Web Analytics Made Easy - Statcounter

لحظات مهمی در زندگی وجود دارند که که باعث شادی افراد شده بنابراین باید وقت گذاشته و در کنار عزیزان این روز استثنایی را جشن گرفت. در صورتی که به چنین جشن‌هایی دعوت شدید کنید حتماً به عنوان هدیه با خود دسته گل همراه کنید.

۱. گل رز زرد

گل های رز زرد ایده آل برای قرار گرفتن در دسته گل تبریک برای کسانی است که در شرف ورود به کار جدید هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در صورتی که یکی از نزدیکان یا آشنایان شما به تازگی به شغل رویایی و مورد نظر خود رسیده است ، ارسال یک دسته گل رز زرد راهی عالی برای تبریک گفتن به او می باشد ، زیرا این گونه گل ها نمادی از شادی و دوستی هستند.
ظاهر درخشان و شاد این گونه گل ها باعث لبخند افراد شده و لبه لطیف آنها عنصری از پیچیدگی را اضافه می ‌کند.
گل رز می تواند احساسات درست و آرزوی خوش شانسی در کار جدید را برای عزیزان به سادگی منتقل کند .
شما می توانید دسته گل تبریک خود را به خانه فرد مورد نظر و یا مستقیما به محل کار جدید او  بفرستید و شادی خود را بابت موفقیت های او نشان دهید.

۲. دسته گل تبریک برای فارغ التحصیلی

گل های نیلوفر و لاله بهترین هدیه برای کسانی که تازه فارغ التحصیل شده اند و یا به تازگی یک امتحان مهم را با موفقیت گذرانده اند، هستند.
با توجه به اینکه هر دو موقعیت بالا ، موفقیت بزرگی در زندگی محسوب می‌شوند ارسال دسته گل می‌تواند پیام شادباش و تبریک شما را به خوبی منتقل کند.
انتخاب رنگ نارنجی گل نیلوفر نمادی از شور ، شوق ، انرژی ، اعتماد به نفس و رضایت از زندگی را منتقل می‌ کند .
این گل ها همچنین نشان دهنده احساس احترام و افتخار می باشند و باعث می‌شوند که گیرنده بفهمد سخت کوشی او از نظر شما چقدر تحسین برانگیز است.

۳. گل رز سفید

هنگام تبریک برای مراسمی همانند جشن نامزدی ، گل رز سفید بهترین هدیه است و می تواند خوشحالی شما از این خبر شگفت انگیز را منتقل کند.
گل های رز سفید نمادی از بی گناهی و خلوص هستند و به همین دلیل آنها را به یک انتخاب محبوب و مناسب برای عروسی ها و نامزدی ها تبدیل می کند ، زیرا این گونه جشن‌ها برای شروع جدید می باشند.
اگر قصد دارید یک گل سنتی تر انتخاب کنید می ‌توانید به جای رز سفید از گل آفتابگردان استفاده کنید. این گل های درخشان و شاد نشان دهنده طول عمر بوده و یک هدیه مناسب برای تبریک نامزدی هستند.

۴. دسته گل نیلوفر ، گل رز و ژربرا

این گل ها ایده آل برای قرار گرفتن در دسته گل تبریک برای کسانی است که کودک تازه متولد شده دارند . 
در صورتی که فرزند فرد نظر شما دختر است استفاده از رنگ های صورتی و بنفش این گل ها یک انتخاب مناسب می باشد.
به طور کلی گل های نیلوفر و ژربرا گزینه های بی نظیری هستند که هم در صورت مختلط قرار گرفتن در یک دسته گل و هم به تنهایی زیبایی خیره کننده ای دارند.
متناوباً اگر کودک آنها پسر است چیدمانی از گل هایی به رنگ آبی همراه با ژربراهای متضاد و گل های رز زرد یک انتخاب عالی می باشد.
گل های سفید نیز محبوب هستند زیرا احساس خلوص و بی‌گناهی را منتقل می‌ کنند.

۴. تزیین مختلط ارکیده

اگر به دنبال خرید دسته گل تبریک برای هدیه دادن به کسانی که خرید خانه خود را جشن گرفته اند  هستید ، می‌توانید از گل ارکیده استفاده کنید.
نقل مکان به یک خانه جدید همیشه هیجان انگیز است و گل ها و گیاهان خانگی یک هدایای عالی برای چشم روشنی و هدیه می باشند.
گل های ارکیده گلدانی یا دسته گلی از گل ارکیده با رنگ روشن می ‌تواند هر کسی را سر ذوق آورد ، اما لازم است قبل از خرید سبک و سلیقه فرد مورد نظر را در ذهن داشته باشید تا بتوانید بین گل ارکیده گلدانی یا دسته گل ارکیده انتخاب مناسبی داشته باشید.
به عنوان مثال اگر خانه آنها بسیار مینیمالیستی است خرید یک دسته گل مدرن و تزیین شده با ارکیده های سفید ایده مناسبی است .

۵. گل میخک

گل میخک یک گل پیچیده است که هر رنگ آن منتقل کننده پیام های مختلف مانند عشق ، غرور ، تحسین ، غیرقابل پیش بینی بودن ، بی گناهی و غیره می باشد.
این مسئله باعث می شود که گل‌های میخک گزینه مناسبی برای موقعیت ها و جشن های مختلف مانند جشن نامزدی ، تولد ، موقعیت جدید و... باشند.

۶. گل نرگس

گل نرگس می تواند شروع و تولد دوباره را نشان دهد .استفاده از گل نرگس در دسته گل تبریک برای تغییرات در زندگی مانند یافتن شغل یا ساکن شدن در خانه جدید مناسب می باشد .
توجه داشته باشید که حتماً یک دسته گل نرگس هدیه بدهید ، زیرا شاخه گل نرگس می تواند نشانه بدشانسی پیش رو باشد و معنای خوبی ندارد.

۷. دسته گل تبریک لاله

گل لاله می تواند بیانگر موارد زیادی از جمله شهرت باشد .
این گل برای جشنی که به شهرت یافتن اختصاص دارد ، مناسب است . 
اگر به دیدن فردی می روید که به تازگی نقش اصلی یک نمایش یا تئاتر را برعهده دارد بردن یک دسته گل لاله بهترین هدیه می باشد.

سخن پایانی :
این روزها برای خرید انواع گل ، تاج گل افتتاحیه  ، دسته گل رز و هر نوع سفارش ، لازم به تحمل کردن ترافیک و صرف زمان نیست . گلفروشی آنلاین ، آسانترین راه خرید گل است. 
گلفروشی آنلاین فست گل www.fastgol.com

کد خبر 603438 برچسب‌ها گل

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: گل دسته گل تبریک یک دسته گل گل ارکیده گل نرگس رز سفید رز زرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۳۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی به کشور؛ استان‌های بارانی کدامند؟

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی امروز (۱۰ اردیبهشت) و تشدید فعالیت آن طی فردا (۱۱ اردیبهشت) خبر داد.

صادق ضیاییان افزود: دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) با ورود سامانه بارشی از غرب کشور بارش در استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، شمال خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و چهار محال و بختیاری آغاز خواهد شد.

ایسنا نوشت: وی اضافه کرد: سه شنبه (۱۱ اردیبهشت) بارش در غرب، جنوب غرب و جنوب کشور ادامه خواهد داشت. چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) بارش در نیمه جنوبی کشور تشدید می‌شود و در شمال غرب و غرب رگبار پراکنده رخ خواهد داد. پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) گستره بارش تمام مناطق کشور به جز سیستان و بلوچستان را فرا خواهد گرفت.

ضیاییان ادامه داد: در دو روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک خواهیم داشت.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۱۱ اردیبهشت‌ماه) صاف تا قسمتی ابری، وزش باد در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و طی ‌ چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت‌ماه) قسمتی ابری تا ابری و وزش باد، گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی فردا و پس فردا بندرعباس با دمای ۳۶ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۳ و ۵ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

دیگر خبرها

  • تبریک عاشقانه به مناسبت تولد بهرام رادان + عکس
  • تدارک بیش از ۲۰ برنامه مختلف به مناسبت هفت معلم
  • پیام تبریک ناصر الخلیفی به مناسبت دوازدهمین قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه
  • ورود سامانه بارشی به کشور؛ استان‌های بارانی کدامند؟
  • هدیه سپاهان به مورایس؛ مهر، تسبیح و قرآن (+عکس)
  • تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها