Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حال حاضر مشتریان زیادی برای یافتن کالاهای صنعت پلیمر و پلاستیک از بستر اینترنت استفاده کنند. این موضوع هر روز نیز در حال افزایش است.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام سایت ارانیکو، بنابراین عدم حضور پررنگ کسب و کارها در این بستر میتواند یک زنگ خطر برای از دست دادن بخش بزرگی از بازار در آینده نزدیک باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صنعت پلیمر و پلاستیک نیز از این قاعده مستثنا نیست. به عبارت دیگر درحال حاضر تعداد زیادی از مشتریان احتمالی فعالان پلیمر و پلاستیک برای تهیه مواد مرتبط، آگهی ­های گروه پلیمر  و پلاستیک را در اینترنت جستجو میکنند و در اینترنت به دنبال تامین کنندگان و فروشندگان هستند. حال اگر در این فضا حضور جدی و پررنگ نداشته باشید سهم بزرگی از بازار را از دست خواهید داد و احتمالا بزودی کسب و کارتان با مشکلات زیادی مواجه می شود.

راهکار برای حضور در فضای آنلاین تولیدکنندگان و بازرگانان صنعت پلیمر و پلاستیک

یک راهکار مناسب برای حضور در فضای آنلاین تولیدکنندگان و بازارگانان صنعت پلیمر و پلاستیک، ثبت نام در سایت­های مرجع مرتبط به عنوان تامین­کننده یا فروشنده است. این سایت­ها مرجعی برای استعلام قیمت، موجودی و خرید و فروش مواد اولیه مرتبط هستند.

سایت ارانیکو به عنوان یکی از قدیمی ترین و بزرگترین مراجع آنلاین مواد گروه پلیمر و پلاستیک این فرصت را برای فعالان این حوزه به وجود آورده تا کاربران با ثبت نام و آگهی محصولات خود بتوانند حضور پررنگی در فضای آنلاین داشته باشند.

ارانیکو در بسیاری از کالاهای گروه پلیمر و پلاستیک از جمله پی وی سی، پلی پروپیلن، EVA، پلی یورتان ترموپلاستیک، پلی نفتالن سولفونات، پلی اتیلن سنگین، پلی اتیلن سبک، پلی متیل متاکریلات، پلی متیل متاکریلات، پلی کربنات، پلی آمید، پلی استال، ABS، پلی الفین الاستومر، پیگمنت مستربچ و ... دارای پتانسیل های زیادی برای بازاریابی است که از آن می‌توانید جهت افزایش فروش خود استفاده کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تولید کنندگان صنعت پلیمر و پلاستیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۲۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین

پخش زنده بازی ایران و ازبکستان در چارچوب رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ایران و ازبکستان امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتسال امروز ایران و ازبکستان در رقابت‌های قهرمانی آسیا

فوتسال قهرمانی آسیا (ازبکستان - ایران) ساعت ۱۷:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 748091

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لو هاور + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و وستهام + پخش آنلاین
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • آفریقا، اقیانوس فرصت‌ها برای تجار و بازرگانان ایرانی/ضرورت صادرات برای تحقق جهش تولید
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین