Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «سید عباس عراقچی» عصر امروز در بدو ورود به وین و در آستانه نشست کمیسیون مشترک برجام گفت:امروز دور جدید مذاکرات ما با کشورهای ۱+۴ آغاز خواهد شد. ما در چهار دوره گذشته پیشرفت‌های نسبتاً خوبی داشتیم و مسیر مشخصی را طی کردیم. 

وی با بیان اینکه می‌دانیم که مسیر روشنی را باید طی کنیم ولی مسائل جدی و مهم کماکان باقی مانده است، اظهار داشت: این مسائل باید حل و فصل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از امروز دوباره مذاکرات را شروع می‌کنیم و امیدوار هستیم در طول مذاکرات چند روزه بتوانیم به راه‌حل‌های نهایی دست پیدا کنیم.

معاون سیاسی وزارت امور خارجه درباره دیدارهای دوجانبه هیات ایرانی تصریح کرد: طبیعی هست که نشست اصلی یک محملی است که در کنار آن، مذاکرات به صورت دو و چند جانبه، رسمی و غیررسمی آغاز و برگزار می‌شود. حتی پیش از شروع جلسه کمیسیون مشترک گفت‌وگوهای دوجانبه داشتیم. همین الان ملاقات بسیار خوبی با هیات روسیه داشتم. یک بار با هم مسائلی که در مذاکرات باید به آن پرداخته شود، مرور کردیم و الحمدالله اشتراک مواضع خوبی هم در اکثر موارد داریم. 

سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه و رییس هیات مذاکره‌کننده ایران صبح امروز برای شرکت در پنجمین دور مذاکرات برجام، تهران را به مقصد وین ترک کرد.

دور پنجم مذاکرات ایران و گروه ۱+۴ درباره چگونگی اجرای کامل و موثر برجام امروز (سه‌شنبه) در شهر وین پایتخت اتریش آغاز خواهد شد.

برچسب‌ها برجام روسیه وین سید عباس عراقچی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برجام روسیه وین برجام روسیه وین سید عباس عراقچی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۴۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه‌های فعال مسکن ملی کشور از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت

وزیر راه و شهرسازی گفت: امروز آمار پروژه‌های آغاز شده، به اتمام رسیده و یا در مرحله کار نهضت ملی مسکن کشور از دو میلیون و ۵۴۰ هزار واحد عبور کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، مهرداد بذرپاش صبح امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در آئین افتتاح ۸۴۰۴ واحد به اتمام رسیده نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی اظهار کرد: رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم که اگر شبکه بانکی کمک کند، سرعت پیشرفت افزایش می‌یابد.

وی باب یان اینکه امروز آمار پروژه‌های آغاز شده، به اتمام رسیده و یا در مرحله کار نهضت ملی مسکن کشور از دو میلیون و ۵۴۰ هزار واحد عبور کرد، افزود: افتتاح پروژه‌های امروز نهضت ملی مسکن، نتیجه زحمات و تلاش بخش‌های مختلف در کشور است که تأمین مالی و زمین را انجام می‌دهند.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: امروز همچنین عملیات اجرایی ۱۰۲۲۱ واحد نهضت ملی مسکن در شهرهای سهند، مراغه، میانه، آذرشهر و سراب نیز آغاز می‌شود که امیدواریم هرچه سریع‌تر تقدیم متقاضیان شود.

بذرپاش با بیان اینکه عزم دولت در حل مشکل مسکن جدی است و یکی از کارهای اصلی دولت تأمین مسکن برای مردم است، اعلام کرد: آمارهای مراجع مختلف کشور از رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته خبر می‌دهد.

کد خبر 748054

دیگر خبرها

  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • آغاز برداشت گل محمدی از گلستان‌های کرمانشاه
  • پیولی: به شایعات اخراجم توجهی نمی‌کنم
  • فال ابجد برای متولدین ماه‌های مختلف امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برخورد با متجاوزین به بیت‌المال باید بازدارنده باشد | امروز یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • کارگر یک عنصر با ارزش برای جامعه است
  • رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم
  • پروژه‌های فعال مسکن ملی کشور از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت