Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از پلیس تهران، سردار حسین رحیمی روز سه شنبه در مرکز نظارت همگانی ۱۹۷ با تاکید بر اینکه پلیس عضو هیچ گروه و جریانی نبوده و در انتخابات بی طرف است، گفت: به عنوان متولی امنیت جامعه با هر فرد یا گروهی که بخواهد امنیت جامعه را خدشه دار کند برخورد خواهیم کرد.

وی افزود: با اعلام رسمی افراد واجد شرایط و صلاحیت برای انتخابات، بحث تبلیغات نامزدها نیز آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این زمینه ما تابع موارد ابلاغ شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

سردار رحیمی اضافه کرد: روز گذشته این دستورالعمل به پلیس ابلاغ شده است، ما نیز بر اساس آن در رابطه با تجمعات و میتینگ های انتخاباتی رفتار خواهیم کرد و مبنا برای ما دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا است.

رئیس پلیس پایتخت افزود: علاوه بر این موارد، پلیس هم در فضای مجازی و هم در فضای حقیقی با موارد تخلفات و خارج از قوانین انتخاباتی برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه گام بعدی ما تامین امنیت شعب اخذ رای است، گفت: دیشب آخرین وضعیت صندوق ها را اعلام کرده و ما بر اساس آن برنامه ریزی های خود برای صندوق ها را آغاز کردیم؛ تامین امنیت انتخابات به طور کامل بر عهده پلیس است و ما با آمادگی کامل و با ظرفیت تمام نیروها در این زمینه اقدام خواهیم کرد.

وی افزود: در این دوره از انتخابات ما شاهد برگزاری انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی نیز هستیم و این دو انتخابات در کنار انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در تهران برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول در بخشی دیگر از سخنانش در مرکز نظارت همگانی ۱۹۷ اظهار داشت: امروز در این مرکز به مشکلات ۵۵ نفر از شهروندان به شکل تلفنی رسیدگی شد و ۳۵ نفر نیز به شکل حضوری مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند که مسائل مربوط به پلیس اماکن و پلیس راهور دارای بیشترین مراجعات بود.

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه ارتباط چهره به چهره و مستقیم با مردم منجر به حل بسیاری از مشکلات خواهد شد گفت: متاسفانه در شرایط کرونا و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی، در این روند همیشگی پلیس مشکلاتی ایجاد شده بود که ما تلاش کردیم از طریق تماس های تلفنی این مسائل را حل و فصل کنیم.

وی اضافه کرد: بررسی های ما طی دو ماه اخیر نشان می دهد میزان قدردانی و تشکر از ماموران پلیس و رضایتمندی از ماموران نیروی انتظامی، افزایشی ۱۲ درصدی داشته است.

 

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ شهر تهران پلیس تهران بزرگ پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شهر تهران پلیس تهران بزرگ انتخابات ۱۴۰۰ شهر تهران پلیس تهران بزرگ اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۲۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ردیاب خودرو اجباری شد

به گزارش تابناک، رئیس پلیس آگاهی پایتخت بر ضرورت تجهیز خودروها به ردیاب تاکید کرد.

سردار علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت در حاشیه اجرای طرح دستگیری سارقان و مالخران وسایل نقلیه که ظهر امروز در مقر پلیس آگاهی تهران بزرگ برگزار شد، درباره ایمنی خودروها و اقدامات ضروری برای جلوگیری از سرقت خودرو نیز گفت: جلسات مستمری در خصوص ایمنی و امنیت خودروها میان خودروسازان و پلیس آگاهی برگزار شده و همچنان نیز جلساتی در این خصوص برگزار می‌شود. ما در این جلسات موارد و پیشنهادات خود را در مورد ایمنی خودروها و راهکارهای ارتقاء امنیت خودروها ارائه دادیم که یکی از موارد مطرح شده از طرف ما این بود که تمامی خودروها به ردیاب مجهز شوند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد:‌ در جلسات مستمر خود با شرکت‌های خودروساز داخلی که در آن استاندار تهران هم حضور دارند، نظرات و دیدگاه‌های خود را در این خصوص بیان می‌کنیم و در مواردی هم با توجه به پرونده‌های موجود مواردی از نقص ایمنی خودروها را به خودروسازان منتقل می‌کنیم تا آن را برطرف کنند. البته در همین راستا نیز تولید برخی خودروها که امنیت و ایمنی لازم را نداشتند، متوقف شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به تفاهمنامه همکاری میان پلیس و یکی از شرکت‌های دانش‌بینان در حوزه ساخت ردیاب گفت: استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی درخودروها راهکار خوبی برای ممانعت از سرقت خودروها است و می‌تواند سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه بعد از سرقت باشد.از این رو تاکید پلیس این است که خودروهای داخلی باید به ردیاب مجهز شوند.

 رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: همچنین مالکان خودروهای فعلی نیز می‌توانند با مراجعه به مراکز معتبر خودروی خود را به ردیاب مجهز کنند. علاوه بر آن توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیسی نیز ضروری است. استفاده از قفل فرمان، پارک خودرو درمحل‌های دارای روشنایی و تردد و ... از جمله این موارد است.

منبع: ايسنا

دیگر خبرها

  • تشدید برخورد با خودروهای دارای پلاک مخدوش
  • تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در میاندوآب
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر
  • حمایت فعالان سیاسی کردستان از اجرای طرح نور
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • نصب ردیاب خودرو اجباری شد
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز