Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بانه، بهمن مرادنیا ظهر امروز در همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری منطقه ویژه اقتصادی بانه که با حضور معاونین وزرای اقتصادی و صمت و استاندار سلیمانیه و سرمایه‌داران ایران و اقلیم کردستان عراق اظهار داشت: حضور معاون وزیر در این همایش نشان از اهتمام و همت دولت در حمایت از سرمایه‌گذاری در کردستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: از تمام بانیان برگزار کننده این همایش در دو بخش دولتی و خصوصی تقدیر می‌کنم و امیدوارم اینگونه نشست‌ها زمینه هم‌افزایی هرچه بیشتر بین اقلیم و کردستان ایران را فراهم کند.

استاندار کردستان افزود: فکر می‌کنم یکی از دلایلی که سرمایه‌گذاری بین دو کشور کم است عدم ارتباط اقلیم و کردستان است.

مرادنیا با بیان اینکه نبود تعامل و ارتباط کافی موجب شده شکافی در زمینه‌های توسعه داشته باشیم، گفت: استانی مانند کردستان با وجود معادن سرشار، نیروهای توانمند و پای کار، آب، زمین و غیره زمینه لازم انگونه که باید برای توسعه فراهم نشده است.

وی گفت: در آینده بسیار نزدیک راه آهن تهران ـ همدان ـ سنندج افتتاح خواهد شد و فرودگاه سقز که از اهمیت بسیار زیادی از نظر ارتباطات دارد و محور جدید مریوان ـ سنندج و مرز باشماق از زیرساخت‌های مهمی است که می‌تواند زمینه رونق هرچه بیشتر سرمایه‌گذاری را بین دو کشور فراهم سازد.

وی با بیان اینکه افزایش تعاملات و مراودات بین دو کشور با هدف توسعه سرمایه‌گذاری بیشتر ضروری است، افزود: اگر امروز دنبال این هستیم که پدیده شوم قاچاق را نداشته باشیم و موضوع کولبری را که سایه سنگین بر بخش سرمایه گذاری بخش خصوصی و دولت است حذف شود باید دست به دست هم دهیم.

استاندار کردستان گفت: اگر منطقه و مردم خود را دوست داریم نباید نسبت به توسعه منطقه بی‌تفاوت باشد نباید اجازه دهیم سرانه درآمدی مردم پایین باشد.

مرادنیا زیرساخت‌های لازم در منطقه ویژه اقتصادی بانه فراهم است، گفت: سرمایه‌گذارانی که در بانه سرمایه‌گذاری کند، جا پای خود را در منطقه آزاد بانه هم باز کرده است.

وی تصریح کرد: کارهایی که دولت می‌توانسته در زمینه رونق اقتصادی انجام بدهد انجام داده است، دولت سالهای سال پیگیر موضوع منطقه آزاد بانه ـ مریوان و منطقه اقتصادی بانه بوده و الان این زمینه و بستر فراهم شده است.

وی گفت: از سرمایه‌گذاران داخلی انتظار می‌رود که به صورت جدی وارد عرصه سرمایه‌گذاری در استان و به ویژه بانه شوند.

استاندار کردستان بر حل مشکلات سر راه سرمایه‌گذاران و تسهیل‌گری در سرمایه‌گذاری در استان تاکید کرد و گفت: خوشبختانه در شهر بانه و مریوان اتفاقات خوبی افتاده و سرمایه‌گذاری‌های قابل توجهی انجام گرفته که امیدواریم شاهد رونق هرچه بیشتر این مهم باشیم.

مرادنیا گفت: از تمام دستگاه های دولتی که به موضوع سرمایه‌گذاری مرتبط هستند تاکید می‌کنم در موضوع صدور مجوزها و غیره به سرعت تسهیل‌گیری کنند تا زمینه حضور سرمایه‌گذاران فراهم شود.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: سرمایه گذاری بانه همایش تت استاندار کردستان مرادنیا سرمایه گذاران سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۲۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم معلمان، زمینه تحول همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند

ایسنا/خوزستان نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: معلمان طلایه‌داران عرصه جهاد تربیتی هستند و تکریم این قشر، زمینه تحول در همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعبدالنبی موسوی‌فرد در دیدار با جمعی از معلمان خوزستان که امروز (۸ اردیبهشت‌ماه) به مناسبت هفته معلم در مسجد رضوان اهواز انجام شد، بر اهمیت تکریم معلمان به عنوان مهمترین نقش‌آفرینان عرصه تحول در جامعه تاکید و اظهار کرد: توجه به سه ضلع خانواده، معلم و دانش‌آموز، اساس فعالیت‌های تربیتی در راستای تحقق تعلیم و تربیت اسلامی است و بر این اساس، امروز آموزش و پرورش باید بر این مهم تاکید ویژه‌ای داشته باشد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: وجود مدیران جهادی نعمت است. مدیران جهادی با ایفای نقش فعال در برنامه‌های تحولی، گام‌های ارزنده‌ای در عرصه‌های مختلف و به ویژه مجموعه تعلیم و تربیت برمی‌دارند. آموزش و پرورش با فعالیت‌های جهادی، مثمر ثمر بوده است‌.

امام جمعه اهواز گفت: معلمان طلایه‌داران عرصه جهاد تربیتی هستند و تکریم این قشر، زمینه تحول در همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند.

در ادامه عبدالله حبیبی سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: به منظور پاسداشت مقام معلم، برنامه‌های متنوعی در اداره‌کل و مناطق ۴۰ گانه در نظر گرفته شده است که در این راستا امروز خدمت نماینده ولی فقیه در خوزستان بودیم. همچنین برنامه دوره ای خدمت اعضای مجلس خبرگان رهبری و علمای بزرگ خوزستان خواهیم داشت.

وی افزود: در راستای بزرگداشت مقام معلم برنامه ای با حضور معاون وزیر برای تکریم معلمان نمونه و سایر معلمانی که در یک سال گذشته در این زمینه تلاش کردند، برگزار می‌شود.

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به زیارت گلزار شهدا و گرامیداشت شهدای معلم و دانش‌آموز در هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: همچنین در یکی از شب‌های این هفته، جشن میدانی برای همکاران به همراه خانواده‌شان برگزار می‌شود و امیدواریم جشن متفاوتی برگزار شود تا مردم، بیشتر متوجه ارزش و جایگاه معلم شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • تکریم معلمان، زمینه تحول همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند
  • تسهیل گری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از وظایف مناطق آزاد است
  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک
  • استقبال و حمایت از سرمایه‌گذاران در لرستان
  • اقدامی مهم در استاندارد که زمینه تحقق شعار سال را فراهم کرده است
  • زورخانه در روستاهای مستعد تیران احداث شود
  • طالبان: سه کشور همسایه زمینه داعش در منطقه را فراهم کرده‌اند
  • قشم به عنوان منطقه آزاد برتر در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری انتخاب شد