Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حاشیه مراسم هفتمین مرحله توزیع بسته های معیشتی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین که امروز به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد، از رییس انجمن والیبال نشسته و ساره جوانمردی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون جانبازان و معلولان، هم‌زمان با هفته ترویج فرهنگ پهلوانی و سالروز آزاد سازی خرمشهر، مراسم هفتمین مرحله از توزیع بسته‌های معیشتی رزمایش “همت جوانانه و کمک مومنانه” مسوولان و کارکنان فدراسیون، امروز با حضور عبدالحمید احمدی، معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، سردار قاسمی مشاور وزیر در امور ایثارگران، سطوتی مدیرکل دفتر امور فرهنگی، احمدی مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران، سرهنگ قلی پور معاون تربیت بدنی سازمان بسیج، پریچهره مدیرکل تربیت بدنی استان تهران، قاسمی معاون مرکز مقاومت بسیج، احمدرضا شجیعی، اکبری مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد بازرسی، اسبقیان رئیس، نصیری نایب رئیس، حمیدی دبیر، سردار آذرنوش مشاور فرهنگی، گلشنی مدیر ورزش قهرمانی و دیگر مسئولان فدراسیون، رضازاده رییس انجمن پاراوزنه‌برداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این مرحله ۵۰ بسته معیشتی و حمایتی به منظور حمایت از خانواده‌های جانبازان و معلولین آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا آماده توزیع شد.

 محمدشروین اسبقیان در مراسم هفتمین مرحله توزیع کمک های مومنانه گفت:  سالروز آزاد سازی خرمشهر را گرامی می دارم و به روح پاک تمام شهدای سرافراز دفاع مقدس سلام و صلوات می فرستم.

وی ادامه داد: در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی، هفتمین مرحله کمک‌های مومنانه فدراسیون را به همت همکاران پرتلاشم برگزار کردیم. فدراسیون های ورزشی بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با هماهنگی بسیار خوبی که حوزه معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان داشته است، کمک های مومنانه را از سال گذشته اجرایی کردند و این روند همچنان ادامه دارد.

رییس فدراسیون در پایان گفت: از تمام مسوولان ورزشی کشور که امروز در این مراسم حضور داشتند و همچنین از تلاش های همکاران فدراسیون برای برپایی رزمایش تشکر و قدردانی می کنم.

هم‌چنین همزمان با هفته ترویج فرهنگ پهلوانی و به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر، از علی کشفیا رئیس انجمن والیبال نشسته و ساره جوانمردی بانوی تیراندازی تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فدراسیون جانبازان و معلولان هفته ترویج فرهنگ پهلوانی هفتمین مرحله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۵۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد

در این مراسم، باستانی کاران و ورزشکاران زورخانه‌ای در حسینیه دفتر امام جمعه اسدآباد به اجرای برنامه پرداختند.

در ایران ۱۷ شوال، روز شکست عمر بن عبدود از امام علی (ع) در جنگ خندق، روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای نام دارد.

ورزشی که پیشینه‌ای کهن در فرهنگ ایرانی دارد و نمایانگر پیوند جوانمردی و قدرت روحی و جسمی است.

جعفر نوری، رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی اسدآباد با اشاره به فعالیت ۱۰۰ ورزشکار در این رشته ورزشی گفت: ورزش باستانی در شهرستان اسدآباد از پرطرفدارترین ورزشهاست که مورد استقبال نسل جدید هم قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • پیشکسوتان زورخانه استان تجلیل شدند
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • ۱۷ شوال روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • ورزش باستانی ترویج فرهنگ پهلوانی و جوانمردی
  • بزرگداشت هفته ورزش زورخانه‌ای و فرهنگ پهلوانی در منطقه ۱۲ اصفهان
  • اسم گذاری ۱۷ شوال به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای