Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمدحسین قربانی» نماینده سابق آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس و از چهره های نزدیک به «علی لاریجانی» در خصوص برخی اخبار منتشر شده پیرامون اعتراض رئیس سابق مجلس به موضوع عدم احراز صلاحیتش برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم؛ این مسائل را نادرست عنوانو تاکید کرد که لاریجانی هیچ قصدی برای اعتراض به بررسی های شورای نگهبان ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش «تابناک»، این نماینده سابق مجلس در فایل صوتی که به نظر می رسد برای برخی اعضای ستاد انتخاباتی «علی لاریجانی» در کشور و عده ای از همکاران پارلمان نشین سابق خود فرستاده، عنوان می کند: اخباری که در رسانه ها پیرامون موضوع 7 نفر از کاندیداهای احراز صلاحیت شده منتشر شده، درست است. چون دوستان زیادی در سراسر کشور منتظر اعلام نتیجه نهایی بررسی صلاحیت ها هستند، با شفافیت عرض می کنم که الان خدمت آقای دکتر – علی لاریجانی – بودم. ایشان هم این موضوع را قبول دارند و پذیرفته اند.

وی در خصوص دلایل کاندیداتوری آقای لاریجانی و چرایی عدم اعتراض به نتایج بررسی صلاحیت ها، گفته است: در حقیقت  آقای لاریجانی با توجه به تکلیفی که بر دوشش احساس کرده بود، به میدان آمد و برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد و الان هم بر این باور است

این نماینده سابق مجلس تاکید کرد: آقای لاریجانی قسم جلاله خورد که هیچ اقدامی حتی کوچکترین اعتراضی نخواهند کرد و عنوان کردند که به اخوی شان هم گفته اند که در شورای نگهبان هیچ گونه حرف و اعتراضی نسبت به عدم احراز صلاحیت ایشان نداشته باشد؛ چون خودشان را تابع محض ولایت و قوانین جمهوری اسلامی ایران می داند.

وی همچنین در پایان گفت: آقای لاریجانی از این بابت که ادای تکلیف کرده، خیلی هم خوشحال است؛ حالا به هر دلیلی آقایان نخواستند. این را محض اطلاع دوستان و همکاران در سراسر کشور عرض کردم. ایشان برای همه شما آرزوی سلامتی و موفقیت و ابراز امیدواری کردند که آنچه خیر نظام است با محوریت مقام معظم رهبری اتفاق بیافتد.

شورای نگهبان پس از 9 روز بررسی شرایط داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، اقایان « سعید جلیلی،  محسن رضایی،  سید ابراهیم رئیسی،  علیرضا زاکانی،  امیرحسین قاضی زاده هاشم،  محسن مهرعلیزاده و  عبدالناصر همتی» را دارای شرایط لازم برای کاندیداتوری دانست و صلاحیت شخصیت های همچون «علی لاریجانی، اسحاق جهانگیری، مسعود پزشکیان و محمد شریعتمداری و عزت الله ضرغامی، سعید محمد و محمود احمدی نژاد» را تائید نکرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 غزه قطعی برق علی لاریجانی ردصلاحیت شورای نگهبان انتخابات 1400 غزه قطعی برق آقای لاریجانی علی لاریجانی شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۲۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب برطرف شد

به گزارش «تابناک» به نقل از دیده‌بان ایران، پس از اجرای طرح «نور» و بازگشت مجدد گشت ارشاد، مناقشات حقوقی را مبنی براینکه وقتی لایحه حجاب و عفاف در مرحله رفت و آمد میان مجلس و شورای نگهبان قرار دارد، چگونه نیروی انتظامی گشت‌های ارشاد را دوباره به خیابان‎ها آورده، ایجاد کرده است.

موسی غضنفرآبادی، رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در پاسخ به اینکه لایحه حجاب و عفاف در چه مرحله‌ای قرار دارد، به دیده‌بان ایران گفت: «یک سری ابهاماتی که شورای نگهبان گرفته است را برطرف کرده‌ایم. انشاالله به رای کمیسیون می‌گذاریم و به شورا می‌فرستیم.»

وی در واکنش به بازگشت مجدد گشت ارشاد عنوان کرد: «قانون دارند. بر اساس قانون می‌توانند.»

غضنفرآبادی در پاسخ به اینکه گشت ارشاد براساس کدام قانون است، به دیده بان ایران گفت: «قانونی که مصوب کردند ... (مکث می‌کند) فکر می‌کنم شورای عالی انقلاب فرهنگی، دقیق یادم نیست.»

این نماینده مجلس درخصوص اینکه چرا با وجود تصویب نشدن لایجه حجاب و عفاف، گشت ارشاد مجدد بازگشته است، اظهار کرد: «از خودشان بپرسید.»

غضنفرآبادی در پاسخ به اینکه آیا مخالف گشت ارشاد است، گفت: «خیر، هرچه قانون بگوید باید به آن عمل کنیم.»

دیگر خبرها

  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست
  • طحان‌نظیف: لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تائید شد
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات می‌شود؟
  • ◄ تعیین حق توقف کامیون ها وظیفه سازمان راهداری است/ محکومیت شورای عالی هماهنگی ترابری
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟
  • رییس دانشگاه فردوسی مشهد به روسای دانشگاههای آمریکا نامه اعتراضی نوشت
  • باکو: اروپا در امور داخلی جمهوری آذربایجان دخالت نکند
  • معاون وزیر کشور: طرح نور با قوت به‌کار خود ادامه خواهد داد/ یک مورد هم نداشتیم که نسبت به اجرای طرح اعتراضی داشته باشند و به پلیس اعتراض کنند
  • ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب برطرف شد