Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@15:04:26 GMT

رکورد شکنی تولید فولاد خراسان

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۲۳۳۰۰

رکورد شکنی تولید فولاد خراسان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، کسری غفوری مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان گفت: این مجتمع در اردیبهشت ماه امسال شاهد رکوردشکنی بی سابقه‌ای در اغلب حلقه‌های زنجیره تولید خود بود به طوری که در اتفاقی کم نظیر هر سه کارخانه گندله سازی، احیا مستقیم و فولادسازی شرکت در بالاترین نصاب‌های خود را از ابتدای راه اندازی ثبت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: این در حالی است که با گذشت تنها دو ماه از سال جدید، بزرگ‌ترین فولادساز شرق کشور تا کنون ۱۱ رکورد تازه در زنجیره تولید خود خلق کرده است.

بیشتر بخوانید

خراسان رضوی گنجی برای سرمایه‌گذاری/ مسیر تولید به سمت استقلال

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان ادامه داد: واحد احیا مستقیم شماره ۲ مجتمع فولاد خراسان که بالاتر از ظرفیت اسمی خود در حال تولید است، پس از گذشت ۵ سال از ثبت آخرین رکورد خود موفق شده با افزایش ۴۱۴ تنی تولید آهن اسفنجی، رکورد پیشین خود را که در اردیبهشت سال ۹۵ به ثبت رسانده بود به عدد ۷۱ هزار و ۴۱۵ تن برساند.

غفوری بیان کرد: همچنین کارکنان فولاد خراسان در بخش گندله سازی، موفق شدند با قریب به ۳ هزار تن افزایش در تولید گندله، به رکورد ۱۹۴ هزار و ۵۷۵ تن تولید در اردیبهشت ماه دست یابند.

او تصریح کرد: همکاران پرتلاش ما در ناحیه گندله سازی در حالی موفق به افزایش ۲ هزار و ۹۹۸ تنی تولید در این ناحیه شدند که در فروردین ماه امسال با تولید ۱۹۱ هزار و ۵۷۷ تن توانسته بودند به رکوردی جدید دست یابند.

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان تاکید کرد: رکورد ۵۲ هزار و ۵۸۹ تنی فروردین ماه، به تناژ ۵۴ هزار و ۷۹ تن در پایان اردیبهشت ماه ارتقا یافته که حاکی از  هزار و ۴۹۰ تن ارتقای تولید شمش فولادی در بزرگ‌ترین مجتمع صنعتی شرق کشور است.

 

انتهای پیام// م.ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فولاد خراسان تولید داخلی گندله سازی ورق فولادی مجتمع فولاد خراسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۳۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد

فروش سینمای ایران از اول تا هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ به بیش از ۴۴ میلیارد و ۷۸۳ میلیون تومان رسید و سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت رکورد تازه‌ای به ثبت رساند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، روز‌های پنجشنبه، ششم اردیبهشت با فروش بیش از ۱۱ میلیارد تومان و جمعه هفتم اردیبهشت با فروش بیش از ۱۳ میلیارد تومان، پرفروش‌ترین روز‌های سینمایی هفته گذشته بودند که این ارقام خبر از ثبت رکوردی تازه برای فروش روزانه سینمای ایران می‌دهند.

همچنین سه‌شنبه چهارم اردیبهشت با ۱۹۰ هزار و ۶۰۸ نفر، بیشترین تعداد بیننده هفته گذشته را داشت.

فیلم‌های سینمایی «مست عشق» با فروش بیش از ۱۵ میلیارد و ۲۸۲ میلیون تومان، «تمساح خونی» با فروش بیش از ۱۱ میلیارد و ۵۵۲ میلیون تومان، «سال گربه» با فروش بیش از ۹ میلیارد و ۴۲۴ میلیون تومان، «بی‌بدن» با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۹۲۷ میلیون تومان، «آسمان غرب» با فروش بیش از ۱ میلیارد و ۵۰۲ میلیون تومان و «ایلیا جستجوی قهرمان» با فروش بیش از یک میلیارد و ۴۲ میلیون تومان به ترتیب، فروش‌های میلیاردی و رتبه‌های اول تا ششم جدول فروش هفته گذشته را به خود اختصاص دادند.

 

فیلم‌های سینمایی «آپاراتچی» با فروش بیش از ۴۹۵ میلیون تومان، «نوروز» با فروش بیش از ۳۳۱ میلیون تومان، «پرویزخان» با فروش بیش از ۸۶ میلیون تومان و «روشن» با فروش بیش از ۵ میلیون تومان در رتبه‌های هفتم تا دهم جدول فروش هفته اول اردیبهشت قرار گرفتند.

 

دیگر خبرها

  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • هت‌تریک رکورد شکنی سامیار | عبدلی رکورد ۵۰ آزاد را هم جابه جا کرد
  • هت‌تریک رکورد شکنی سامیار/ عبدلی رکورد ۵۰ آزاد را هم جابجا کرد
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام
  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی
  • تولید بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در مجتمع تولیدی صفه اصفهان
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد