Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، ابراهیم عزیزی  در نشست علنی امروز در نطق میان دستور خود با تبریک پیروزی ملت مقاومت فلسطین گفت:  نبرد ۱۲ روزه محور مقاومت با رژیم جعلی و صهیونیستی و حامیان اربابش که منتهی به شکست خفت بار این رژیم کودک‌کش شد،پیام‌های مهمی را به ارمغان آورد. این پیروزی که به واسطه توجهات الهی و در ایام سوم خرداد حاصل شد، زوال زودهنگام رژیم صهیونیستی را آشکار کرد و نشان داد آمریکا و اسرائیل در دوران غروب کامل سیاسی،نظامی حتی اقتصادی به سر می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شیراز و زرقان گفت: نبرد غزه و رژیم صهیونیستی گویای این واقعیت است که پوسیدگی قدرت نظام سلطه فرا رسیده است؛این نبرد اثبات کرد گنبد آهنین ،گنبد کاغذی و تار عنکبوتی است. این نبرد چشمه های جوشان قدرت فرامنطقه‌ای ایران اسلامی را نمایان کرد و این درس را به جهانیان و رژیم‌صهیونیستی داد که حق ندارد مولد شرارت باشد و به آمریکا اسرائیل فهماند که باید مراقب رفتارهای شیطانی خود باشند .

رییس کمیته امنیت در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی به واسطه انتخابات پیش رو و مجلس شورای اسلامی به جهت ورود به دومین سال کاری خود، مقطع سرنوشت سازی را پیش روی خود دارند .

وی تاکید کرد: مجلس نه تنها باید با مصوبات و قوانین کارآمد و شفاف خود این انقلاب را در ریل اصلی خود نگه دارد، بلکه باید آن را چندین گام به پیش ببرد. مجلس تراز انقلاب در پرتو شعاع های نورانی گفتمان امام(ره) و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری، باید بر مبنای ماهیت و جوهر انقلاب اسلامی نقشه کارآمدسازی نظام اسلامی را ترسیم کند.

عزیزی ادامه داد: امروز صاحبان خانه، یعنی ملت فهیم و رشید ایران اسلامی تولید قوانین قدرت آفرین، توجه ویژه به محرومین و صاحبان اصلی انقلاب،اولویت بندی امور، شفافیت در همه سطوح ،صلابت و ایستادگی بر مبنای منافع ملی ،برخورد قاطع با گستاخی‌ها و زیاده‌خواهی‌های نظام سلطه ،موضع گیری مقتدرانه در مسائل  ملی-منطقه‌ای و بین‌المللی و صادق بودن در وعده هایی که به ملت ایران داده‌ایم را طلب می‌کنند.

نماینده مردم شیراز و زرقان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری مطرح کرد: به عنوان عضوی از خانه ملت بزرگ ایران بر این باورم که در ۲۸ خرداد و انتخابات پیش رو، مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی فردی را انتخاب می‌کنند که توان و قابلیت آواربرداری وضع موجود را داشته باشد. عدالتخواه و ضد فساد و تبعیض باشد نه اینکه دولت را شرکت سهامی خاص خود معرفی کند. 

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی انقلاب اسلامی ایران زرقان ایالات متحده آمریکا شیراز رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی انقلاب اسلامی ایران زرقان مجلس شورای اسلامی انقلاب اسلامی ایران زرقان ایالات متحده آمریکا شیراز رژیم صهیونیستی اخبار کنکور رژیم صهیونیستی ایران اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۲۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند

روز گذشته یک عضو هیأت رئیسه مجلس از امضای بیانیه‌ای در حمایت از بازگشت طرح گشت ارشاد خبر داد.

به گزارش انتخاب، علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه مجلس شورای اسلامی بیانیه بیش از ۱۶۰ تن از نمایندگان با موضوع تقدیر و تشکر از فرماندهی محترم فراجا و مردم عزیز ایران اسلامی در همراهی با اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد.

با این اوصاف، به نظر می‌رسد بیش از ۱۰۰ تن از نمایندگان مجلس حاضر به حمایت از طرح «نور» نشده اند.

دیگر خبرها

  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟
  • بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • ساز و کار عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل چگونه است؟
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان