Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@23:37:15 GMT

بی‌تفاوتی به انتخابات، بازی در زمین دشمن است

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۲۳۷۵۸

بی‌تفاوتی به انتخابات، بازی در زمین دشمن است

منوچهر حبیبی، معاون سیاسی استاندار قزوین در جلسهٔ شورای هماهنگی دستگاه‌های فرهنگی و هنری استان قزوین که با موضوع بررسی نقش دستگاه‌های فرهنگی استان در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰ برگزار شد، گفت: انتخابات قدرت نرم نظام است و به همین دلیل دشمن همواره از انتخابات کشور ما هراس دارد.

وی افزود: دو انتخابات پیش‌رو در حوزهٔ داخلی و خارجی اثرگذار است و نظام ما نظامی مردمی است که پشتوانهٔ آن در صحنه بودن مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیبی با اشاره به شرایط ویژهٔ کشور از جمله تحریم‌ها، مشکلات معیشتی، اشتغال و کرونا، ادامه داد: ضرورت دارد برنامه‌ریزی‌های دقیق و منظم در زمینهٔ مشارکت و برگزاری انتخابات داشته باشیم، زیرا اگر این امر صورت نپذیرد و احساس تکلیف نکنیم بی‌شک عواقب منفی آن را مشاهده خواهیم کرد.

این مسؤول تأکید کرد: بی‌تفاوتی نسبت به عرصهٔ انتخابات به نوعی بازی کردن در زمین دشمن است، کارنامهٔ نظام بسیار درخشان است و ما نیز باید این کارنامه را مشعشع نشان دهیم، آن چیزی که مهم است پمپاژ امید و اطمینان به مردم است، زیرا اکنون زمان هجمه و تخریب و انتقاد گزنده نیست.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری همواره تأکید بر اولویت داشتن مشارکت حداکثری داشته‌اند و ما نیز رسالت داریم تا تلاش در راستای مشارکت حداکثری انجام دهیم و از طرفی با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر کرونا و رعایت شیوه‌نامه‌ها نمی‌توانیم شاهد تجمع‌های انتخاباتی باشیم و باید در فضای مجازی متمرکز شویم.

حبیبی تصریح کرد: کار دستگاه‌های فرهنگی محتواسازی است که اگر بتوانیم بستر فضای مجازی را مدیریت نماییم قطعاً شور انتخاباتی را شاهد خواهیم بود.

این مسؤول در پایان یادآور شد: دستگاه‌های فرهنگی باید انتخابات را برجسته کنند و از زبان هنر و بیان قلم به خوبی استفاده نمایند تا بتوانیم در تمامی محافل با نگاه امیدآفرینی، انتخابات ۱۴۰۰ را کلید واژه کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قزوین منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین دستگاه های فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۳۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت‌های مردمی همزمان با تزریق زمین در نهضت ملی مسکن

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار  باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر روند تزریق و عرضه زمین به پروژه های نهضت ملی مسکن افزایش یافته است گفت: افزایش عرضه زمین خود زمینه ساز تقویت و استفاده از ظرفیت‌های مردمی می شود و این اقدام در آینده تسریع در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن را به همراه دارد.

وی افزود: یکی از اقداماتی که زمینه را برای ورود سازندگان به بازار مسکن فراهم می کند همین عرضه زمین است که امیدواریم این روند همچنان ادامه پیدا کند.

او اظهار کرد: استفاده از ظرفیت های مردمی یکی از اولویت هایی است که ما در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن به کار گرفته ایم و به طور قطع این اقدامات طی امسال با توجه به شعار سال جزو اولویت ها و برنامه های ما به شمار می رود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • حمایت قاطع ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور
  • مردم در دور دوم انتخابات مجلس نیز حضوری پرشور داشته باشند
  • آینده برای لرستان روشن است/ لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات
  • مشارکت‌های مردمی همزمان با تزریق زمین در نهضت ملی مسکن
  • گسترش بصیرت، بهترین ابزار مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان است
  • نباید از اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات غافل شد
  • به برنامه تحولی در شهر و روستاها نیاز داریم
  • انتخابات مهم‌ترین نماد مردم‌سالاری دینی است
  • دانش آموزان، هدف دشمن در جنگ نرم هستند
  • استقلال و پرسپولیس تفاوتی ندارند؛ جام گرفتن دیگر لیاقت نمی‌خواهد!