Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر انصارالله یمن، مسئله فلسطین و قدس را مسئله جمعی عنوان کرد و گفت: یمن امروز با ایستادگی از آرمان فلسطین و محور مقاومت دفاع می‌کند.

به گزارش ایمنا، عبدالملک حوثی در پاسخ به نامه زهرا مصطفوی رئیس و دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین نوشت: ضمن قدردانی از اهتمام به آرمان فلسطین مقاومت اعلام می‌کنم که مسئله فلسطین و قدس مسئله جمعی ماست و تجاوز و جنگ بر ضد یمن در درجه اول یک جنگ آمریکایی است که در جهت برنامه صهیونیسم طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: یمن امروز با ایستادگی از آرمان فلسطین و محور مقاومت دفاع می‌کند و با این حماسه‌آفرینی از مقاومت اسلامی طرفداری می‌کند.

رهبر انصارالله یمن اضافه کرد: تاکید می‌کنم که امام خمینی (ره) مرد بزرگ و الهی بود که به اسلام و مسلمین خدمت کرد و آثار و برکات کارهای ایشان همچنان رشد یابنده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 496168

منبع: ایمنا

کلیدواژه: یمن رهبر انصارالله رهبر انصارالله یمن فلسطین انتفاضه فلسطین فلسطین اشغالی مقاومت فلسطین جنبش جهاد اسلامی فلسطین سازمان آزادی بخش فلسطین حمایت از فلسطین مقاومت فلسطین اشغالی پیروزی مقاومت در فلسطین دفاع مقدس روز قدس بیت المقدس قدس عبدالملک حوثی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۴۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| دیدار رهبر معظم انقلاب با جمعی از کارگران

به گزارش همشهری آنلاین، در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رهبر معظم انقلاب رهبر معظم انقلاب رهبر معظم انقلاب رهبر معظم انقلاب رهبر معظم انقلاب رهبر معظم انقلاب کد خبر 846877 برچسب‌ها وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی کارگران رهبر معظم انقلاب

دیگر خبرها

  • الحوثی: بندر ایلات در پی حملات یمن به طور کامل تعطیل شده است
  • در هیچ کجای جهان فجیع‌تر از جنایات تل‌آویو در غزه سراغ نداریم
  • الحوثی: جنایات اسرائیل در غزه بی‌سابقه است
  • باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم
  • معاون رهبر حماس: طوفان الاقصی روحی تازه در کالبد آرمان فلسطین دمید
  • عکس| دیدار رهبر معظم انقلاب با جمعی از کارگران
  • جمعی از کارگران با رهبر انقلاب دیدار کردند
  • نشست اتحادیه عرب درباره مسئله غزه و فلسطین
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • درخواست انصارالله برای اقدام جهانی در برابر جنایات اسرائیل