درب مورد نظر هم چنین بدون شک ی بسیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۲۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدید حیات جزیره سرخ‌گون هرمز با شیشه و پلاستیک

دریافت 80 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جزیره هرمز با جلوه‌های ویژه‌ای که دارد اکوسیستمی جذاب برای طبیعت دوستان است و همه ساله حجم قابل توجهی از گردشگران خود را به جزیره می‌رسانند.

اما انباشت زباله به ویژه زباله‌هایی از جنس شیشه و پلاستیک که حاصل استفاده گردشگران است؛ به شدت زیست بوم جزیره را تهدید می‌کند.

کد خبر 6092829

دیگر خبرها

  • قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول
  • تهدید حیات جزیره سرخ‌گون هرمز با شیشه و پلاستیک
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت محصولات ایران خودرو امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت خودرو امروز 11 اردیبهشت 1403
  • آیا می توان گیاهان را به صورت خودکار آبیاری کرد؟
  • قیمت خودرو امروز 10 اردیبهشت 1403
  • آشنایی با انواع لیبل زن صنعتی و مدل‌های مختلف آن
  • قیمت محصولات ایرانخودرو دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول