Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرارگاه بصیر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های میناب در نامه‌اى از کاندیداهاى ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر میناب براى حضور در نشست دانشجویی بانگ مطالبه‌گرى دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزارى دانشجو، قرارگاه بصیر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های میناب در نامه اى از کاندیداهاى ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر میناب براى حضور در نشست دانشجویی «بانگ مطالبه‌گرى» جهت پاسخ به سوالات، دغدغه‌ها و مطالبات جنبش دانشجویی شهرستان میناب دعوت به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این نامه آمده است:
همان گونه که مستحضرید انتخابات یکی از مهم‌ترین عرصه‌های نقش آفرینی و مشارکت ملت در نظام مردم سالاری دینی به شمار می‌رود، مشارکت در تعیین سرنوشت اجتماعی و سیاسی، حق همه آحاد جامعه و اصلی، عقلانی و شرعی است. در کنار مشارکت که یک وظیفه همگانی است، انتخاب آگاهانه هم حق مردم می‌باشد.

از طرفی انتخاب آگاهانه مستلزم شناخت دقیق مردم از برنامه‌ها و دیدگاه‌های کاندیدا در حوزه‌های مختلف مسائل مربوط به مدیریت و خدمات شهری و مسائل مهم و اولویت دار شهر می‌باشد؛ لذا در همین راستا قرارگاه بصیر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان میناب در نظر دارد سلسله نشست‌های نخبگانی را در قالب برنامه بانگ مطالبه گری با حضور نمایندگان و فعالان تشکل‌های دانشجویی که نماینده مردم شریف میناب هستند و کاندیدای شورای شهر میناب برگزار نماید؛ لذا از همه کاندیدای محترم ششمین دوره انتخابات شورای شهر میناب برای حضور در این نشست دانشجویی جهت پاسخ به سوالات، دغدغه‌ها و مطالبات جنبش دانشجویی شهرستان میناب دعوت به عمل می‌آید.

از همه کاندیدا انتظار می‌رود که با حضور در این برنامه پاسخگوی مطالبات مردم باشند و طبیعی ست کاندیدی که هم اکنون قصد پاسخگو بودن به مردم را نداشته باشد در آینده هم در صورت انتخاب توسط مردم امیدی به پاسخگو بودن ایشان در برابر مردم وجود ندارد.

امید است این برنامه بتواند نقشی اثرگذار در راستای مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه مردم شریف شهر میناب ایفا نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی هرمزگان مطالبه گری دانشجویی انتخابات شورای شهر انتخابات شورای شهر میناب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۲۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی

نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت با حضور محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079240 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • دغدغه مردم در حوزه اشتغال است
  • لیست حمایتی جبهه مطالبه مردمی تبریز اعلام شد
  • دعوت امام جمعه موقت ورامین از مردم برای حضور پرشور در انتخابات
  • نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی
  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • سه نامزد دیگر به لیست شورای ائتلاف اضافه می‌شود
  • فهرست وفاق برای دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران مشخص شد
  • رئیس سازمان زندان‌ها از زندان میناب بازدید کرد
  • اضافه شدن ۳ نامزد به لیست شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس در ۲۴ ساعت آینده
  • شانا و جبهه پایداری در جستجوی ۳ کاندیدا /لیست مشترک قطعی شد؟